Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
Re: Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
Men så är ju Landeskog förmodligen rätt frustrerad över sin usla säsong också.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Lidingö DIF
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Var på Hovet ikväll (som på alla matcher) och det var inte den bästa dagen i mitt liv kan man säga. Ska man kanske ställa in sig på att detta nu är den nya verkligheten? DIF Hockey som vilket dussingäng som helst, en gammal föredetting. Det är verkligen otäckt hur denna förening lyckats smutskasta sig själv. En del av mig dog ikväll.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
- SirDIFalot
Eller för han sett vilka meddelanden hans bästa kompis fått?Mäklaren skrev:Men så är ju Landeskog förmodligen rätt frustrerad över sin usla säsong också.
Expert.
Håller med här...SirDIFalot skrev:Eller för han sett vilka meddelanden hans bästa kompis fått?Mäklaren skrev:Men så är ju Landeskog förmodligen rätt frustrerad över sin usla säsong också.
Försvarar inte GL, tycker även jag att hans ordval är jävligt korkat, men hans åsikt är hans, och när folk hoppar på ens vänner så är man där och backar.
- DIFference
Re: Re: Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
Jag lider med honom för han varken ville eller trodde han skulle vara så här dålig.Jim Morrison skrev:Varför lider du med en spelare som uppenbarligen inte bryr sig särskilt mycket? Om han inte bryr sig, varför ska du? Speciellt om hans känslor? Jag tror nog att han mår ganska bra med tanke på vad han har tjänat under säsongen.DIFference skrev:Kan inte låta bli att lida med Linkan. Oavsett hur usel han varit. Det gjorde ont att se honom idag. Varför la du inte av tidigare för snälla du?
Sent from my Galaxy SIII
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
Vad har han fått för meddelande på twitter, hittar typ fyra tweets som kan anses vara "sådär". Vet ej om jag söker fel, men är det endast de så känns det lite som att överreagera.SirDIFalot skrev:Eller för han sett vilka meddelanden hans bästa kompis fått?Mäklaren skrev:Men så är ju Landeskog förmodligen rätt frustrerad över sin usla säsong också.
2014-04-07, vad hände?
Hoppas han drar till Frölunda och aldrig visar sig här igen.
Mäklaren skrev:Vad är det som är så hemskt med det där?SirDIFalot skrev:Jo, men allvarligt... är detta okej?Mäklaren skrev:Gabriel Landeskog och Erik Gustafsson skämmer ut sig på Twitter.
Det är jävligt enkelt att som Landeskog sitta och kritisera fans som anser att spelarna är för dåliga, fansen har all rätt att göra det och Landeskog ska hålla sin käft. Vilken jävla pajas!
Och Gustafsson retweetar allting. Jävla idioter!
https://twitter.com/search/realtime?q=% ... n&src=typd
Är det bra reklam för DIF hockey och dess supportrar om vi säger så?
Har han signat för Frölunda så är han en nolla som förtjänar all spott och spä i världen.
Jag tror knappast spelare drar sig för att skriva på för Dif pga av att någon skriver avgå på Erik Gustafssons twitter. Det var lite väl overkill.
Jimmie står upp och tar intervjun. Järnkaminernas järnkamin!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Daniel08
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jävla skitmatch av DIF fy faaan va lack jag är just nu! OIK vinner och vi kommer inte ens i närheten. Ska jobba imorgon men öl hjälper inte alls. Har alltid varit hockeykille men nu är de första gången jag längtar efter fotbollen. Fy faaan för detta lag t.o.m jag hade bättre inställning än DIF anno 12/13.
Ständig medlem säsongen DIF åkte ner i allsvenskan.
Va? Inte ansvarig? Har du förträngt uttrycket "Pickardtabben" som blev en stående synonym för hans målvaktsspel i början av säsongen i HA? Man bara väntade in.. att den där jävla berömda tabben skulle komma.. Det är först nu i slutet han har börjat att visa sitt "rätta" jag. Eller ja, rätta o rätta, han hade ju inte direkt någon strålande statistik bakom sig innan han signades av Challe. Som för övrigt aldrig hade sett Chet in action, men signade honom ändå. Redan vid den fina handlingen signalerar Djurgården Hockey att man är ute på rätt väg..Janzoo skrev:Pickard gjorde en svag insats ikväll, men han är inte ansvarig för någon av förlusterna den här säsongen.
Men nu är det väl slut? Chet drar väl mot nya äventyr, eller blir han kvar? Någon som vet?
- DIF_Soldier
Bilden på Otto i kollaget säger allt. Det syns att han gjort sin sista match. Det är så helvetes, jävla förbannat ledsamt. I jämförelse med Otto skiter jag fullständigt i Linkan.
Säg den glädje som varar
Ja, med honom lider jag. Du kämpar & sliter hela tiden Jimmie, du säger att alla kämpar & sliter, eller du vill iaf tror det. #19 - JärnkaminMäklaren skrev:Jimmie står upp och tar intervjun. Järnkaminernas järnkamin!
- DIFference
- Datsyuk_13
Till skillnad från en viss Marcus Nilson...Mäklaren skrev:Jimmie står upp och tar intervjun. Järnkaminernas järnkamin!
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård