skoa skrev:Va fan är det bättre Örebro vinner på straffar än att bik vinner vid full tid? Då ser det tungt ut;( 2-4 där;((
Ja som förklarats tidigare så behöver vi helst ett oavgjort i Örebro. Det ger oss nämligen möjligheten att avgöra detta själva på Onsdag. Vinner BIK har de allt i egna händer och kommer köra över Oskarshamn kosta vad det kosta vill.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
I förra årets förkvalserie ställde IKO ut grillorna i sista matchen vilket gjorde att Rögle kunde ösa in mål och ta sig förbi Malmö på målskillnad. Skulle inte förvåna mig om de gör samma sak på onsdag...
Hank H skrev:I förra årets förkvalserie ställde IKO ut grillorna i sista matchen vilket gjorde att Rögle kunde ösa in mål och ta sig förbi Malmö på målskillnad. Skulle inte förvåna mig om de gör samma sak på onsdag...
Förhoppningsvis blir det tvärt om, att dom kör över bikbok
DIFference skrev:Tror tyvärr att Oskarshamns helst ser att DIF missar kvalserien och slår av på onsdag.
Med andra ord MÅSTE Örebro ta EXAKT 2 p idag...
Klart dom kommer göra sitt bästa. Jag förstår inte hur vissa här orkar hålla på med sånt där "Det laget vill nog att DIF inte går upp, så dom kommer torska mot våra rivaler"
Realistiskt kallas det. Tyvärr! Kolla vad de gjorde sista matchen mot Rögle förra året...
Jim Morrison skrev:
DIFference skrev:Tror tyvärr att Oskarshamns helst ser att DIF missar kvalserien och slår av på onsdag.
Med andra ord MÅSTE Örebro ta EXAKT 2 p idag...
Men sluta. SNÄLLA sluta.
Det är ju tyvärr sant. Som sagt. Kolla förra året...
Hank H skrev:I förra årets förkvalserie ställde IKO ut grillorna i sista matchen vilket gjorde att Rögle kunde ösa in mål och ta sig förbi Malmö på målskillnad. Skulle inte förvåna mig om de gör samma sak på onsdag...
Exakt.
Enda sättet att ha det i egna händer är att Örebro kvitterar och vinner efter förlängning/straffar.
Låter som vissa föredrar att BIK tar 3 ikväll. Helt oförståeligt.