Ja Norell kan absolut bli aktuell. Grym utveckling på den killen.Mäklaren skrev:Så här tycker jag att vår backsida ska se ut nästa säsong:
Bohman-Lennhammer
Falk-Arnesson
Norell-Fors
Lilliehök
Ut med sopor som Timmy, Granath och Lidström. VI MÅSTE SATSA PÅ JUNIORERNA!!!!
!!!
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Född till sportchef.
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Fimpa Kalus? Ingen chans. Kan vi behålla honom på en lön under 40 k ska vi givetvis göra det. Han kunde ju ensam den här säsongen höja stämningen på Hovet rejält med sina tacklingar och kämpavilja. Han behåller vi.
Jag är även inne på att satsa på Reideborn tillsammans med en ny, ung lovande målvakt. Pickard kommer förmodligen bli för dyr och jag tycker helt ärligt inte vi ska behålla honom om han vill ha över 60 k.
Jag är även inne på att satsa på Reideborn tillsammans med en ny, ung lovande målvakt. Pickard kommer förmodligen bli för dyr och jag tycker helt ärligt inte vi ska behålla honom om han vill ha över 60 k.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Hoppas vi kan landa en playmaker snart. Skyttar som Guter och Johner skulle gynnas otroligt av det.
Expert.
Vem skulle vi kunna ta in som är realistisk?SirDIFalot skrev:Hoppas vi kan landa en playmaker snart. Skyttar som Guter och Johner skulle gynnas otroligt av det.
XantE skrev:Vem skulle vi kunna ta in som är realistisk?SirDIFalot skrev:Hoppas vi kan landa en playmaker snart. Skyttar som Guter och Johner skulle gynnas otroligt av det.
Lill Kruger ?
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- John Terry
- Djurgården Hockey
Conny - bara köra.XantE skrev:Vem skulle vi kunna ta in som är realistisk?SirDIFalot skrev:Hoppas vi kan landa en playmaker snart. Skyttar som Guter och Johner skulle gynnas otroligt av det.
Om Otto vill fortsätta så är man snudd på efterbliven om man vill fimpa honom.
Kalus och Otto, Wennberg är 3 spelare som jag hoppas det skrivs med väldigt snabbt.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Holm & guter och Johner medChallen skrev:Kalus och Otto, Wennberg är 3 spelare som jag hoppas det skrivs med väldigt snabbt.

- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Anledningen till att Johner har stannat i allsvenskan tidigare är väl förmodligen för att det finns bättre transatlanter att satsa på. Nu tävlar han på samma villkor som Svenska spelare vilket öppnar för flytt. Sen har han aldrig stannat mer än en säsong i en klubb hittills under sina senare år.
Men nu som halvgammal småbarnsförälder hoppas jag dock att han väljer att stanna.
Men nu som halvgammal småbarnsförälder hoppas jag dock att han väljer att stanna.
-
Grymt tungt med Lofquist. Han var lätt IKO:s bästa back förra säsongen. Kanske AS bästa av det jag såg. Tycker vi bör behålla både Granath och Lidström. Säga vad man vill om deras insatser, men under andra halvan kunde de åtminstone (min uppfattning) spela ett stabilt försvarsspel. Enkelt, med kontroll, utan att glänsa eller synas. Följande hade INTE varit fel:
Lofquist - Holm
Granath - Lidström
Arnesson - Andersson
Falk
Vi lär dock behöva någon till som kan gå in vid skador och dyl.
Lofquist - Holm
Granath - Lidström
Arnesson - Andersson
Falk
Vi behöver ha in en tung ledare utöver det också. Kan vi få in Printz vore jag väldigt nöjd. Då har vi lite tunga pjäser samt spelskickliga backar och bra PP-pjäser. Vi måste verkligen lägga lite krut på defensiven nästa år.Metal Machine skrev:Grymt tungt med Lofquist. Han var lätt IKO:s bästa back förra säsongen. Kanske AS bästa av det jag såg. Tycker vi bör behålla både Granath och Lidström. Säga vad man vill om deras insatser, men under andra halvan kunde de åtminstone (min uppfattning) spela ett stabilt försvarsspel. Enkelt, med kontroll, utan att glänsa eller synas. Följande hade INTE varit fel:
Lofquist - Holm
Granath - Lidström
Arnesson - Andersson
Falk
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Mycket lovande med Lofquist.
Hoppas VERKLIGEN att Johner signar ett år till. Han kan växa ordentligt om han får en riktig playmaker vid sin sida.
Hoppas VERKLIGEN att Johner signar ett år till. Han kan växa ordentligt om han får en riktig playmaker vid sin sida.
25/4-2025
Enligt Madwhak är Karlskoga mycket intresserade av Bohman. Kanske har avhandlats här tidigare.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Staten skrev:Vi behöver ha in en tung ledare utöver det också. Kan vi få in Printz vore jag väldigt nöjd. Då har vi lite tunga pjäser samt spelskickliga backar och bra PP-pjäser. Vi måste verkligen lägga lite krut på defensiven nästa år.Metal Machine skrev:Grymt tungt med Lofquist. Han var lätt IKO:s bästa back förra säsongen. Kanske AS bästa av det jag såg. Tycker vi bör behålla både Granath och Lidström. Säga vad man vill om deras insatser, men under andra halvan kunde de åtminstone (min uppfattning) spela ett stabilt försvarsspel. Enkelt, med kontroll, utan att glänsa eller synas. Följande hade INTE varit fel:
Lofquist - Holm
Granath - Lidström
Arnesson - Andersson
Falk
Har alltid gillar Printz men -16 i den Österrikiska andra ligan är inte så smickrande siffror. Men man inte vet inte hur han har använts eller vilket strykgäng han lirat med.