Ännu en låt klurrare
Ännu en låt klurrare
Hej alla glada Järnkaminer.
NU är det dags för min andra lustiga musik fråga.
Före match, säg lite innan uppvärming spelar dom altid 3 4 st musik videos på jumbotronen, altid dom gammla vanliga.
men frågan är ju vad dom heter:O?
Jag är ute efter en viss låt som ger mig rysningar å direkt kopplar till DIF matcher när jag hör den, Musik videon går ut på att dom*1 tjej 3 killar i thk* är på en flygplats å glider runt, lite som en film ungefär, vet fan inte hur jag ska förklara men d e nån kille som står å sjunger i en sån man pratar ut i radion med på flygplatsen å tjejen glider emellanåt runt med en orm å allt utspelar sig just på en flygplats.
Vet någon vad låten heter, hör av er på mig på EFTERLYST 08-7030090,
elr så skickar ju ni förstås bara ett GB svar:)
TACK alla DIF hjärtade
NU är det dags för min andra lustiga musik fråga.
Före match, säg lite innan uppvärming spelar dom altid 3 4 st musik videos på jumbotronen, altid dom gammla vanliga.
men frågan är ju vad dom heter:O?
Jag är ute efter en viss låt som ger mig rysningar å direkt kopplar till DIF matcher när jag hör den, Musik videon går ut på att dom*1 tjej 3 killar i thk* är på en flygplats å glider runt, lite som en film ungefär, vet fan inte hur jag ska förklara men d e nån kille som står å sjunger i en sån man pratar ut i radion med på flygplatsen å tjejen glider emellanåt runt med en orm å allt utspelar sig just på en flygplats.
Vet någon vad låten heter, hör av er på mig på EFTERLYST 08-7030090,
elr så skickar ju ni förstås bara ett GB svar:)
TACK alla DIF hjärtade
Senast redigerad av mmh den 2007-01-17 19:31:13, redigerad totalt 1 gånger.
Järnkamin med 110 Procent Järn i kroppen
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Nej, det är det INTE!Björne Nord skrev:Samma låt som avhandlas här kanske?
http://www.difhockey.se/difforum/viewtopic.php?t=1520
Djurgår'n tills jag dör!
Precis, det är förmodligen en mix på låten... men det är garanterat den.mmh skrev:Tack för alla svar jag fått, men det är låten som du kör i andra period vid första nedsläpp?
den påminner om drunkenmonkey men det är inte samma techno å drag som den dom spelar i globen/hovet.
är det kanske nån mix av nån annan dj på den låten??