Kanske de gör men framförallt så är de ett par riktigt dåliga målvakter.kaminor skrev:Sandberg och Riddarn håller på Djurgår'n?
IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 11/3 2013
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Re: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 11/3 2013
Folk verkar inte vara tillräckligt pålästa.DIFference skrev:Realistiskt kallas det. Tyvärr! Kolla vad de gjorde sista matchen mot Rögle förra året...SirDIFalot skrev:Klart dom kommer göra sitt bästa. Jag förstår inte hur vissa här orkar hålla på med sånt där "Det laget vill nog att DIF inte går upp, så dom kommer torska mot våra rivaler"DIFference skrev:Tror tyvärr att Oskarshamns helst ser att DIF missar kvalserien och slår av på onsdag.
Med andra ord MÅSTE Örebro ta EXAKT 2 p idag...
Det är ju tyvärr sant. Som sagt. Kolla förra året...Jim Morrison skrev:Men sluta. SNÄLLA sluta.DIFference skrev:Tror tyvärr att Oskarshamns helst ser att DIF missar kvalserien och slår av på onsdag.
Med andra ord MÅSTE Örebro ta EXAKT 2 p idag...
Exakt.Hank H skrev:I förra årets förkvalserie ställde IKO ut grillorna i sista matchen vilket gjorde att Rögle kunde ösa in mål och ta sig förbi Malmö på målskillnad. Skulle inte förvåna mig om de gör samma sak på onsdag...
Enda sättet att ha det i egna händer är att Örebro kvitterar och vinner efter förlängning/straffar.
Låter som vissa föredrar att BIK tar 3 ikväll. Helt oförståeligt.
25/4-2025
Likan kanske? Hahahaha noooooooStaten skrev:Ger man Dustin ett bra läge så sätter han den. Vi behöver bara någon som kan spela fram till honom nästa år. Men Johner och Sören i en kedja nästa säsong hade suttit så jävla fint.
Djurgården ALLTID OAVSETT.....
Re: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 11/3 2013
Han håller på Djurgårn!SirDIFalot skrev:Vad fan gör Ridderwall? Tror han att han är Salo i OS 94 eller?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Han har ju höjt sig otroligt under Zabel och dessutom gjort liknande summor poäng som tidigare säsonger?SirDIFalot skrev:Tycker han har varit lite under förväntan. Men det var väl för att madhawken hypade upp honom som. fan.BaronVonDif skrev:Johner måste vi behålla!
Men fortfarande en spelare jag vill behålla.
En 30-årig spelare som definitivt skulle kunna stanna hos oss resten av karriären. Jag är nöjd som sjutton med Dustin. Möjligen att han sjunkit undan lite i avgörande matcher men inte så mycket att det skulle vara någon anledning att göra sig av med honom.
- SirDIFalot
- BaronVonDif
När ska det släppa för Ljungh?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
- DIFference
Fan vet alltså. Om vi vinner med 2 ikväll och Örebro tar 2 p mot BIK. Då måste vi vinna med 3 mote Örebro på onsdag. Eller hur?
Men Oskarshamn.... Fan....
Ååååh vad jobbigt denna skit är!
Men Oskarshamn.... Fan....
Ååååh vad jobbigt denna skit är!
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
-
Mest rädd för att inte Öik pallar å viker sig...
- kurre thulin
Nu unnar jag Ljungh ett mål!
Ljung du kan fan inte göra mål. Jag ger upp.
- SirDIFalot
Ja, jag förväntade mig bara något annat. Typ mer av en Jared Aulin som leder hela sin kedja. Johner är lite mer utpräglad målskytt, kanske inte så otroligt bra spelmässigt.Byström skrev:Han har ju höjt sig otroligt under Zabel och dessutom gjort liknande summor poäng som tidigare säsonger?SirDIFalot skrev:Tycker han har varit lite under förväntan. Men det var väl för att madhawken hypade upp honom som. fan.BaronVonDif skrev:Johner måste vi behålla!
Men fortfarande en spelare jag vill behålla.
En 30-årig spelare som definitivt skulle kunna stanna hos oss resten av karriären. Jag är nöjd som sjutton med Dustin. Möjligen att han sjunkit undan lite i avgörande matcher men inte så mycket att det skulle vara någon anledning att göra sig av med honom.
Expert.
-
Samma. Gör en av sina bättre matcher i dag. Visar t.o.m. lite kvalitéer. Helt otroligt.kurre thulin skrev:Nu unnar jag Ljungh ett mål!
Ja, och grejen förra säsongen är att de trots allt hade chans på att vinna playoffserien inför sista omgången. Ändå blev det 0-7...S. Skuggan skrev:Jo det vore gott, men tror mer på grillorna kvar i omklädningsrummet, ungefär som i fjol : (079656794 skrev:Tänk på att Oskarshamn slog Karlskoga med 7-4 för 6 dagar sen, inget är omöjligt