Insamling till Oskarshamn!
Re: Insamling till Oskarshamn!
Oskarshamns boss kanske skall vara lite mer ödmjuk i sina uttalanden med tanke på hur hans lag agerade förra säsongen i en liknande match.
-
Vadå? Har det cirkulerat fler uppgifter? Rätt bra ändå, tycker jag!Viktory skrev:21 465 kronor har kommit in (inget annat).
Mjo det dök upp en högre siffra. Men var lite felräknat vad jag förstått. Men oavsett är det en bra siffra och visar att folk är villiga att donera till saker och tingMetal Machine skrev:Vadå? Har det cirkulerat fler uppgifter? Rätt bra ändå, tycker jag!Viktory skrev:21 465 kronor har kommit in (inget annat).

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
-
Jaja, det är ju kanon! Över 1.000 spänn var till IKO-spelarna. Det är inte kattskit för ett gäng som i snitt kanske får ut 10.000-15.000/månad på hockeyn.seppuko skrev:Mjo det dök upp en högre siffra. Men var lite felräknat vad jag förstått. Men oavsett är det en bra siffra och visar att folk är villiga att donera till saker och tingMetal Machine skrev:Vadå? Har det cirkulerat fler uppgifter? Rätt bra ändå, tycker jag!Viktory skrev:21 465 kronor har kommit in (inget annat).
Har de verkligen så pissiga löner?Metal Machine skrev:Jaja, det är ju kanon! Över 1.000 spänn var till IKO-spelarna. Det är inte kattskit för ett gäng som i snitt kanske får ut 10.000-15.000/månad på hockeyn.seppuko skrev:Mjo det dök upp en högre siffra. Men var lite felräknat vad jag förstått. Men oavsett är det en bra siffra och visar att folk är villiga att donera till saker och tingMetal Machine skrev:Vadå? Har det cirkulerat fler uppgifter? Rätt bra ändå, tycker jag!Viktory skrev:21 465 kronor har kommit in (inget annat).
Nejpulverapa skrev:Har de verkligen så pissiga löner?Metal Machine skrev:Jaja, det är ju kanon! Över 1.000 spänn var till IKO-spelarna. Det är inte kattskit för ett gäng som i snitt kanske får ut 10.000-15.000/månad på hockeyn.seppuko skrev:Mjo det dök upp en högre siffra. Men var lite felräknat vad jag förstått. Men oavsett är det en bra siffra och visar att folk är villiga att donera till saker och tingMetal Machine skrev:Vadå? Har det cirkulerat fler uppgifter? Rätt bra ändå, tycker jag!Viktory skrev:21 465 kronor har kommit in (inget annat).
Fan också. Jag tror vi skulle motiverat Djurgårn istället alltså.
Oskarshamn är värd varenda krona de får. "Spelarna" i DIF borde också sätta in en slant åt dem, som tack för att de visar hur man kämpar, vilket de själva inte gör.
Kunde inte sagt det bättre själv.Buford skrev:Oskarshamn är värd varenda krona de får. "Spelarna" i DIF borde också sätta in en slant åt dem, som tack för att de visar hur man kämpar, vilket de själva inte gör.
Bara att ge pengarna till Oskarshamn!! Stor eloge till dem och Riddervall.
Sparka Otto,Ölvestad och alla gammelgubbar som inte vill att vi skall gå upp då de riskerar att inte få förlängda kontrakt. De vill hellre vara kvar i allsvenskan med höga löner än att få lämna laget den dag vi går upp.
Sparka pajas Challe också för den delen.
Sparka Otto,Ölvestad och alla gammelgubbar som inte vill att vi skall gå upp då de riskerar att inte få förlängda kontrakt. De vill hellre vara kvar i allsvenskan med höga löner än att få lämna laget den dag vi går upp.
Sparka pajas Challe också för den delen.
Då sa jag till domaren på ren svenska: "Go home".
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Instämmer. Store eloge till Oskarshamn. Väl värda sina slantar.#10 skrev:Kunde inte sagt det bättre själv.Buford skrev:Oskarshamn är värd varenda krona de får. "Spelarna" i DIF borde också sätta in en slant åt dem, som tack för att de visar hur man kämpar, vilket de själva inte gör.
100 % i varje situation!
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Sv: Re: Insamling till Oskarshamn!
Vi borde värva hela laget ograverat!storpotäten skrev:Instämmer. Store eloge till Oskarshamn. Väl värda sina slantar.#10 skrev:Kunde inte sagt det bättre själv.Buford skrev:Oskarshamn är värd varenda krona de får. "Spelarna" i DIF borde också sätta in en slant åt dem, som tack för att de visar hur man kämpar, vilket de själva inte gör.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: Sv: Re: Insamling till Oskarshamn!
Tamejfan! De lirarna har ju visat stake iaf, något vi saknar.minalman skrev:Vi borde värva hela laget ograverat!storpotäten skrev:Instämmer. Store eloge till Oskarshamn. Väl värda sina slantar.#10 skrev:Kunde inte sagt det bättre själv.Buford skrev:Oskarshamn är värd varenda krona de får. "Spelarna" i DIF borde också sätta in en slant åt dem, som tack för att de visar hur man kämpar, vilket de själva inte gör.
Många icke-läskunniga här inne märker jag. Dealen var alltid: DIF till kvalserien - då får IKO pengar.
Vi kommer att satsa de cirka 25 000 kronorna i juniorverksamheten på något sätt. JK kommer att träffa de ansvariga inom kort för att komma överens om vad mer konkret.
Vi kommer att satsa de cirka 25 000 kronorna i juniorverksamheten på något sätt. JK kommer att träffa de ansvariga inom kort för att komma överens om vad mer konkret.
-
Nej, kanske inte importspelarna, men killarna som lirar i 3:e/4:e-kedjan - jo. Om inte något väldigt revolutionerande har skett de senaste 5 åren.lkpgsödra skrev:Nejpulverapa skrev:Har de verkligen så pissiga löner?Metal Machine skrev:Jaja, det är ju kanon! Över 1.000 spänn var till IKO-spelarna. Det är inte kattskit för ett gäng som i snitt kanske får ut 10.000-15.000/månad på hockeyn.
Edit: Får man ut 15k har man en lön på cirka 22k. Bara satt ni vet...