Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
Förstår inte alla som säger att de har svårt att sova och/eller svårt att koncentrera sig på jobbet.
Personligen är jag redan inställd på att säsongen är över. Skulle det bli en skräll ikväll så är det bara en bonus.
Personligen är jag redan inställd på att säsongen är över. Skulle det bli en skräll ikväll så är det bara en bonus.
Så jävla många som har åsikter om laget och klubben under säsongen men som viker sig när det inte "är kul" längre. Hoppas tatueringar och annat "Alltid oavsett" svider lite extra om man väljer att inte ge laget stöd när det är som jävligast. Så ser jag det. Det är nu. Imorgon kan det vara över.DIF#1 skrev:Ser ganska dåligt ut på ticnet...Magnutz skrev:Fyller vi inte Hovet ikväll kommer jag skämmas som en hund.
Alltid, oavsett. Det är vad det handlar om!
Det är ju i denna situation det verkligen är fanatiskt viktigt att visa stöd. På riktigt allvar.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jag är en känslo-människa och har rätt skapliga toppar och dalar. Vägrar bli zombie ännu. Det tar jag när det är fog för det. Nu tar jag det hopp vårt lag givit mig och lever upp i det. Sedan blir jag euforiskt överbrutal-lycklig eller kataklysmiskt deppad senare.1962FenderStrat skrev:Förstår inte alla som säger att de har svårt att sova och/eller svårt att koncentrera sig på jobbet.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Hur många gånger har vi fått se Conny på Hovet i år egentligen? Och hur många gånger har vi mött honom? Det känns ju nästan som att han spelar för oss... 

- Lucky Luke
Helt enig med dig Mange. Det är just i det här läget vi skall leva upp till devisen alltid oavsett. Alla som kan - ta er till Hovet ikväll. Laget behöver oss nu och hoppet lever fortfarande!!Magnutz skrev:Så jävla många som har åsikter om laget och klubben under säsongen men som viker sig när det inte "är kul" längre. Hoppas tatueringar och annat "Alltid oavsett" svider lite extra om man väljer att inte ge laget stöd när det är som jävligast. Så ser jag det. Det är nu. Imorgon kan det vara över.DIF#1 skrev:Ser ganska dåligt ut på ticnet...Magnutz skrev:Fyller vi inte Hovet ikväll kommer jag skämmas som en hund.
Alltid, oavsett. Det är vad det handlar om!
Det är ju i denna situation det verkligen är fanatiskt viktigt att visa stöd. På riktigt allvar.
Riddarn har allt i egna händer.
-
Ridderwall spikar igen, och Conny tar till flaskan = kvalserien.
Tim Sandberg lär vara petad. 

Ridderwall, min kärlek till dig kommer för alltid vara stor om du spikar igen ikväll. Du kommer vara en jävla Djurgårdshjälte.
Haha, detta är Riddarns chans att på riktigt skriva in sig i DIF:s historia för alltid. Speciellt om vi utför ett mirakel och går upp till ES. Då höjer vi tröjan i taket!Staten skrev:Ridderwall, min kärlek till dig kommer för alltid vara stor om du spikar igen ikväll. Du kommer vara en jävla Djurgårdshjälte.
DET ÄR PÅ DEN NIVÅN RIDDARN! (om du nu läser här)
Instämmer. När vi kvitterade till 3-3 i matcher i kvartsfinalserien mot luleå så hade vi vaknat från de döda och man var sjuuukt nervös inför kvarsfinal 7.1962FenderStrat skrev:Förstår inte alla som säger att de har svårt att sova och/eller svårt att koncentrera sig på jobbet.
Men det är inte alls samma situation nu. Vi tappade vår plats i kvalserien i helgen. Karlskoga OCH örebro tappar inte detta tyvärr

Djurgårdens IF - Örebro HK 13/3 2013
Inte ens 6000 sålda! Vad sysslar folk med!?
Ångest upplevs bäst på Hovet!!
Ångest upplevs bäst på Hovet!!
2014-04-07, vad hände?
-
Jag är inte heller ett DUGG nervös. Varför skulle jag vara det? Om vi går vidare är det, som sagt, en bonus. Tror vi vinner ikväll, men det hjälper inte då BIK har 5-1 inför sista perioden. Ett tappert kämpande IKO lyckas snygga till siffrorna en aning så att matchen slutar 5-3 eller 6-3. Bättre än så blir det inte. Tyvärr.
- Nummer19
- Säsongskort: Ja
Mot Hovet! Förmodligen för sista gången för den här säsongen. Deppigt.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
En jävla bonus, det är just dessa matcher som kan bli klassiker och det vågar man inte missa.
Jag har vridit och vänt på IKO matchen i min skalle ett antal gånger nu, ser fan inte hur dom ska kunna vinna. "kärlek till sporten som motivator". Tror det när jag ser det.
Jag har vridit och vänt på IKO matchen i min skalle ett antal gånger nu, ser fan inte hur dom ska kunna vinna. "kärlek till sporten som motivator". Tror det när jag ser det.