IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 11/3 2013
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 11/3 2013
Hahahaha, Örebro"klacken" skanderar "En jävla massa bönder" åt BIK. Herre min jävla get.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
In med åtminstone en puckjävel till nu.
Jo de är ju verkligen viktiga. Varenda poäng är viktig i en serie med 6 omgångar och fyra lag, och om man då dessutom får en poäng mer än laget som hamnade under i grundserien till att börja med så...minalman skrev:Jag ville mest bevisa hur viktiga placeringarna nedanför plats tre är i grundserien.Isabo skrev:Hade väl även sett ut så om vi ex vis inte hade pruttat in 2-3 i lördags, utan det hade gått till förlängning. Det är så lite som behövs för att totalt förstöra allt...minalman skrev:Tabellen just nu om vi kommit fyra i HA i stället för bik
Örebro 12
Djurgården 12
Karlskoga 12
Snacka inte om att inbördes ordning plats 4-7 inte har någon betydelse.
Och så jobbar vi in två Örebro-mål, kryss tack.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Allt är relativt här i världen. Sett med Örebroögon är Karlskoga rena landet. I Karlskoga ropar de "bönder" åt Grums.Nummer19 skrev:Hahahaha, Örebro"klacken" skanderar "En jävla massa bönder" åt BIK. Herre min jävla get.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Undrar om dom vågar plocka riddarn?
Djurgården ALLTID OAVSETT.....
Som gör det åt Säffle.minalman skrev:Allt är relativt här i världen. Sett med Örebroögon är Karlskoga rena landet. I Karlskoga ropar de "bönder" åt Grums.Nummer19 skrev:Hahahaha, Örebro"klacken" skanderar "En jävla massa bönder" åt BIK. Herre min jävla get.
In med en i tom kasse nu!skoa skrev:Japp där stack han;)
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Som gör det åt Åmål. Som sitter där med banjon på verandan.Malto skrev:Som gör det åt Säffle.minalman skrev:Allt är relativt här i världen. Sett med Örebroögon är Karlskoga rena landet. I Karlskoga ropar de "bönder" åt Grums.Nummer19 skrev:Hahahaha, Örebro"klacken" skanderar "En jävla massa bönder" åt BIK. Herre min jävla get.
Senast redigerad av Isabo den 2013-03-11 21:07:13, redigerad totalt 1 gånger.
Undrar om dom vågar ha honom kvar?skoa skrev:Undrar om dom vågar plocka riddarn?

- SirDIFalot
Och där kom en 10:a på BIK för abuse of officials.
Expert.
Sv: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 11/3 2013
Varan har dom för jävla DJ, yes?
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Hahahahasthlm19 skrev:Undrar om dom vågar ha honom kvar?skoa skrev:Undrar om dom vågar plocka riddarn?
Djurgården ALLTID OAVSETT.....