Jag är klart intresserad, hur når man någon intresseanmälan och ev. prisinformation?
Ska förbi DIF-butiken imorgon och köpa plåtar till 2/3 i Chokladasken samt HV-matchen, kan jag hitta information där?
hoppas det kommer mycket folk, jag och min kompis kommer eftersom vi bor utanför norrköping. det brukar väl komma ganska mycket folk till linköping tycker jag.
Brukar alltid vara en hel del djurgårdare i cloetta. Naturligtvis är jag där som född linköpingsbo men sen barnsben uppfostrad djurgårdare. Djurgår´n har en förmåga att alltid göra bra matcher mot Hc och som det ser ut nu så vinner vi.
Hoppas Bremberg kommer till i den matchen, publiken i stan har inte fått njuta av hans magi här ännu. Hoppad det kommer nu!
Skulle inte bli minsta förvånad om LHC vänder sin dåliga trend just mot DIF.
Ett SAIK med nuvunnet självförtroende har allt att vinna mot ett MoDo som tappat farten.
Förra veckan var en riktig guldvecka, både spel & poängmässigt för oss.
Känns tyvärr som att HV:s kölhalning av DIF i 3:e perioden kan ha satt igång negetiva tankegångar igen.
Det var ju lite för stor skillnad sista 15min för att det ska kännas som en hedersam förlust.
fan va kul att få gå på hockey igen är född i lkpg men alltid hållt på dif så ska bl ijävligt kul
ps instämer inte med föregående talare tror att sista perioden inte kommer va så negativt snarare en väckarklocka och vi har ju faktiskt bra chanser nu med så pass bra backar
HD Patrik Sjöberg, Gävle
LM Fredrik Carlman, Solna
LM Peter Sabelström, Solna
Men för f*n, ska Höjdhopparn döma oss igen... Hoppas bara han gör bättre ifrån sig än vad han gjorde mot Hv. (Han missade ju fan en "6 man på isen- utvisning")