Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 8/3 2013

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
20002001

Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 8/3 2013

Inlägg av 20002001 »

Magnutz skrev:Så, tar Örebro sina resterande poäng lirar vi i denna vidiriga liga ännu en säsong. Jag tror fan jag börjar gråta.
Vi har allt i egna händer. Just sayin´...

ÅK TILL KARLSKOGA IMORGON! Vi ses där!
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
Användarvisningsbild
Challen
Säsongskort: Ja

Inlägg av Challen »

Nummer19 skrev:Om Gustafsson ska sitta bänk imorgon så ska Linkan också göra det. Hans misstag blev lika kostsamt som EG:s misstag.
Instämmer helt. Båda sög idag. Helt osynliga.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av #10 »

SirDIFalot skrev:Det förvånar mig extremt att Chet undkommer all kritik här.

Wesslau var inte vatten värd då han tappade formen i kvalserien ifjol trots 55 raka omgångar där han var vår bästa spelare.
Du har fan inte ett rätt, Chet gjorde ingen tavla, han gjorde inte heller en kanonmatch, men du skyller över detta på Chet efter att din gullegris #56 förstör för hela jävla laget, han har varit kass senaste matcherna och du försvarar han hela tiden, du kanske inte uppmärksammade hur luften sjönk ur spelarna och publiken efter hans "fadäs" , och det var ju inte första gången, det är jävligt jobbigt att resa sig när man får en käftsmäll i nyllet när man precis har rest sig, skyll på Linkan isåf men fan inte Chet.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Nummer19 skrev:Om Gustafsson ska sitta bänk imorgon så ska Linkan också göra det. Hans misstag blev lika kostsamt som EG:s misstag.
Ja, Linkan var ju bänkad hela 3:e.

Erik blev också bänkad men fick komma tillbaka på slutet då vi behövde en offensiv back.
Expert.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

#10 skrev:

Wesslau var inte vatten värd då han tappade formen i kvalserien ifjol trots 55 raka omgångar där han var vår bästa spelare.
Du har fan inte ett rätt, Chet gjorde ingen tavla, han gjorde inte heller en kanonmatch, men du skyller över detta på Chet efter att din gullegris #56 förstör för hela jävla laget, han har varit kass senaste matcherna och du försvarar han hela tiden, du kanske inte uppmärksammade hur luften sjönk ur spelarna och publiken efter hans "fadäs" , och det var ju inte första gången, det är jävligt jobbigt att resa sig när man får en käftsmäll i nyllet när man precis har rest sig, skyll på Linkan isåf men fan inte Chet.
Jag är bara förvånad över att Chet får noll kritik då han spelar sämre än vad Wesslau gjorde i kvalserien ifjol. Och han skulle ju typ slaktas på torget.

Erik och Linkan har inlett playoff extremt svagt och båda bänkades med all rätt.
Expert.
Användarvisningsbild
Challen

Inlägg av Challen »

SirDIFalot skrev:

Erik blev också bänkad men fick komma tillbaka på slutet då vi behövde en offensiv back.
Erik ska aldrig gå på isen igen. Plockar hellre upp en till j20 back.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Tobbe_Gotland
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Tobbe_Gotland »

Tyckte inte jag såg Guter i 3:e perioden förrresten?
Staten

Inlägg av Staten »

Jag tror fan jag börjar gråta. Det här känns verkligen helt jävla kört just nu. Örebro är alldeles för starka för att släppa den ledning de har.
förevigtdjurgården

Inlägg av förevigtdjurgården »

Staten skrev:Jag tror fan jag börjar gråta. Det här känns verkligen helt jävla kört just nu. Örebro är alldeles för starka för att släppa den ledning de har.
Den ledning de har på 1p där allt som krävs är att vi drar jämt fram med dem i två matcher och utmanövrerar dem på ett fullsatt, kokande Hovet.
25/4-2025
Praetori

Inlägg av Praetori »

Malto skrev:

Vilka mål tycker du han ska ta idag?
Valfritt, en enda räddning extra hade räckt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
Malto

Inlägg av Malto »

Challen skrev:Den idiot som försvarar EG nu kan fan dra åt helvete. Förväntar mig att han är bänkad nästa match. Han håller inte måttet.
Tycker han var riktigt bra när han fick komma in på slutet. Att Zabel spelar Åberg i slutet när han inte haft ett rätt på hela matchen är däremot helt obegripligt. Liksom i PP. Det sänker ju bara hans självförtroende än mer.

Otto var riktigt dålig idag. Är det orsaken till att vi faller ihop?
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Challen skrev:
SirDIFalot skrev:

Erik ska aldrig gå på isen igen. Plockar hellre upp en till j20 back.
Vi står fortfarande och faller med honom tyvärr. När han är dålig så går det såhär. Vi har ingen täckning bakom honom.

Det är givetvis åt helvete tråkigt att resten av försvaret faller så fort Erik är dålig.
Expert.
Användarvisningsbild
Challen

Inlägg av Challen »

Malto skrev:
Challen skrev:Den idiot som försvarar EG nu kan fan dra åt helvete. Förväntar mig att han är bänkad nästa match. Han håller inte måttet.
Tycker han var riktigt bra när han fick komma in på slutet. Att Zabel spelar Åberg i slutet när han inte haft ett rätt på hela matchen är däremot helt obegripligt. Liksom i PP. Det sänker ju bara hans självförtroende än mer.

Otto var riktigt dålig idag. Är det orsaken till att vi faller ihop?
Eller att Wennberg inte är med.
Användarvisningsbild
Malto

Inlägg av Malto »

SirDIFalot skrev:
Malto skrev:

Vilka mål tycker du han ska ta idag?
Det var väl samma sak med Wesslau ifjol? Det var ju inga tavlor. Men han har ändå släppt in 10 mål på tre matcher när det gäller som mest.

Det huvudsakliga i att vara en bra målvakt är ju att man höjer sig i slutspel.
Ok, då fattar jag. Och håller med.
Användarvisningsbild
Vikas

Inlägg av Vikas »

Den ENDA som får godkänt idag är Sörensen. Den enda som faktiskt försöker och åker skridskor.

Resten bara väntar på att någon annan visar vägen.
Skriv svar