BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/3 2013
Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/3 2013
DIF vinner!

Tror det är fjärde gången det där klippte länkas när vi möter BIK, men visst fan är KHK = Karlskrona hockey och inte BIK Karlskoga.Boeman skrev:
Kan bli sjukt drag!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Är det någon som vet om det går att titta på matchen från england? frågar inte efter en olaglig stream eller något sånt, har ett fullt fungerande viaplay abonnemang som tyvärr inte fungerar här. Så vet någon hur jag kan få det fungera eller någon annanstans jag kan se matchen?
Det är ett sådant klipp som aldrig dör ut,och det med all rätt.Rix skrev:Tror det är fjärde gången det där klippte länkas när vi möter BIK, men visst fan är KHK = Karlskrona hockey och inte BIK Karlskoga.Boeman skrev:
Kan bli sjukt drag!
Du är alldeles rätt ute när du säger att KHK och BIK är inte samma lag.Men egentligen skiter jag i villket,Klackarna är identiska

Varför sjunger dom "Huddinges hjärta glöder"? HahaBoeman skrev:Det är ett sådant klipp som aldrig dör ut,och det med all rätt.Rix skrev:Tror det är fjärde gången det där klippte länkas när vi möter BIK, men visst fan är KHK = Karlskrona hockey och inte BIK Karlskoga.Boeman skrev:
Kan bli sjukt drag!
Du är alldeles rätt ute när du säger att KHK och BIK är inte samma lag.Men egentligen skiter jag i villket,Klackarna är identiska
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
Undrar samma, sitter på ett halvkass wifi i thailand och mitt viaplay vägrar lira..david.lindstrom skrev:Är det någon som vet om det går att titta på matchen från england? frågar inte efter en olaglig stream eller något sånt, har ett fullt fungerande viaplay abonnemang som tyvärr inte fungerar här. Så vet någon hur jag kan få det fungera eller någon annanstans jag kan se matchen?

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
http://www.youtube.com/watch?v=Tgcc5V9Hu3g
Det här passar bättre idag. HEROES!!! Kom igen nu, vinn den här matchen.
KÄMPA DIF!!!
KÄMPA DIF!!!
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
-
DIF#1 skrev:http://www.youtube.com/watch?v=Tgcc5V9Hu3g
KÄMPA DIF!!!
Precis som Bowie har rest sig från dom döda, ska DIF göra det!
finns det inte små trevliga program som gör om din IP-adress så att viaply i detta fall tror att du sitter i Sverige och tittar?captcash skrev:Undrar samma, sitter på ett halvkass wifi i thailand och mitt viaplay vägrar lira..david.lindstrom skrev:Är det någon som vet om det går att titta på matchen från england? frågar inte efter en olaglig stream eller något sånt, har ett fullt fungerande viaplay abonnemang som tyvärr inte fungerar här. Så vet någon hur jag kan få det fungera eller någon annanstans jag kan se matchen?
fan vet? måste ha nått som funkar på ipaddan, har bara den med mig.Kall-El skrev:finns det inte små trevliga program som gör om din IP-adress så att viaply i detta fall tror att du sitter i Sverige och tittar?captcash skrev:Undrar samma, sitter på ett halvkass wifi i thailand och mitt viaplay vägrar lira..david.lindstrom skrev:Är det någon som vet om det går att titta på matchen från england? frågar inte efter en olaglig stream eller något sånt, har ett fullt fungerande viaplay abonnemang som tyvärr inte fungerar här. Så vet någon hur jag kan få det fungera eller någon annanstans jag kan se matchen?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Bikbok 5
DIF 2
Matchstraff: Jimmmie, Honken, Kalus, Wessner, Westerholm x 2
Sjukhusbesök: 3 sistnämnda.
Säsong slut.
DIF 2
Matchstraff: Jimmmie, Honken, Kalus, Wessner, Westerholm x 2
Sjukhusbesök: 3 sistnämnda.
Säsong slut.
Linkan är alltså "sjuk".
-
Sjuk = Du är kass, kolla matchen på TV:n ist för att kasta puckar i egen zon.Rix skrev:Linkan är alltså "sjuk".
Det här kommer att bli jobbigt
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Sv: Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/3 2013
Www.anonine.com. Jag kunde se från thailand så.Kall-El skrev:finns det inte små trevliga program som gör om din IP-adress så att viaply i detta fall tror att du sitter i Sverige och tittar?captcash skrev:Undrar samma, sitter på ett halvkass wifi i thailand och mitt viaplay vägrar lira..david.lindstrom skrev:Är det någon som vet om det går att titta på matchen från england? frågar inte efter en olaglig stream eller något sånt, har ett fullt fungerande viaplay abonnemang som tyvärr inte fungerar här. Så vet någon hur jag kan få det fungera eller någon annanstans jag kan se matchen?
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2