In med Gozzi?Kall-El skrev:Spontant har jag bara en sak att säga just nu; Challe Berglund ta ditt ansvar och avgå!
Du har byggt denna trupp och misslyckats kapitalt.
Skall se om jag kan få tag på några flytande vätskor för att ta mig "in i dimman"...
BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/3 2013
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/3 2013
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Bra jävla jobbat. Satan vilka losers det är vi vårt hockeylag, det är sorgligt att se. Fy fan vad det känns tråkigt att vara Bajen, helt sjukt. Ändå kommer man ju stå där nästa säsong och hoppas och hoppas.
Fuck livet. Om det mest troliga händer att vi inte går till kval så ska det buas på onsdag, den saken är klar. Skamlig insats man gör trots allt om man inte når kval. Tuffa fakta.
Räknar vi med 2000 på Hovet?
Fuck livet. Om det mest troliga händer att vi inte går till kval så ska det buas på onsdag, den saken är klar. Skamlig insats man gör trots allt om man inte når kval. Tuffa fakta.
DIF!
-
dags o gå in i duschen o gråta.....fyfan vilken smärta
(

- Daniel942
Ska vi hylla laget eller vad är det du säger?MGC skrev:Hoppas att vi visar att vi är Djurgårdare på onsdag och inte några jävla hatande bönder!!!
DIF!
Undrar det jag. Hur många var det mot Rögle i sista i Kvalserien? Det var nåt på 2000 då va? Nu har vi haft 5k och 6k i playoff hittills när det verkligen gällt nåt.Daniel942 skrev:Bra jävla jobbat. Satan vilka losers det är vi vårt hockeylag, det är sorgligt att se. Fy fan vad det känns tråkigt att vara Bajen, helt sjukt. Ändå kommer man ju stå där nästa säsong och hoppas och hoppas.
Jag har i varje fall biljett. Fan vad kul. Inte.
Delas till 100% - detta var och är ett dråpslag. Effekterna av resultatet vet vi inte än men räkna med att det blir bistert.-daniel- skrev:Ett monumentalt fiasko. Igen. Jag är så jävla ledsen ända in i själen så jag knappt vet vart jag ska ta vägen...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
6 poäng mot OIK och ÖHK ger oss 14 poäng.
ÖHK torskar mot BIK och DIF => slutar på 12 poäng
BIK vinner mot ÖHK och torskar mot OIK => slutar på 13 poäng
Så resultaten ska gå med oss i 4 av 4 matcher nu. Lär inte hända. Är med största sannolikhet över på måndag. Tråkigt.
ÖHK torskar mot BIK och DIF => slutar på 12 poäng
BIK vinner mot ÖHK och torskar mot OIK => slutar på 13 poäng
Så resultaten ska gå med oss i 4 av 4 matcher nu. Lär inte hända. Är med största sannolikhet över på måndag. Tråkigt.
Jahapp! Vi ses på den allsvenska premiären i höst då!
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tycker att så många som möjligt ska dyka upp på onsdag och bua ut kräken. Varje gång än h*runge med VÅRAN sköld rör pucken ska en visselorkan nå aset missbildade öron så de små nötterna han kallar pungkulor far upp i halsen på honom. Kärringarna som för andra säsongen i rad pissar ner sig när det luktar allvar ska fara åt helvete. sämst när det gäller-Ottosson, Förloraren-Ölvestad, Tim, 2000-talets sämsta back Gustafsson osv. Pickard är så jävla klen psykiskt som jag anade Finns en anledning till att inte en jävel ville ha honom. Djurgården = Spelarna som blev över!
Det minsta ni kan göra nu för att väga upp för erat jävla praktfiasko är att lägga sig mot Örebro på onsdag så vi slipper se detta inavlade bonnf*tt-lag i en Kvalserie.
Tack och gonatt, tack för ännu en skitsäsong jävla h*rungar. Dra till Bajen!
Det minsta ni kan göra nu för att väga upp för erat jävla praktfiasko är att lägga sig mot Örebro på onsdag så vi slipper se detta inavlade bonnf*tt-lag i en Kvalserie.
Tack och gonatt, tack för ännu en skitsäsong jävla h*rungar. Dra till Bajen!
Senast redigerad av Manijock den 2013-03-09 18:34:08, redigerad totalt 1 gånger.
- minalman
BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/3 2013
Go-cart på en spelfri dag mellan två viktiga matcher var inget bra koncept. Fy fan, när alla pratade om att äta och skita hockey i hela playoff-perioden så låter Zabel killarna tappa fokus efter oskarshamnsvinsten. Jag kände inte igen DIF från onsdag kväll till igår kväll. Där dog nog serien för oss. På en go-cartbana i Frihamnen när Zabel tillät laget att glömma hockeyn samtidigt som karlskoga satt ombytta och klara med total fokus på vad de måste göra fredag och lördag.
Senast redigerad av minalman den 2013-03-09 18:34:39, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Jag har aldrig varit med om att ett lag har fått ett baklängesmål inom 1,5 min efter att man gjort ett mål framåt som detta lag fått i år, kan inte vara en tillfällighet.
Sv: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/3 2013
Det var det... Kan jag säga till barnbarnen att jag var med när DIF var ledande i svensk hockey tills dom gick i kk. Det ända jag hoppas på nu är att fusksand inte går upp, det hade gjort en ännu mer spyfärdig
Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2
Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2
- Daniel942
3150.Isabo skrev:Undrar det jag. Hur många var det mot Rögle i sista i Kvalserien? Det var nåt på 2000 då va? Nu har vi haft 5k och 6k i playoff hittills när det verkligen gällt nåt.Daniel942 skrev:Bra jävla jobbat. Satan vilka losers det är vi vårt hockeylag, det är sorgligt att se. Fy fan vad det känns tråkigt att vara Bajen, helt sjukt. Ändå kommer man ju stå där nästa säsong och hoppas och hoppas.
Jag har i varje fall biljett. Fan vad kul. Inte.
DIF!
Har inga åsikter just nu. Är bara ledsen, så otroligt ledsen.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
-
Tänker iallafall gå till Hovet på Onsdag om jag så står ensam på läktarna.
Låt mig citera:
Låt mig citera:
Sjung för Gamla Djurgårn nu,
Sjung av hjärtat sjung,
Enda klubb i världen som är evigt lika ung,
Sjung när vi har vinst på gång OCH SJUNG NÄR DET GÅR SNETT,
Så länge Gamla Djurgårn finns känns livet ändå lätt!
Sjung för Gamla Djurgårn nu,
Sjung I UR OCH SKUR,
Visa folk att blåa ränder DOM GÅR ALDRIG UR,
Vem som helst kan sticka upp, men VI ÄR NUMMER ETT
Så länge Gamla Djurgårn finns känns livet ändå lätt!
25/4-2025