äh ni har ju pluggat i tid så det klarar ni ändå. Eller?!AdamPickard skrev:haha samma, kmr skita sig imorgon#87 skrev:Tänkte skita i hockeyn idag och plugga till en tenta.. Gick ju sådär....
IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 11/3 2013
Re: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 11/3 2013
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Ja helt mitt misstag!!! Sorry!!!DIFference skrev:Realistiskt kallas det. Tyvärr! Kolla vad de gjorde sista matchen mot Rögle förra året...SirDIFalot skrev:Klart dom kommer göra sitt bästa. Jag förstår inte hur vissa här orkar hålla på med sånt där "Det laget vill nog att DIF inte går upp, så dom kommer torska mot våra rivaler"DIFference skrev:Tror tyvärr att Oskarshamns helst ser att DIF missar kvalserien och slår av på onsdag.
Med andra ord MÅSTE Örebro ta EXAKT 2 p idag...
Det är ju tyvärr sant. Som sagt. Kolla förra året...Jim Morrison skrev:Men sluta. SNÄLLA sluta.DIFference skrev:Tror tyvärr att Oskarshamns helst ser att DIF missar kvalserien och slår av på onsdag.
Med andra ord MÅSTE Örebro ta EXAKT 2 p idag...
Exakt.Hank H skrev:I förra årets förkvalserie ställde IKO ut grillorna i sista matchen vilket gjorde att Rögle kunde ösa in mål och ta sig förbi Malmö på målskillnad. Skulle inte förvåna mig om de gör samma sak på onsdag...
Enda sättet att ha det i egna händer är att Örebro kvitterar och vinner efter förlängning/straffar.
Låter som vissa föredrar att BIK tar 3 ikväll. Helt oförståeligt.
Djurgården ALLTID OAVSETT.....
Jag skrattade alldeles för mycket åt det där. Såg en helt euforisk man stå upp med händerna i luften och skaka på huvudet när jag läste "jag förstår mig inte på dig!". Ungefär så jag var på JK-dagen.pulverapa skrev:JAAAAA, ÖLVESTAD. JAG FÖRSTÅR MIG INTE PÅ DIG!pulverapa skrev:Nu får det för i HELVETE vara slut på utvisningar ÖLVESTAD. FÖR FAAAAAAAAAAN. Vad är det frågan om!?!??
- Jim Morrison
Re: Re: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 11/3 2013
INGEN föredrar det. Men vi har inte blivit utslagna om BIK tar 3 poäng ikväll. Till skillnad om Örebro gör det.DIFference skrev:
Senast redigerad av Jim Morrison den 2013-03-11 20:19:28, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Tror absolut att oink kan rubba bikbok i sista.
Bikbok är ju fan mer skadeskjutna än Homs.
Kan McGrath spela kanske? Antagligen inte om matchen e betydelselös för oink dock.
Kan McGrath spela kanske? Antagligen inte om matchen e betydelselös för oink dock.
1 Vore det så märkligt om Oskarshamn vinner sin sista match ? Nej
2 Bättre att Örebro jagar kvittering än att dom leder med flera mål
2 Bättre att Örebro jagar kvittering än att dom leder med flera mål
- DIFference
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Re: Re: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 11/3 2013
Javisst. Det är ju extremt jobbigt om Örebro kvitterar med ganska mycket tid kvar. Då kan ju en till puck slinka in och så är det helt kört. Detta är ganska sjukt...Jim Morrison skrev:INGEN föredrar det. Men vi har inte blivit utslagna om BIK tar 3 poäng ikväll. Till skillnad om Örebro gör det.DIFference skrev:
Sent from my Galaxy SIII
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
- Jim Morrison
Re: Re: Re: IK Oskarshamn - Djurgårdens IF 11/3 2013
Man mår inte bra alls.DIFference skrev:Javisst. Det är ju extremt jobbigt om Örebro kvitterar med ganska mycket tid kvar. Då kan ju en till puck slinka in och så är det helt kört. Detta är ganska sjukt...Jim Morrison skrev:INGEN föredrar det. Men vi har inte blivit utslagna om BIK tar 3 poäng ikväll. Till skillnad om Örebro gör det.DIFference skrev:
Sent from my Galaxy SIII
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ahahaha, you made my day, sniff.kaminor skrev:Tror absolut att oink kan rubba bikbok i sista.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Fan!! Viaplay saggar en minut, så att läsa här gör en ju inte glad, när man tittar samtidigt.skoa skrev:Fan!!! Blev bortdömt;(
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Ok ;( skall sluta;(( inte min mening o förstöra för dig;(minalman skrev:Fan!! Viaplay saggar en minut, så att läsa här gör en ju inte glad, när man tittar samtidigt.skoa skrev:Fan!!! Blev bortdömt;(
Djurgården ALLTID OAVSETT.....
2-4 inför sista känns bra. Då blir det 4-4 efter full tid.
Senast redigerad av kaminor den 2013-03-11 20:24:27, redigerad totalt 1 gånger.
För tidigt. Ingen kvittering förrän nån halvminut kvar. Det klarar inte mina nerver.
Senast redigerad av Malto den 2013-03-11 20:25:07, redigerad totalt 1 gånger.