Tack Linkan
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tack Linkan
Passar väl på att tacka Bremberg för hans insatser i DIF, den utan tvivel viktigaste och bästa spelaren under 2002-2009 som i stort sett räddade DIF från degradering helt själv.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Sv: Tack Linkan
Tack Linkan. Kommer alltid komma ihåg hur han skojade med Luleå på JK-dagen 2008. Good times...
Re: Tack Linkan
Tusen tack för alla fina minnen som du har bjudit på genom åren. Du är en utav dom allra största i Djurgården hockeys historia. Känsligare handleder kommer nog aldrig att komma fram i svensk hockey. Du var ett geni på isen. Tack än en gång och lycka till med allt i framtiden.
Tack linkan för alla oförglömliga minnen och kingliga mackor
. May the force be with you in whatever you Do next in life.
. May the force be with you in whatever you Do next in life.
Får en klump i magen när jag tänker på att jagi aldrig mer kommer få se Linkan skrina in på Hovet igen:( Känns också ovärdigt för en Djurgårdare av Linkans kaliber att få avsluta karriären med en säsong varken vi fans, spelare,ledare eller Linkan själv är nöjda med:(Jag försöker dock att bortse från detta och minnas alla underbara saker han gjort i Djurgårdsdressen!
Något jag vill minnas från denna säsongen är Linkans 2-1 mål i matchen mot bik som vi sedan vann med 6-1. det är sådana saker jag kommer ta med mig!
Hans tröja ska upp i taket! Alla haters får säga vad de vill! Min största idol kommer altid att vara #23!
Edit:Det är inte någon av er tekniska gussar som kan klippa ihop lite fina minnen från Linkans tid i DIF?
Något jag vill minnas från denna säsongen är Linkans 2-1 mål i matchen mot bik som vi sedan vann med 6-1. det är sådana saker jag kommer ta med mig!
Hans tröja ska upp i taket! Alla haters får säga vad de vill! Min största idol kommer altid att vara #23!
Edit:Det är inte någon av er tekniska gussar som kan klippa ihop lite fina minnen från Linkans tid i DIF?
Tack Linkan!
En enorm spelare och en riktigt hjälte!
En enorm spelare och en riktigt hjälte!
- Andy
- Säsongskort: Ja
Tack Linkan - Glamourkedjan är en av de saker som givit mig en oerhörd glädje under alla år
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
-
En riktig lirare har lagt skridskorna på hyllan. Tack för alla härliga mål och assist framförallt.
The show must go on.
DIF Småland
The show must go on.
DIF Småland
- -daniel-
En av mina stora hjältar tidigare, tack för allt.
Kommer dock ha sjukligt svårt att smälta säsongens debacle, och för mig kommer det aldrig riktigt gå att tänka tillbaka på alla härliga Linkan-minnen med samma glädje. Är ledsen men det är så jag känner.
Kommer dock ha sjukligt svårt att smälta säsongens debacle, och för mig kommer det aldrig riktigt gå att tänka tillbaka på alla härliga Linkan-minnen med samma glädje. Är ledsen men det är så jag känner.
- minalman
Tack Linkan
Tack Linkan!
En lirare av guds nåde! En elegant!
Du kunde stillastående få alla andra att se långsamma ut!
Den sista av en sort som inte mer finns!
Tack för allt!
En lirare av guds nåde! En elegant!
Du kunde stillastående få alla andra att se långsamma ut!
Den sista av en sort som inte mer finns!
Tack för allt!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Kommer för alltid minnas dig för säsongerna då du nästan ensam höll oss kvar i elitserien.
Så sjukt tråkigt att en legend ska få sluta såhär.
Så sjukt tråkigt att en legend ska få sluta såhär.
- Christopher J
Tack för allt Linkan! Tack för alla minnen från Globen och Hovet.
- Meste poängplockaren i DIF genom alla tider
- Mest assist
- Fjärde mest mål
- Tredje mest matcher
Bäste spelaren jag sett spela i Djurgården. Hoppas på en tröjhissning om några år.
- Meste poängplockaren i DIF genom alla tider
- Mest assist
- Fjärde mest mål
- Tredje mest matcher
Bäste spelaren jag sett spela i Djurgården. Hoppas på en tröjhissning om några år.
Tack för alla underbara minnen genom åren!
Tack för allt Linkan. Du är en av de största i vår förenings anrika historia.