Tack, ja man behöver knappt se matcherna längre. Vi spelar alltid likadant och det är inte speciellt underhållande!Praetori skrev:Nej vi spelar inget vidare, ser ut som det brukar men vi leder med 2-4.SkönaDjurgårn skrev:Ok tackar! Spelar vi bra?Praetori skrev:Örebro BIK går hyfsat vår väg. Vi leder mot OIK men inte med tillräckligt många baljor.SkönaDjurgårn skrev:Hej homies! Kom precis hem, någon som kan ge en kort analys av matchen? Och, lever hoppet?! Ser ut så va?
Och ni andra två sickosar: har svårt att tro er![]()
Nu har dock BIK PP så det lär inte sluta väl ändå.
IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 11/3 2013
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Re: Sv: Re: Sv: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 11/3 2013
-
Re: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 11/3 2013
Mållös...Nummer19 skrev:Hahahaha, Örebro"klacken" skanderar "En jävla massa bönder" åt BIK. Herre min jävla get.
IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 11/3 2013
Efter matchernas slut vill jag att ni som blivit begåvade med matematiken .. Lägg upp scenariot som krävs för Dif;)
Djurgården ALLTID OAVSETT.....
- BaronVonDif
En bättre start på säsongenskoa skrev:Efter matchernas slut vill jag att ni som blivit begåvade med matematiken .. Lägg upp scenariot som krävs för Dif;)
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
-
Usel insats av Djurgårn. Fyfan, vad dåligt. Vänder ÖHK måste vi vinna med 3 mål. Lycka till...
- kurre thulin
Helt OKSirDIFalot skrev:Jag hann sju sekunder före digkurre thulin skrev:Verkar som Ottosson har sin kommande vinbar i tankarna idag. Han har slarvat lika många ggr idag som under hela säsongen...

-
- Säsongskort: Ja
Vi gör vårt jobb iallafall.
Nu får vi vända hoppet till Örebro. 2 mål in där SNÄLLA!
Nu får vi vända hoppet till Örebro. 2 mål in där SNÄLLA!
25/4-2025
Ok. 3p alltså.. Frågan är nu vad som är bäst.. ÖHK-suddenvinst trots att vi bara fick 2plusmål, eller att sätta all tillit hos IKO..
Jävla DIF som ska hålla uppe hoppet in i det sista... 

Örebro vänder inte det här, och oink slår bikbok på onsdag.Metal Machine skrev:Usel insats av Djurgårn. Fyfan, vad dåligt. Vänder ÖHK måste vi vinna med 3 mål. Lycka till...
Bara att oskarshamn vinner i morgon och vi vinner i morgon så är vi vidare 

- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Som det ser ut just NU så krävs att BIK torskar mot Oskarshamn på Onsdag samtidigt som vi vinner mot Örebro (gärna med två mål).skoa skrev:Efter matchernas slut vill jag att ni som blivit begåvade med matematiken .. Lägg upp scenariot som krävs för Dif;)
Kvitterar Örebro och sedan vinner i OT har vi allt i egen hand men måste vinna med minst två mål mot Örebro på Onsdag.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Onsdag är väl nästa matchdag, eller?Morwin skrev:Bara att oskarshamn vinner i morgon och vi vinner i morgon så är vi vidare
Vore det ändå inte bäst om det blev förlängning?
Om Örebro vinner en sådan så har vi "allt" i egna händer. Jag skulle dock föredra att Karlskoga vinner en sådan. Då har man en poäng att gå på, vi har bättre målskillnad och Karlskoga måste ta tre poäng. Med en sådan press är det lätt att falla och Oskarshamn kan säkert kliva in och vara motiverade mot seriens mest fulspelande lag.
Vi ger aldrig upp! Ses på Hovet imorgon!
Om Örebro vinner en sådan så har vi "allt" i egna händer. Jag skulle dock föredra att Karlskoga vinner en sådan. Då har man en poäng att gå på, vi har bättre målskillnad och Karlskoga måste ta tre poäng. Med en sådan press är det lätt att falla och Oskarshamn kan säkert kliva in och vara motiverade mot seriens mest fulspelande lag.
Vi ger aldrig upp! Ses på Hovet imorgon!
-
Ja, onsdag är det som gäller.#87 skrev:Onsdag är väl nästa matchdag, eller?Morwin skrev:Bara att oskarshamn vinner i morgon och vi vinner i morgon så är vi vidare