BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/3 2013
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/3 2013
Fortfarande helt tom, känns så jävla satans skit. Helvete.
- -daniel-
För helvete grabbar, håll er borta från cancerstickorna. It ain't worth it.Mäklaren skrev:Ciggen då?SirDIFalot skrev:Nä, nu går jag på flaskan... Ta alla inlägg efter detta med en nypa salt...
- Lidingö DIF
Jag hänger på. In i dimman.Djurgårn skrev:SirDIFalot skrev:Nä, nu går jag på flaskan... Ta alla inlägg efter detta med en nypa salt...
Jag gör detsamma.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Är så grymt besviken. insåg redan i oktober att detta inte skulle funka. Känns som laget inte vill spela eller kämpa, nånting måste verkligen hända tills nästa säsong.
Vist chansen finns fortfarande. Går det som jag vill.
såhär
11/3 Örebro - Karlskoga 3-2sd
Oskarshamn - Djurgården 2-6
I detta läge så skulle tabbelen se ut såhär
1.Örebro 14P och 8+ mål
2.Djurgården 11P och 6+mål
3.Karlskoga 11P och 5-mål
4.Oskarshamn
13/3 Karlskoga - Oskarshamn 4-1
Djurgården - Örebro 4-2
Ifall det skulle bli såhär så skulle allt gå som jag bara önskar just nu
Tabell efter 6 omgångar om det går som jag vill
1.Djurgården 14P och 8+ mål
2.Örebro 14P och 6+mål
3.Karlskoga
4.Oskarshamn
VI kan vinna med 4-3 också i sista mot Örebro men då hamnar vi på samma målskillnad
Men som sagt det ska mkt till att detta ska slå in. Ser redan fram emot nästa säsong men det är mkt som måste bytas ut i laget. Ska bli intressant och se hur truppen ser ut. Sen gäller det alla Djurgårdare att aldrig svika laget även fast vi skulle bli kvar o HA lika länge som de där äckliga Solna laget. Vi ska inte ha 2-3000 på läktaren aldrig då menar jag aldrig vi ska visa att vi ställer upp oavsett. DIF hockey kommer alltid att finnas och vi kommer alltid finnas där. Vi får se fram emot, vår/sommar och en massa härlig fotboll. Där spelar i alla fall DIF i finrumet. Ha det bra nu alla DJURGÅRDARE så ses vi i sommar på stadion och våran nya arena.
Vist chansen finns fortfarande. Går det som jag vill.
såhär
11/3 Örebro - Karlskoga 3-2sd
Oskarshamn - Djurgården 2-6
I detta läge så skulle tabbelen se ut såhär
1.Örebro 14P och 8+ mål
2.Djurgården 11P och 6+mål
3.Karlskoga 11P och 5-mål
4.Oskarshamn
13/3 Karlskoga - Oskarshamn 4-1
Djurgården - Örebro 4-2
Ifall det skulle bli såhär så skulle allt gå som jag bara önskar just nu
Tabell efter 6 omgångar om det går som jag vill

1.Djurgården 14P och 8+ mål
2.Örebro 14P och 6+mål
3.Karlskoga
4.Oskarshamn
VI kan vinna med 4-3 också i sista mot Örebro men då hamnar vi på samma målskillnad
Men som sagt det ska mkt till att detta ska slå in. Ser redan fram emot nästa säsong men det är mkt som måste bytas ut i laget. Ska bli intressant och se hur truppen ser ut. Sen gäller det alla Djurgårdare att aldrig svika laget även fast vi skulle bli kvar o HA lika länge som de där äckliga Solna laget. Vi ska inte ha 2-3000 på läktaren aldrig då menar jag aldrig vi ska visa att vi ställer upp oavsett. DIF hockey kommer alltid att finnas och vi kommer alltid finnas där. Vi får se fram emot, vår/sommar och en massa härlig fotboll. Där spelar i alla fall DIF i finrumet. Ha det bra nu alla DJURGÅRDARE så ses vi i sommar på stadion och våran nya arena.
Jag hade gjort samma sak... men det är helt tomt här hemma.
- -daniel-
Same here. Gravöl känns inge höjdare men det dövar smärtan något.Lidingö DIF skrev:Jag hänger på. In i dimman.Djurgårn skrev:SirDIFalot skrev:Nä, nu går jag på flaskan... Ta alla inlägg efter detta med en nypa salt...
Jag gör detsamma.
Mackmyra.-daniel- skrev:Same here. Gravöl känns inge höjdare men det dövar smärtan något.Lidingö DIF skrev:Jag hänger på. In i dimman.Djurgårn skrev:SirDIFalot skrev:Nä, nu går jag på flaskan... Ta alla inlägg efter detta med en nypa salt...
Jag gör detsamma.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Bara inse att det är lika mycket bönder och luffare i elitserien, bara lite finare arenor och namn man känner igen. Nej dags att ladda upp inför ännu en silly 

- SirDIFalot
Kir. I sann DIF-anda.-daniel- skrev:Same here. Gravöl känns inge höjdare men det dövar smärtan något.Lidingö DIF skrev:Jag hänger på. In i dimman.Djurgårn skrev:SirDIFalot skrev:Nä, nu går jag på flaskan... Ta alla inlägg efter detta med en nypa salt...
Jag gör detsamma.
Expert.
Irish, whisky och några P2 har det blivit för mig.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
whisky och mörk lager har jag hittills gottat mig i.
Detta har ju blivit rena rama finsmakartråden.. 

Ja, men vi har fan glömt TIM!Stentuff skrev:Detta har ju blivit rena rama finsmakartråden..

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Nu tar jag mig ett glas rött.
Är det någon som ska ut i Stockholm ikväll, som vill mötas upp och döma ut DIF över en sexa?
Är det någon som ska ut i Stockholm ikväll, som vill mötas upp och döma ut DIF över en sexa?
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.