Ja det är ju det jag säger. Enda felet är att han får/tar pucken alldeles för sällan. Så fort han får den så är det målchans.Godnoken skrev:Haha se där.. Bremberg får pucken i offensiv zon. Lägger in den perfekt!
Örebro - Djurgårdens IF 5/3 2013
Re: Örebro - Djurgårdens IF 5/3 2013
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Kåberg är en riktig jävla gris men fan vad nyttig han är för ett lag som Örebro.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Erik G spela enkelt! Då är du en bra back.
Bänka aset nu, #56 menar jag!
Bra jobbat Gustafsson... Varför får han fortsätta spela?!
Satan...fimpen!
-
Varför Eklund av alla.. fyfan vad synd.
Jag förstår vad du menar och jag håller med.crike skrev:Jag struntar i om det så hade varit sista matchen i en kvalserie som vi redan vara klara vinnare i. De första 25min var riktigt pinsamma.Boeman skrev:Det står 2-1 och folk tjurar ihop som ett gäng 6åringar i tron om att DIF är det 13:onde elitserie laget.
Har ni aldrig haft en motgång tidigare i livet.
Detta playoff är över när det är kört.Inte tidigare.
Det går inte att skylla på alla andra hela tiden.
Ta er i kragen,knyt näven och visa alla andra vad ALLTID OAVSETT står för!
Men sättet man hanterar det på är lågt.
Det kan lika gärna vara så att det är Pickard som spelar upp laget i elitserien,
Men ändå har folk dömt ut honom som det största floppen.
Trots att han stundtals hållit laget flytande och varit en av seriens bästa målvakter.
Klart att även han gör misstag.
Sådan okunskap vill jag spy rakt ut på!
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Gillar att Örebro applåderar när han reser sig, inget "ont att möta Örebro" tjafs.leffe06 skrev:Satan...fimpen!
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Två fina passningar har han lagt idag. En till Sörensen i första och den nyss. Tyvärr sker det lite för sällan.Mäklaren skrev:Ja det är ju det jag säger. Enda felet är att han får/tar pucken alldeles för sällan. Så fort han får den så är det målchans.Godnoken skrev:Haha se där.. Bremberg får pucken i offensiv zon. Lägger in den perfekt!
Expert.
IKO leder tydligen igen!
Och, for the record: Jag klagar och "gnäller" hur mycket jag vill!
Och, for the record: Jag klagar och "gnäller" hur mycket jag vill!
Sen skall man inte göra misstaget att missta Linkans spelstil för passivitet. Han har ju fan alltid haft vad som ser ut som en loj spelstil och premierat yta framför att åka in och grisa men poäng har det lett till genom åren och ett hyfsat +/- protokoll också.Mäklaren skrev:Ja det är ju det jag säger. Enda felet är att han får/tar pucken alldeles för sällan. Så fort han får den så är det målchans.Godnoken skrev:Haha se där.. Bremberg får pucken i offensiv zon. Lägger in den perfekt!
Å där fick Fimpen en till till trofényllet. Fy fan!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Får huvudvärk när Linkan spelar i egen zon. Är i princip PP för Örebro då.
Håller med, visst när vi sätter en tuff tackling på hemmaplan då är det väl okej, men inte när något sånt där händer.BaronVonDif skrev:Gillar att Örebro applåderar när han reser sig, inget "ont att möta Örebro" tjafs.leffe06 skrev:Satan...fimpen!
Kom igen nu DIF, en period kvar, kör stenhårt i 20 min!