Men SKÄMTAR ni? Hardy jävla Nilsson? Snubben som inte brydde sig ett jävla skit och körde ned DIF till den avgrunden vi nu är fast i? HARDY NILSSON?Mäklaren skrev:Vi låg till och med på slutspelsplats om jag inte minns helt fel.Tomasm skrev:"Kul" att allt började med att Hardy fick kicken medan vi låg kvar på Elitserieplats.....bravo!
Playoffserien
- Jim Morrison
Re: En ursäkt, tack!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Bättre de lägger pengarna på spelare istället, eller hur?Mahone skrev:Jo vi ska ha betalt för denna skiten. Kräver att varje medlem får 1000kr var för denna horribla insats.
Eller så kanske supportrar skall kliva ner från sina höga hästar och sluta tro att aktiebolaget Djurgården bryr sig om vad vissa supportrar tycker, oavsett hur hängivna de är.Mäklaren skrev:Därför som jag lyfter ämnet.Jim Morrison skrev:Bla bla bla. Kommer inte att hända och det vet du. Bara att bita ihop.
Jag vill inte se en massa meningslösa artiklar framöver om hur hårt spelarna tränar på gymmet, om hur gott kaffe de dricker på kansliet eller om tv-spel. Jag vill se att man ber om ursäkt för ännu ett skandalöst misslyckande.
Jag vill att man kliver ner från sin höga häst och börjar inse vilken jävla skitklubb man har blivit. Först då tror jag att DIF kan vända detta bedrövliga skepp.
Går man in med ett par miljoner kanske man får göra sin röst hörd, annars hamnar ledningens tankar garanterat på Solnatattarnas situation där man lät mobben få inflytande och den klubben har sakta men säkert varit på väg åt helvete ekonomiskt sedan dess i samtliga sporter.
Bra dock att du lyfter ämnet. En ursäkt eller rannsakande förklaring från klubben vore på sin plats men att någon i klubben utöver vissa spelare någonsin kommer känna någon form av ansvar mot supporterskarorna kan vi nog glömma.
Senast redigerad av Praetori den 2013-03-13 22:29:59, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Faktum kvarstår dock att vi tog betydligt fler poäng med Hardy än med någon annan.SirDIFalot skrev:Det gjorde vi verkligen inte. Och han är fan den största syndaren av dom alla. Snubben var ju extremt oengagerad och det är ju inte bara något "rykte" direkt.Mäklaren skrev:Vi låg till och med på slutspelsplats om jag inte minns helt fel.Tomasm skrev:"Kul" att allt började med att Hardy fick kicken medan vi låg kvar på Elitserieplats.....bravo!
Sedan gnällde spelarna som små barn om att de inte hade roligt på sin arbetsplats och Hardy fick foten. Sedan vet alla hur det gick.
Hardy är en legend och betydligt större än många andra DIF-spelare och ledare.
Jag köper att han fick kicken i det läget som var, men tror med facit i hand att vi hade klarat kvalserien med honom.
Senast redigerad av Mäklaren den 2013-03-13 22:30:12, redigerad totalt 1 gånger.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Killen försöker casha ut på sitt DIF-medlemskapBuford skrev:Bättre de lägger pengarna på spelare istället, eller hur?Mahone skrev:Jo vi ska ha betalt för denna skiten. Kräver att varje medlem får 1000kr var för denna horribla insats.
-
För det var ju verkligen DET som avgjorde allting. Idiot...Tomasm skrev:"Kul" att allt började med att Hardy fick kicken medan vi låg kvar på Elitserieplats.....bravo!
Vad får du för korplirare för 60k? Nån avdank från Bajen kanske.Buford skrev:Bättre de lägger pengarna på spelare istället, eller hur?
Det var då ett djävla gnäll på dig Daniel.Daniel942 skrev:Vissa slutar aldrig att förvåna.
Senast redigerad av Mahone den 2013-03-13 22:31:36, redigerad totalt 1 gånger.
Håll DIF rent, släng alla under 25.
Säger inte att han var bra eller rätt men han de hankade sig fram avsevärt högre upp i alla fall. Kanske skulle ha väntat ut säsongen innan han fick gå?Jim Morrison skrev:Men SKÄMTAR ni? Hardy jävla Nilsson? Snubben som inte brydde sig ett jävla skit och körde ned DIF till den avgrunden vi nu är fast i? HARDY NILSSON?Mäklaren skrev:Vi låg till och med på slutspelsplats om jag inte minns helt fel.Tomasm skrev:"Kul" att allt började med att Hardy fick kicken medan vi låg kvar på Elitserieplats.....bravo!
Dina ord, nej jag skämtar i alla fall inte, väger ju inte så himla tungt efter denna säsong, kval till kvalserien och kvällens match direkt.

- Jim Morrison
Tror du att gubben med noll motivation skulle räddat kvar DIF i Elitserien? Man har hört en jävla massa saker från diverse människor att allt inte stod rätt till hos Hardy.Tomasm skrev:Säger inte att han var bra eller rätt men han de hankade sig fram avsevärt högre upp i alla fall. Kanske skulle ha väntat ut säsongen innan han fick gå?Jim Morrison skrev:Men SKÄMTAR ni? Hardy jävla Nilsson? Snubben som inte brydde sig ett jävla skit och körde ned DIF till den avgrunden vi nu är fast i? HARDY NILSSON?Mäklaren skrev:Vi låg till och med på slutspelsplats om jag inte minns helt fel.Tomasm skrev:"Kul" att allt började med att Hardy fick kicken medan vi låg kvar på Elitserieplats.....bravo!
Dina ord, nej jag skämtar i alla fall inte, väger ju inte så himla tungt efter denna säsong, kval till kvalserien och kvällens match direkt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Hade dom vågat gjort sig av med den pajasen lite tidigare hade vi förmodligen spelat i Elitserien. Han ville ju till och med sluta själv med övertygades att fortsätta.Mäklaren skrev:Faktum kvarstår dock att vi tog betydligt fler poäng med Hardy än med någon annan.SirDIFalot skrev:Det gjorde vi verkligen inte. Och han är fan den största syndaren av dom alla. Snubben var ju extremt oengagerad och det är ju inte bara något "rykte" direkt.Mäklaren skrev:Vi låg till och med på slutspelsplats om jag inte minns helt fel.Tomasm skrev:"Kul" att allt började med att Hardy fick kicken medan vi låg kvar på Elitserieplats.....bravo!
Sedan gnällde spelarna som små barn om att de inte hade roligt på sin arbetsplats och Hardy fick foten. Sedan vet alla hur det gick.
Hardy är en legend och betydligt större än många andra DIF-spelare och ledare.
Jag köper att han fick kicken i det läget som var, men tror med facit i hand att vi hade klarat kvalserien med honom.
Vad fan är det för föreningen som övertygar en omotiverad tränare att fortsätta? Pajasar med Ola Josefsson i spetsen. Visar en tränare bara 99% engagemang ska han ryka direkt. Vill han säga upp sig ska han ha lämnat före dagen är slut.
Expert.
Re: Sv: Sämst när det gäller?
Jaha? Sista jag kollade hade bajen ett hockeylag.minalman skrev:Vi är hockeyns bajen....
Håll DIF rent, släng alla under 25.
Mår du bättre av att hoppa på mig personligen så visst, jag bjuder på det.Metal Machine skrev:För det var ju verkligen DET som avgjorde allting. Idiot...Tomasm skrev:"Kul" att allt började med att Hardy fick kicken medan vi låg kvar på Elitserieplats.....bravo!
Detta är ett forum där man får tycka, säga och ha olika åsikter...köp det eller gå och nanna!
DET gjorde att det gick nedför ja, helt klart, då laget faktiskt tog avsevärt mer poäng MED Hardy än det som sedan följde.
Visst, vi vet inte om Hardy hade hållit hela vägen ut men det är, som sagt, fritt att spekulera i ett öppet forum.
Re: Sv: Sämst när det gäller?
ja dem heter leksandMahone skrev:Jaha? Sista jag kollade hade bajen ett hockeylag.minalman skrev:Vi är hockeyns bajen....
Jag varken tror eller påstår....påpekar bara det FAKTUM att det plockades mer poäng så länge han var kvar.Jim Morrison skrev:Tror du att gubben med noll motivation skulle räddat kvar DIF i Elitserien? Man har hört en jävla massa saker från diverse människor att allt inte stod rätt till hos Hardy.Tomasm skrev:Säger inte att han var bra eller rätt men han de hankade sig fram avsevärt högre upp i alla fall. Kanske skulle ha väntat ut säsongen innan han fick gå?Jim Morrison skrev:Men SKÄMTAR ni? Hardy jävla Nilsson? Snubben som inte brydde sig ett jävla skit och körde ned DIF till den avgrunden vi nu är fast i? HARDY NILSSON?Mäklaren skrev:Vi låg till och med på slutspelsplats om jag inte minns helt fel.Tomasm skrev:"Kul" att allt började med att Hardy fick kicken medan vi låg kvar på Elitserieplats.....bravo!
Ja, kanske kickat tidigare eller efter säsongen men det är ju bara en hypotetisk diskussion så varför blir en del av er så upprörda?
-
Ja, men du har helt enkelt fel och det talar jag om för dig. Lägg ner.Tomasm skrev:Mår du bättre av att hoppa på mig personligen så visst, jag bjuder på det.Metal Machine skrev:För det var ju verkligen DET som avgjorde allting. Idiot...Tomasm skrev:"Kul" att allt började med att Hardy fick kicken medan vi låg kvar på Elitserieplats.....bravo!
Detta är ett forum där man får tycka, säga och ha olika åsikter...köp det eller gå och nanna!
DET gjorde att det gick nedför ja, helt klart, då laget faktiskt tog avsevärt mer poäng MED Hardy än det som sedan följde.
Visst, vi vet inte om Hardy hade hållit hela vägen ut men det är, som sagt, fritt att spekulera i ett öppet forum.