Challen skrev:Är det bra om bofors vinner på full tid?
Nej. Varken Örebro eller BIK skall vinna vid full tid. Drömscenariot är att Örebro vinner på övertid och vi skottar in en 5-6 mål mot Oskarshamn. BIK kan vinna utan att det är slut, vinner däremot Örebro är det ridå.
Om jag har fattat det rätt så kan BIK vinna, men då krävs det att DIF vinner och BIK förlorar nästa.
Om den finns är det dags att släppa loss vreden och det i kombination med den vilja som jag tror finns, kan göra att laget. Gör vad som står i deras makt. Sedan får vi hoppas på en högre makt att det fortsätter att vara jämt i matchen Ö & B
Nej. Varken Örebro eller BIK skall vinna vid full tid. Drömscenariot är att Örebro vinner på övertid och vi skottar in en 5-6 mål mot Oskarshamn. BIK kan vinna utan att det är slut, vinner däremot Örebro är det ridå.
Om jag har fattat det rätt så kan BIK vinna, men då krävs det att DIF vinner och BIK förlorar nästa.
Eller?
Jupp. Men om Örebro vinner i sudden så har vi faktiskt allt i egna händer inför sista matchen. (Skrämmande tanke)
Eller?
Jupp. Men om Örebro vinner i sudden så har vi faktiskt allt i egna händer inför sista matchen. (Skrämmande tanke)
1)
Vi vinner ikväll. 3 p
Örebro vinner efter förlängning.
=Vi har allt i egna händer då större vinst mot Örebro (minst 2-3 mål) i sista gör att vi vinner.
2)
Vi vinner ikväll. 3 p
BIK tar 3 p ikväll.
Vi vinner mot Örebro, 3 p, men Oskarshamn måste vinna (3 p) mot BIK i sista (jo tjena...). Är. Väl bara Riddarn som vill hjälpa DIF...
3)
Vi vinner ikväll. 3 p
BIK tar 2 p efter förlängning ilväll.
Vi vinner mot Örebro, 3 p. BIK får max ta 2 mot Oskarshamn i sista (jo tjena...)
Enda sättet att ha det i egna händer är alltså att Örebro tar exakt 2 p ikväll och vi tar 3 p med några måls marginal i sista. (om vi inte krossar Oskarshamn ikväll såklart.. Då räcker vinst med ett mål mot Örebro i sista).