Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Stiwky

Re: Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013

Inlägg av Stiwky »

Linkan till landslaget!

Vi hörs i höst!
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Manijock
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Manijock »

Glöm inte bort att vi ska sjunga även när det "går snett", glöm inte bort att Gustafsson fortfarande är ung, glöm inte bort att Åbergs NHL-skott kommer ta oss till eliten, glöm inte bort att detta laget behöver fler tacklare och mindre lirare....

Haha för att se positivt på detta så behöver jag inte säga vad va det jag sa, facit säger det åt mig. Nepp, Otto, Ölve, Tim, Lidström och Holm kvar. Resten kan dra åt helvete. Framförallt Erik kan stå med sin dregglande käft någon annanstans. Folk gnällde på Kyle förra året, är ju fan ett skämt. Chet stämmer ut sig när det gäller. Han är åtminstone i gott sällskap. Pinsamma Djurgårn!

Vi ses om en tio år när man säkert slipper se dessa äckliga nunor som missbrukat vårat DIF. Ni är inte värda ett jävla spott! Skäms över att ha bidragit till era löner. Den missen gör jag aldrig om!
Användarvisningsbild
sthlm19
Säsongskort: Ja

Re: Sv: Re: Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013

Inlägg av sthlm19 »

Nyberabb skrev:
Morwin skrev:Åberg, wennberg, Johner. guter, Holm och så klart otto får stanna. Resten kan packa och försvinna långt in i avloppstunnlarna dem har i leksands kommun!
Johner Guter Holm kommer vi få behålla

Skickat från min Xperia arc S via Tapatalk 2
Kalus ska vara kvar, ink ovan. Blir förvånad om Wennberg, Åberg stannar.
Användarvisningsbild
sauron

Inlägg av sauron »

Vill gärna ha kvar Kalus också, är jag ensam om det? Good riddence till väldigt många andra...
It's the hope that kills you.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Ett gäng horor.
DIF!
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Simon Kollberg ?@SKollberg
Printz sa: "pallar du inte trycket, dra inte på dig djurgårdströjan". Nåt att tänka på idag, o de flesta andra dagarna också @difhockeyse

--

Rätt skumt att höra från fjolårets Erik Gustafsson, dvs bäst i grundserien sen vek ner sig när det gällde.
Expert.
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av #10 »

Jag tycker #56 ska vara kvar.................................SOM SLAGPÅSE I OMKLÄDNINGSRUMMET!
Användarvisningsbild
Buford

Inlägg av Buford »

SirDIFalot skrev:Nu hoppas jag att DIF i tidigt skedde går ut med att man inte förlänger med vissa spelare. Oavsett vad dom tycker om det. Ut med det på hemsidan bara. "Följande spelare kommer inte att erbjudas nya kontrakt i nuläget" precis som Malmö gjorde. Där vill jag se Timmy och Linkan toppa den listan.
Håller med! Någon form utav reaktion på fiaskot kräver man. Vill också se laget ta form så snabbt som möjligt, så att de har god tid på sig att förbereda laget inför nästa säsong.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Buford skrev:
SirDIFalot skrev:Nu hoppas jag att DIF i tidigt skedde går ut med att man inte förlänger med vissa spelare. Oavsett vad dom tycker om det. Ut med det på hemsidan bara. "Följande spelare kommer inte att erbjudas nya kontrakt i nuläget" precis som Malmö gjorde. Där vill jag se Timmy och Linkan toppa den listan.
Håller med! Någon form utav reaktion på fiaskot kräver man. Vill också se laget ta form så snabbt som möjligt, så att de har god tid på sig att förbereda laget inför nästa säsong.
Så DIF i alla fall markerar mot dom två att vi inte vill ha kvar dom. Det är inte dom som lämnar oss.
Expert.
Användarvisningsbild
Nummer19

Inlägg av Nummer19 »

Vad är det för jävla idioter som applåderar av spelarna efter slutsignalen? Hand jävla upp på er som gjorde det. Seriöst, vad fan har vi att tacka dom för? Helt jävla otroligt! Otroligt patetiskt!

Tack Djurgårn för att ni pissar på oss för tredje säsongen i rad. Snyggt Hattrick!
Senast redigerad av Nummer19 den 2013-03-13 21:58:48, redigerad totalt 1 gånger.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Användarvisningsbild
Doyle

Inlägg av Doyle »

De ord som jag vill uttrycka om insatsen idag, ledningen inom DIF hockey är ff inte uppfunnet i det svenska språket...
Så uselt så det känns faaan kriminellt att svika sin trogna publik på detta sätt.
Räcker så ....
Grrrrrrr..
Sotarn

Inlägg av Sotarn »

Tack DIF för ännu ett år av urin i ansiktet.
Jag hejar på två lag, Djurgården och det lag aik spelar emot.
Mroffel

Inlägg av Mroffel »

Jag skriver inte ofta här på forumet men måste fan avreagera mig på något nu! Detta scenario känns på något vis så typiskt för Djurgården! Vad fan är problemet i vår förening??

Tänker på alla så kallade revanschsugna spelare som ville ta Djurgården tillbaka till finrummet och så kan vi inte vinna en måste-match hemma mot Örebro! Näe fyfan. Jag mår illa. Vi kan inte vinna mot topp-7 lagen i Allsvenskan.. Vi är alltså för dåliga och förtjänar inte kvalserien i år.

Vad sägs om att se till och börja med att bygga ett fungerande försvar till nästa säsong?
Användarvisningsbild
Nyberabb

Sv: Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013

Inlägg av Nyberabb »

I veckans brott på SvT tar GW kommande vecka upp den brutala våldtäkten och mordförsöket på DIF, brottsoffret vårdas för närvarande på intensiven med livshotande skador

Skickat från min Xperia arc S via Tapatalk 2
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Användarvisningsbild
Boeman

Inlägg av Boeman »

Manijock skrev:Glöm inte bort att vi ska sjunga även när det "går snett", glöm inte bort att Gustafsson fortfarande är ung, glöm inte bort att Åbergs NHL-skott kommer ta oss till eliten, glöm inte bort att detta laget behöver fler tacklare och mindre lirare....

Haha för att se positivt på detta så behöver jag inte säga vad va det jag sa, facit säger det åt mig. Nepp, Otto, Ölve, Tim, Lidström och Holm kvar. Resten kan dra åt helvete. Framförallt Erik kan stå med sin dregglande käft någon annanstans. Folk gnällde på Kyle förra året, är ju fan ett skämt. Chet stämmer ut sig när det gäller. Han är åtminstone i gott sällskap. Pinsamma Djurgårn!

Vi ses om en tio år när man säkert slipper se dessa äckliga nunor som missbrukat vårat DIF. Ni är inte värda ett jävla spott! Skäms över att ha bidragit till era löner. Den missen gör jag aldrig om!

Skönt att fler än jag stört sig på att Erik är harmynt :lol:
Skriv svar