Man är dum i huvudet om man tror på DIF också, ärligt talat. Men hoppet lever fortfarande, tyvärr. Hoppet lever fastän jag givit upp, hur går det till? Jag vet att det är kört, vi kommer sabba det mot Örebro ifall vi skulle ha chansen då. Ändå så hoppas jag att det går vägen. Karlskoga kommer att kötta till sig en poäng känns det som, de spelar för laget. Varför kan inte vi göra samma sak? Fimpen är tillbaka ikväll, är han den som får igång laget igen?elklingo skrev:Karlskoga saknar inte mindre än 6st spelare inför matchen ikväll. Man är dum i huvudet om man tror på Karlskoga ikväll.Staten skrev:Örebro är ett mycket skickligare lag än Karlskoga, lägg därtill att de kan har möjlighet att säkra sin plats i kvalserien idag. Aldrig att Karlskoga kan matcha dem idag. Tyvärr, men det är stenkört. Till skillnad från Djurgården tar Örebro sina chanser.
Dessutom tror inte jag vi klarar av Oskarshamn idag ändå om jag ska vara ärlig. Oskarshamn är också ett spelskickligare och mer passningssäkert lag än Djurgårn. De kommer nog spela ut oss rätt bra på hemmaplan.
Fimpen - Johner - Kalus
Holm - Granath
Kan vi spela med detta tro? Tre forwards som kämpar som in i helvete, två backar som inte skjuter mot eget mål.