Playoffserien

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Re: En ursäkt, tack!

Inlägg av SirDIFalot »

Kan någon skapa ännu en till tråd där vi kan diskutera exakt samma saker igen? Tack.
Expert.
nevyn
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av nevyn »

Jag tar hellre en väl formulerad åtgärdsplan med kontrollpunkter där vi kan följa upp föreningens och styrelsens arbete enligt den. Som det gått de senaste två säsongerna krävs ett omtag i hela föreningens arbete.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Bla bla bla. Kommer inte att hända och det vet du. Bara att bita ihop.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Jim Morrison skrev:Bla bla bla. Kommer inte att hända och det vet du. Bara att bita ihop.
Därför som jag lyfter ämnet.

Jag vill inte se en massa meningslösa artiklar framöver om hur hårt spelarna tränar på gymmet, om hur gott kaffe de dricker på kansliet eller om tv-spel. Jag vill se att man ber om ursäkt för ännu ett skandalöst misslyckande.

Jag vill att man kliver ner från sin höga häst och börjar inse vilken jävla skitklubb man har blivit. Först då tror jag att DIF kan vända detta bedrövliga skepp.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Tomasm

Inlägg av Tomasm »

"Kul" att allt började med att Hardy fick kicken medan vi låg kvar på Elitserieplats.....bravo! :shock:
Användarvisningsbild
Buford

Inlägg av Buford »

Förmodligen blir det locket på medans de väntar på att vi fans skall lugna ner oss. Tror att de rider ut stormen helt enkelt.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Tomasm skrev:"Kul" att allt började med att Hardy fick kicken medan vi låg kvar på Elitserieplats.....bravo! :shock:
Vi låg till och med på slutspelsplats om jag inte minns helt fel.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
nevyn

Inlägg av nevyn »

Det krävs att man tar sig från internetforumet till årsmötet med en seriös motion för att man ska kunna åstadkomma saker.
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Mäklaren skrev:
Tomasm skrev:"Kul" att allt började med att Hardy fick kicken medan vi låg kvar på Elitserieplats.....bravo! :shock:
Men vi ville väl ha demontränaren Zabel istället?
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Mäklaren skrev:
Det gjorde vi verkligen inte. Och han är fan den största syndaren av dom alla. Snubben var ju extremt oengagerad och det är ju inte bara något "rykte" direkt.
Expert.
Staten

Inlägg av Staten »

Håller de tyst nu förlorar jag den lilla respekt jag har kvar för den här brutalt misslyckade föreningen. Offentliggör en jävla åtgärdsplan över hur man ska vända det här sjunkande skeppet och hur de vill behålla publiken.

Håller de tyst nu kommer det eka jävligt tomt på Hovet när nästa säsong drar igång.

Ett helvetes jävla misslyckande är vad det här är. Jag kräver ta mig fan att någon tar på sig ansvaret och berättar vad som gått fel nu. Sluta våldta vår förening!
Användarvisningsbild
Mahone

Inlägg av Mahone »

Jo vi ska ha betalt för denna skiten. Kräver att varje medlem får 1000kr var för denna horribla insats.
Håll DIF rent, släng alla under 25.
DIFVästertorp

Inlägg av DIFVästertorp »

En ursäkt räcker inte och ger mig ingenting. Dom ska redan imorgon rensa ut skiten vi inte ska ha kvar. Från styrelse till spelare. Sen ska Challe eller förhoppningsvis en bättre sportchef börja planera inför nästa säsong. De få spelare som bör vara kvar ska träna. Dom kan delta i nån form av hockeyskola. Lära sig grunderna för det kan dom inte. Sen hålla käften på twitter, diftv, hemsidan tills dom har en plan klar hur vi ska ta oss upp ur avgrunden.
Djurgårdens IF
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Mahone skrev:Jo vi ska ha betalt för denna skiten. Kräver att varje medlem får 1000kr var för denna horribla insats.
:lol: Vissa slutar aldrig att förvåna.
DIF!
Användarvisningsbild
Nyberabb

Sv: En ursäkt, tack!

Inlägg av Nyberabb »

Det jk kan göra är ju att kontakta sponsorerna och gå den vägen, on 1 hotar att ditcha om inte något görs...

Skickat från min Xperia arc S via Tapatalk 2
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Skriv svar