Ja.#87 skrev:Onsdag är väl nästa matchdag, eller?Morwin skrev:Bara att oskarshamn vinner i morgon och vi vinner i morgon så är vi vidare
IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 11/3 2013
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 11/3 2013
25/4-2025
Ja 13/3#87 skrev:Onsdag är väl nästa matchdag, eller?Morwin skrev:Bara att oskarshamn vinner i morgon och vi vinner i morgon så är vi vidare
- kurre thulin
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tänk att man sitter här och hejar på Emil Kåberg!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
En puck i tom kasse hade kunnat blivit värdefull.
Expert.
Heja skägget.kurre thulin skrev:Tänk att man sitter här och hejar på Emil Kåberg!
- Jim Morrison
Jo, det vore bäst. Men det är inte fullständigt katastrof om BIK vinner ikväll på full tid. Det vore det om Örebro vann på full tid.Byström skrev:Vore det ändå inte bäst om det blev förlängning?
Om Örebro vinner en sådan så har vi "allt" i egna händer. Jag skulle dock föredra att Karlskoga vinner en sådan. Då har man en poäng att gå på, vi har bättre målskillnad och Karlskoga måste ta tre poäng. Med en sådan press är det lätt att falla och Oskarshamn kan säkert kliva in och vara motiverade mot seriens mest fulspelande lag.
Vi ger aldrig upp! Ses på Hovet imorgon!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jag röstar nog på IKO-alternativet. Vet inte om jag klarar av att se DIF misslyckas ytterligare en gång med avgörandet i egna händer.#87 skrev:Ok. 3p alltså.. Frågan är nu vad som är bäst.. ÖHK-suddenvinst trots att vi bara fick 2plusmål, eller att sätta all tillit hos IKO..
Ja verkligen. Så jävla pissigt att inte lyckas få in den med tom kasse i 2 minSirDIFalot skrev:En puck i tom kasse hade kunnat blivit värdefull.
Nej om BIK vinner i OT så kan de knipa 15p mot IKO.Byström skrev:Vore det ändå inte bäst om det blev förlängning?
Om Örebro vinner en sådan så har vi "allt" i egna händer. Jag skulle dock föredra att Karlskoga vinner en sådan. Då har man en poäng att gå på, vi har bättre målskillnad och Karlskoga måste ta tre poäng. Med en sådan press är det lätt att falla och Oskarshamn kan säkert kliva in och vara motiverade mot seriens mest fulspelande lag.
Vi ger aldrig upp! Ses på Hovet imorgon!
Om Örebro går och vinner i OT så måste vi producera framåt OCH hålla tätt bakåt och det har vi inte varit något vidare på men då har vi i alla fall det i egna händer.
För övrigt är det inte i morgon utan på Onsdag vi syns på Hovet

Senast redigerad av Praetori den 2013-03-11 21:17:30, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Det finns alla chanser i världen att gå vidare.Det räcker att vi ivinner mot Örebro och att IKO vinner sin.Det är 50/50 och inte alls någon omöjlighet som 99% verkar tro...Större mirakel har skett än så!
Örebro är dåliga.
-
Hmm, efter närmare beräkningar. Vänder ÖHK och vinner i SD 5-4 behöver vi vinna med 2 mål mot dem. I så fall hamnar vi på exakt lika många mål och insläppta. Vad gäller då egentligen? SD?
Jätteslagsmål med några avstängningar var för bikbok och örebro skulle inte sitta fel nu.
Inbördes möten tror jag.Metal Machine skrev:Hmm, efter närmare beräkningar. Vänder ÖHK och vinner i SD 5-4 behöver vi vinna med 2 mål mot dem. I så fall hamnar vi på exakt lika många mål och insläppta. Vad gäller då egentligen? SD?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jaha ni, detta kör vi enda in i kaklet. Allt som behövs är en skräll från IKO.