Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
Re: Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
Det här har vi under kontroll.
Absolut! Men det är ändå Chets fel. Det var en stor portion ironi i mitt inlägg.reservjesus skrev:Du vet att det är Adam som står?daaviid skrev:Det där målet måste ju bara Chet ta på sig. Herregud va dålig han är.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Japp....Zabel och Bäcklin har gjort sitt. För veka. Inte tillräckligt tydlig spelidé. Snurredutthockey i hörnorna funkar inte.Shike skrev:Detta tränar paret måste väck. Dom har haft lika mycket tid som Challe och inte åstadkommit något....
Vi måste ha in någon som Hardy eller Säcken som KrÄVER att alla är med i alla riktningar
Forwards FÅR INTE byta när dom har anfallit färdigt och backarna måste kunna följa med i anfallen. Detta begrepp kalas totalhockey....
100 % i varje situation!
Fy fan vad jag avskyr det här laget. Patetiska hundar!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- reservjesus
Då blir minst ett år till i denna jävla skit serie, fy fan.
clowns to the left of me, jokers to the right
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tack challe för denna säsong!!
Vilket jävla skägg han har. Hur kan han ens äta med det där massiva skägget?! Hur mycket väger det?!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
VILKET BÅS!?!?Mäklaren skrev:STORMA BÅSET!!!
Kan inte förstå hur publiken kan vara så förlåtande? Att kasta in saker i båset känns som det minsta vi kan göra. Vi måste ju protestera mot dessa hundar!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Får man önska ett TYS-SVE scenario?
Sv: Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
Challe ska bort
Hela jävla styrelsen ska bort
Halva laget ska bort och kvarvarande skickas till Sibirien
Skickat från min Xperia arc S via Tapatalk 2
Hela jävla styrelsen ska bort
Halva laget ska bort och kvarvarande skickas till Sibirien
Skickat från min Xperia arc S via Tapatalk 2
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Man visste ju att det inprincip var kört... men jag hade aldrig väntat mig att spelarna skulle pissa oss rakt i ansiktet så överdrivet mycket som dom gör.
hahaha . tack för att du fick mitt ett leende på läpparna efter detta fiaskosensei skrev:Vilket jävla skägg han har. Hur kan han ens äta med det där massiva skägget?! Hur mycket väger det?!

- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Vi får införa roterande tränare var 10e match ungefär för det är så pass lång tid det tar innan motståndarlagen läst sönder oss och sedan stångar vi oss blodiga i anfall och blir förnedrade i försvar.storpotäten skrev:Japp....Zabel och Bäcklin har gjort sitt. För veka. Inte tillräckligt tydlig spelidé. Snurredutthockey i hörnorna funkar inte.Shike skrev:Detta tränar paret måste väck. Dom har haft lika mycket tid som Challe och inte åstadkommit något....
Vi måste ha in någon som Hardy eller Säcken som KrÄVER att alla är med i alla riktningar
Forwards FÅR INTE byta när dom har anfallit färdigt och backarna måste kunna följa med i anfallen. Detta begrepp kalas totalhockey....
Nej Zabel har nog gjort vad han har kunnat men det är inte tillräckligt.
Vad som saknas är en lagkapten som kan styra det finstilta och leda vägen (samt ett lag med ryggrad och professionalitet nog att spela hela vägen in i kaklet även i de mörkaste av stunder).
Senast redigerad av Praetori den 2013-03-13 20:25:12, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.