BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/3 2013
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/3 2013
Vad har Wennberg för skada egentligen? Det ska krävas något rejält för att inte vara med nu.
Sedan måste verkligen Chet spela så som han kan göra och inte bara "ta det han ska ta" just nu.
Sedan måste verkligen Chet spela så som han kan göra och inte bara "ta det han ska ta" just nu.
Expert.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Var inte Wennberg småkrasslig inför matchen? Tyckte någon sa det...
Eller är det någon skada efter den rätt våldsamma tacklingen mot IKO han råkade ut för när han brakade in i sargen?
Eller är det någon skada efter den rätt våldsamma tacklingen mot IKO han råkade ut för när han brakade in i sargen?
- Nummer19
Förjävla synd att Holm har en liten dipp just nu när han har varit så briljant under säsongen. Hoppas han höjer sig tills imorgon. Vi behöver hans stabilitet i defensiven om vi ska vinna imorgon.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Vore konstigt, han spelade ju till synes utan problem efteråt. Ingen aning vad det är.-daniel- skrev:Var inte Wennberg småkrasslig inför matchen? Tyckte någon sa det...
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Sämst när det gäller. Precis som Åberg, Gustfsson.Nummer19 skrev:Förjävla synd att Holm har en liten dipp just nu när han har varit så briljant under säsongen. Hoppas han höjer sig tills imorgon. Vi behöver hans stabilitet i defensiven om vi ska vinna imorgon.
Det är lätt att slå in puckar i öppen kasse mot Almtuna hemma men att göra det när det verkligen blåser är betydligt svårare och det är nu som agnarna sållas från vetet.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/3 2013
Heja Djurgården. Räcker så.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
-
Nu är de dags o göra som "Herr" Sörenesen säger i intervjun.
Skall fortsätta ge 100% i varje byte...
Synd att det bara finns några såna i laget just nu.
Kämpa!
Skall fortsätta ge 100% i varje byte...
Synd att det bara finns några såna i laget just nu.
Kämpa!
Gud vissa på det här forumet gnäller ju som ena riktiga kärringar.
Stötta ert lag istället för att gnälla om att det är kört, när det gäller som mest som är dom sämst etc etc.
Stötta laget istället för att gnälla. När det väl är helt kört så anser jag att det är fritt fram att börja gnälla.
Stötta ert lag istället för att gnälla om att det är kört, när det gäller som mest som är dom sämst etc etc.
Stötta laget istället för att gnälla. När det väl är helt kört så anser jag att det är fritt fram att börja gnälla.
Jävla knulltorsk igår, nån mer en jag dom inte kunnat sova inatt? Övertygad om att hade vänt till 2-1 i i 5-3 läget i början hade vi vunnit med 7-1 och bik dragit på sig 9 matchstraff. Snart kommer ett ångestladdat lag sätta sig på bussen till Karlskoga dom som var med i fjoll får flachbacks om banderoller på hovet,, pessimist ? Ja kanske men efter igår kan jag tyvärr inte se hur vi skulle kunna vinna idag, tycker vi gjort 3 pissmatcher i rad.
Jag hejar på två lag, Djurgården och det lag aik spelar emot.
- SkönaDjurgårn
Sv: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/3 2013
Jag är nyfiken på en enda sak ikväll, kommer Zabel och hans mannar leva upp till: "-De kommer få ett riktigt jävla helvete." Citat Zabel från igår.
Jag kan på förhand inte se hur vi ska kunna ge dem det. Går Tim i bräschen?
Jag kan på förhand inte se hur vi ska kunna ge dem det. Går Tim i bräschen?
När jag vaknade i morse så var jag lika förbannad som igår kväll. Finns det någon jäkel här som kan skjuta in lite optimism och berätta för mig vad som talar för DIF idag?
Snälla DIF, vinn för fan! Min fru och mina barn står inte ut med mig när ni gör så här.
Snälla DIF, vinn för fan! Min fru och mina barn står inte ut med mig när ni gör så här.
Att EG och Linkan sitter på bänken, och att Zabel berättar för Åberg att ishockey är en lagsport och där är det tillåtet att passa sina medspelare.Buford skrev:När jag vaknade i morse så var jag lika förbannad som igår kväll. Finns det någon jäkel här som kan skjuta in lite optimism och berätta för mig vad som talar för DIF idag?
-
Tror att Zabel sliter sitt hår lika mycket som vi gör.
Han säger en sak o dom gör tvärtom. Ungefär som på dagis
Han har ju inget!Tobbe_Gotland skrev:Tror att Zabel sliter sitt hår lika mycket som vi gör.
Sv: Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 9/3 2013
Kan ju vara så att vissa av killarna inte klarar av att omsätta teori till praktik på den högsta nivån. Food for thought.Tobbe_Gotland skrev:Tror att Zabel sliter sitt hår lika mycket som vi gör.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.