Nope, skrev det för ngn dag sen att: Kan ge mig fan på att Iko vinner och vi viker ner oss som vanligt.SirDIFalot skrev:Var det bara jag som trodde på exakt det här scenriot igår?
Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
Re: Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
There is no I in TEAM!!!!
Dags för att rensa rejält i truppen till nästa säsong! Allt är bara skit
Hur fan kan vissa i publiken stå och applådera laget?
Vilka jävla sopor.
Vilka jävla sopor.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
stryk ska dem ha!Mäklaren skrev:Hur fan kan vissa i publiken stå och applådera laget?
Vilka jävla sopor.
Gustafsson gör iaf en bra insats idag.
Men hörni, vi hör inte hemma i en kvalserie. Herregud vi kan ju inte ens tagga till i "ÅRETS VIKTIGASTE MATCH!!!".
Nej...Boeman skrev:Gustafsson gör iaf en bra insats idag.
Sv: Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
Vad är det för jävla cp mongon som står och hyllar laget, jävla idioter
Skickat från min Xperia arc S via Tapatalk 2
Skickat från min Xperia arc S via Tapatalk 2
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
så jävla besviken på den här insatsen att jag vet inte var jag ska ta vägen.
Dom tar verkligen fram det sämsta av sig själva i de viktigaste lägen. När vann vi en måstematch senast? Något är väldigt fel.
Dom tar verkligen fram det sämsta av sig själva i de viktigaste lägen. När vann vi en måstematch senast? Något är väldigt fel.
För att det lär vara sista matchen för många spelare? Ett par av dem har till och med krigat fram SM guld till föreningen.Mäklaren skrev:Hur fan kan vissa i publiken stå och applådera laget?
Vilka jävla sopor.
Bua du men jag vägrar sticka kniven i ryggen på folk som frälst laget många gånger.
Alltid, oavsett betyder faktiskt något för vissa av oss.
Senast redigerad av Praetori den 2013-03-13 21:21:06, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
.
Senast redigerad av Mäklaren den 2013-03-13 21:21:54, redigerad totalt 1 gånger.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Jaha...då vet vi vad vi har att vänta oss nu då.
Mittenlag i Hockeyallsvenskan fram till typ 2015.
Konkurs.
R.I.P DIF Hockey.
Mittenlag i Hockeyallsvenskan fram till typ 2015.
Konkurs.
R.I.P DIF Hockey.
Jahopp då, då ses vi nästa säsong...åh vad tråkigt det här blev även om man nog ställt in sig på det. Tyckte vi hade många bud på mål i början men tyvärr ville dom inte in och sen rasade skiten. Kommer förmodligen älta hela natten vad som hade hänt om vi fått 5 mot 3 där i början då kåberg slår ner johner?
Bua behöver man väl knappast göra, men gå därifrån i tysthet vore det rätta att göra.Praetori skrev:För att det lär vara sista matchen för många spelare? Ett par av dem har till och med krigat fram SM guld till föreningen.Mäklaren skrev:Hur fan kan vissa i publiken stå och applådera laget?
Vilka jävla sopor.
Bua du men jag vägrar sticka kniven i ryggen på folk som frälst laget många gånger.
Det spelarna gör idag borde väl klassas som ett knivhugg i ryggen.
Praetori skrev:För att det lär vara sista matchen för många spelare? Ett par av dem har till och med krigat fram SM guld till föreningen.Mäklaren skrev:Hur fan kan vissa i publiken stå och applådera laget?
Vilka jävla sopor.
Och vad fan hjälper det idag? Bönder säger till oss att "sluta leva i det förflutna - mestamästarna", de kan inte ha mer rätt en dag som denna.