Jag tror det är svårare för oss att vinna på Hovet mot Örebro. Än vad det är för IKO att ta poäng mot BIK. Jag tror vi fäller oss själva, igen.-daniel- skrev:Orkar inte ens få upp något hopp (även fast jag tyvärr någon stans i bakhuvet börjat hoppas lite sådär smått igen).
Det får gå som det går, fortfarande inte en jävel som tror på oss i den här serien i vilket fall vilket är vår enda fördel.
IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 11/3 2013
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 11/3 2013
Expert.
IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 11/3 2013
Tänk om det här skulle gå hela vägen till elitserien. Är alla spelare förlåtna då ? Skulle vara riktigt stort.
Hehe, vilka spån. Hoppas Huddinge kör över dem i premiären.Isabo skrev:Haha, det var verkligen sockret på min kroppkaka... "Huddinges hjärta glöder."Boeman skrev:Jim Morrison...Var det den här sången du menade att man skulle ta efter?
Verkligen originell ramsa. Känns inte alls igen från någon annanstans.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
skoa skrev:Efter matchernas slut vill jag att ni som blivit begåvade med matematiken .. Lägg upp scenariot som krävs för Dif;)
Jaha. Hoppet (om än minimalt) lever.
Vi MÅSTE besegra Örebro samtidigt som BIK Karlskoga får ta MAX 1 poäng hemma mot Oskarshamn. Känns inge vidare, men vem vet...
Om resultaten blir...
DIF - Örebro 2-1
BIK - Oskarshamn 2-3 e.str
..Så blir tabellen:
1. Djurgården +5 14p
2. BIK -3 14p
3. Örebro +4 12p
4. Oskarshamn -6 6p
Bara hålla tummar och tår! Nästan så man vill åka och stötta Oskarshamn i sista matchen!
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
Vissa eldsjälar är bara för goa.Så att sägaIsabo skrev:Haha, det var verkligen sockret på min kroppkaka... "Huddinges hjärta glöder."Boeman skrev:Jim Morrison...Var det den här sången du menade att man skulle ta efter?

Jag tror fortfarande på min presentpuck med rosett på, fast nu går istället scenariot ut på att Oskarshamn leder stort med en minut kvar och DIF har 2-1 med trettio sekunder kvar när Linkan och EG börjar snurra och ger bort allt till ÖHK som kvitterar och sedan snurrar de även bort förlängningen med en present till.SirDIFalot skrev:Jag tror det är svårare för oss att vinna på Hovet mot Örebro. Än vad det är för IKO att ta poäng mot BIK. Jag tror vi fäller oss själva, igen.-daniel- skrev:Orkar inte ens få upp något hopp (även fast jag tyvärr någon stans i bakhuvet börjat hoppas lite sådär smått igen).
Det får gå som det går, fortfarande inte en jävel som tror på oss i den här serien i vilket fall vilket är vår enda fördel.
Ja om det skulle ske så konverterar jag till en religion jag inte gillar och jag säger inte vilken då jag vill vara lite PK079656794 skrev:Tänk om det här skulle gå hela vägen till elitserien. Är alla spelare förlåtna då ? Skulle vara riktigt stort.
079656794 skrev:Tänk om det här skulle gå hela vägen till elitserien. Är alla spelare förlåtna då ? Skulle vara riktigt stort.
Jag är övertygad om att några kommer ta tillbaka allt dom sagt om tex Erik Gustafsson iaf

- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag tror vi vinner, men tror tyvärr Bofors gör detsamma.SirDIFalot skrev:Jag tror det är svårare för oss att vinna på Hovet mot Örebro. Än vad det är för IKO att ta poäng mot BIK. Jag tror vi fäller oss själva, igen.-daniel- skrev:Orkar inte ens få upp något hopp (även fast jag tyvärr någon stans i bakhuvet börjat hoppas lite sådär smått igen).
Och du tror att gamle Linkan kravlar upp från sjukbädden till på Onsdag?Isabo skrev:Jag tror fortfarande på min presentpuck med rosett på, fast nu går istället scenariot ut på att Oskarshamn leder stort med en minut kvar och DIF har 2-1 med trettio sekunder kvar när Linkan och EG börjar snurra och ger bort allt till ÖHK som kvitterar och sedan snurrar de även bort förlängningen med en present till.SirDIFalot skrev:Jag tror det är svårare för oss att vinna på Hovet mot Örebro. Än vad det är för IKO att ta poäng mot BIK. Jag tror vi fäller oss själva, igen.-daniel- skrev:Orkar inte ens få upp något hopp (även fast jag tyvärr någon stans i bakhuvet börjat hoppas lite sådär smått igen).
Det är lätt att glömma att även om det mot alla jävla odds skulle gå vägen så väntar i det fallet en kvalserie med lag som garanterat kan få oss att se ut som om vi hör hemma i Allsvenskan.Isabo skrev:Jag tror fortfarande på min presentpuck med rosett på, fast nu går istället scenariot ut på att Oskarshamn leder stort med en minut kvar och DIF har 2-1 med trettio sekunder kvar när Linkan och EG börjar snurra och ger bort allt till ÖHK som kvitterar och sedan snurrar de även bort förlängningen med en present till.SirDIFalot skrev:Jag tror det är svårare för oss att vinna på Hovet mot Örebro. Än vad det är för IKO att ta poäng mot BIK. Jag tror vi fäller oss själva, igen.-daniel- skrev:Orkar inte ens få upp något hopp (även fast jag tyvärr någon stans i bakhuvet börjat hoppas lite sådär smått igen).
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Att vi vann idag måste bero på att Erik Gustafsson var så jäkla bra i grundserien alltså!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Vilka då inte fuskarna från Dalarna i varje fallPraetori skrev:Det är lätt att glömma att även om det mot alla jävla odds skulle gå vägen så väntar i det fallet en kvalserie med lag som garanterat kan få oss att se ut som om vi hör hemma i Allsvenskan.Isabo skrev:Jag tror fortfarande på min presentpuck med rosett på, fast nu går istället scenariot ut på att Oskarshamn leder stort med en minut kvar och DIF har 2-1 med trettio sekunder kvar när Linkan och EG börjar snurra och ger bort allt till ÖHK som kvitterar och sedan snurrar de även bort förlängningen med en present till.SirDIFalot skrev:Jag tror det är svårare för oss att vinna på Hovet mot Örebro. Än vad det är för IKO att ta poäng mot BIK. Jag tror vi fäller oss själva, igen.-daniel- skrev:Orkar inte ens få upp något hopp (även fast jag tyvärr någon stans i bakhuvet börjat hoppas lite sådär smått igen).
Jag slutade snusa för 16månader sen.Praetori skrev:Hehe, vilka spån. Hoppas Huddinge kör över dem i premiären.Isabo skrev:Haha, det var verkligen sockret på min kroppkaka... "Huddinges hjärta glöder."Boeman skrev:Jim Morrison...Var det den här sången du menade att man skulle ta efter?
Men fan vad sugen man blir när man ser snubben till vänster,s snusläpp.
Mumma att trycka in en sån rejäl efter en kopp kaffe o en runk.
Spelar väl för fan ingen roll, Erik Gustafsson har varit kass, trots att han är så ung, trots att var tänkt som 4,5-6:e back, han har varit kass, förstår inte varför någon skulle ta tillbaka det.Boeman skrev:079656794 skrev:Tänk om det här skulle gå hela vägen till elitserien. Är alla spelare förlåtna då ? Skulle vara riktigt stort.
Jag är övertygad om att några kommer ta tillbaka allt dom sagt om tex Erik Gustafsson iaf
Senast redigerad av Caveman den 2013-03-11 22:02:40, redigerad totalt 1 gånger.