BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/3 2013
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/3 2013
Ja.SirDIFalot skrev:Lite off topic. Biter spriten hårdare på en mentalt sargad kropp? Det känns så. Satan vad det gick mot skallen snabbt.
- SirDIFalot
En rallykeps alltså! Fyfan! Hahaha det är så sjukt!Daniel942 skrev:Hata rallykepsar.
Expert.
- SirDIFalot
dEt förklarar en hel del. Även om jag inte druckit sedan nyår borde det inte bita såhär bra.-daniel- skrev:Ja.SirDIFalot skrev:Lite off topic. Biter spriten hårdare på en mentalt sargad kropp? Det känns så. Satan vad det gick mot skallen snabbt.
Fyfan för rallykepsar.
Expert.
- Nummer19
Senast redigerad av Nummer19 den 2013-03-09 23:04:22, redigerad totalt 1 gånger.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- minalman
Sv: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/3 2013
Deppa inte Stockholmspolitiker. Det finns fortfarande många bra innebandyklubbar från stan i den svenska eliten.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Även om det är smärtsamt när det väl sker, nånstans vägrar man ju ge upp drömmen, är det ju inte förvånande att det slutar så här. Jag menar, trodde nån att laget plötsligt skulle genomgå nån sorts förvandling efter grundserien. Tabellen ljuger inte, spelet ljuger inte. Precis som alla lag har vi bättre och sämre dagar - men den här spelartruppen har inte haft kapaciteten att gå upp i elitserien, det har faktiskt varit rätt uppenbart.
Ska bli intressant att se vad som nu sker. Vill gärna ha in ett nytt tränaransikte, gärna nånting utifrån. Harald Lückner är ett förslag, som i lugn och ro skulle bygga ett lag som på sikt skulle kunna ta steget upp.
Äldre namn får naturligtvis tacka för sig. Men samtidigt får man inte ta bort Djurgårdsprägeln på laget. Kan absolut se Otto köra en säsong till.
Ska bli intressant att se vad som nu sker. Vill gärna ha in ett nytt tränaransikte, gärna nånting utifrån. Harald Lückner är ett förslag, som i lugn och ro skulle bygga ett lag som på sikt skulle kunna ta steget upp.
Äldre namn får naturligtvis tacka för sig. Men samtidigt får man inte ta bort Djurgårdsprägeln på laget. Kan absolut se Otto köra en säsong till.
- DIFference
Enda fördelen med säsong två i HA är att en hel del av menaliteten "vi är rätt kassa, men de där jävla DIF ska vi slå!" kommer försvinna. Vi är inte favoriterna från elitserien längre.
Sjukt att man ska behöva tänka på såna saker för att försöka lätta på den mentala smärta som bitit sig fast inuti en...
Jag skiter fan i om det blir 1 eller 3 säsonger i korpserien. Men jag är så jävla rädd att det blir 4, som blir 7 som bli 10. Så jävla rädd! Slå mig med en stekpanna i huvudet så jag får glömma...
Vore jag inte nybliven småbarnsförälder hade jag troligtvis druckit bort smärtan på en krog nära dig.
Sjukt att man ska behöva tänka på såna saker för att försöka lätta på den mentala smärta som bitit sig fast inuti en...
Jag skiter fan i om det blir 1 eller 3 säsonger i korpserien. Men jag är så jävla rädd att det blir 4, som blir 7 som bli 10. Så jävla rädd! Slå mig med en stekpanna i huvudet så jag får glömma...
Vore jag inte nybliven småbarnsförälder hade jag troligtvis druckit bort smärtan på en krog nära dig.
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
Inte nära mig iaf.DIFference skrev:Enda fördelen med säsong två i HA är att en hel del av menaliteten "vi är rätt kassa, men de där jävla DIF ska vi slå!" kommer försvinna. Vi är inte favoriterna från elitserien längre.
- Nummer19
Tips på bra deppmusik?
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Där ingår ju även att vi kan gå in med rätt inställning redan från början, nu när vi mött lagen fyra gånger och har lite bättre koll än att bara kliva in och tro att det ska gå av sig själv...DIFference skrev:Enda fördelen med säsong två i HA är att en hel del av menaliteten "vi är rätt kassa, men de där jävla DIF ska vi slå!" kommer försvinna. Vi är inte favoriterna från elitserien längre.
Det är ju faktiskt inledningen av säsongen som är största plumpen i det hela. Annars hade vi troligtvis norpat en direktplats. Då var vi fortfarande rent mentalt en elitsrieklubb, vilket inte stämde med verkligheten.
- SirDIFalot
http://www.youtube.com/watch?v=ne29wbCJsY0Nummer19 skrev:Tips på bra deppmusik?
Expert.
- Daniel942
Coca Carola - Vi har drömmen kvarNummer19 skrev:Tips på bra deppmusik?
DIF!
- Nummer19
Den funkar alltid. Klassiker.SirDIFalot skrev:http://www.youtube.com/watch?v=ne29wbCJsY0Nummer19 skrev:Tips på bra deppmusik?