Örebro - Djurgårdens IF 5/3 2013

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Örebro - Djurgårdens IF 5/3 2013

Inlägg av #10 »

Hade nån intervjuat mig efter första hade jag sagt att jag skämdes!
johan_80

Re: Sv: Örebro - Djurgårdens IF 5/3 2013

Inlägg av johan_80 »

SirDIFalot skrev:
pulverapa skrev:
SirDIFalot skrev:
pulverapa skrev:Som vanligt sitter alla våra spelare i båset medan alla deras killar står upp.
På uppmaning av Douglas Murray vilket gjorde att vi slapp alla too many men utvisningar.
Men för i hela helvetets satans jävla fan! STÅ UPP I BÅSET SOM ALLA ANDRA JÄVLA LAG GÖR MOT OSS. MURRAY ÄR INGEN JÄVLA PROFESSOR. Blir så jävla förbannad.
OK, tyck det du.
var SJ tränare som hade sakt så för man spar mer och snabbare sin energi när man sitter
Axel_K
Säsongskort: Ja

Inlägg av Axel_K »

henka83 skrev:Nästan synd att inte säsongen redan är över. Att hoppas på ett sjunkande skepp är så jävla förnedrande! Vi fans är Djurgården. Laget är precis lika patetiska som råttorna i aik. Precis så usla är dom. Gällande chet så är han inte bra. Ni som tycker hantera det, gå tillbaka i arkivet och kolla vilka mål han släppt. Det finns en orsak till att ALLA lag vill skjuta mycket mot oss. Ja han är våran sämsta pjäs. Punkt slut.
Alla lag vill skjuta mycket mot oss? Hur kommer det sig att vi nästintill alltid vinner skottstatistiken då? Inte precis så att vi är bra nog för att hålla pucken, nej motståndarna vill gå på kontringar.
Användarvisningsbild
Alexander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Alexander »

SirDIFalot skrev:Det är i alla fall underhållande att läsa här ibland, allt från "Vi förlorar alltid matcher när vi delar ut priser innan" till att vi helt plötsligt måste STÅ UPP igen trots att det gick åt helvete när vi gjorde det förut.
Folk ser fel i allt.
Användarvisningsbild
pulverapa

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Örebro - Djurgårdens IF 5/3 2013

Inlägg av pulverapa »

sthlm19 skrev:
pulverapa skrev:
Axel_K skrev:
pulverapa skrev:
SirDIFalot skrev: På uppmaning av Douglas Murray vilket gjorde att vi slapp alla too many men utvisningar.
Men för i hela helvetets satans jävla fan! STÅ UPP I BÅSET SOM ALLA ANDRA JÄVLA LAG GÖR MOT OSS. MURRAY ÄR INGEN JÄVLA PROFESSOR. Blir så jävla förbannad.
Två matcher efteråt: "FÖR I HELVETE, SLUTA TA "TOO MANY PLAYERS ON THE ICE"-UTVISNINGAR!"
Är man så korkade att man tar såna utvisningar bara för att man står upp i båset så bör man lägga ner laget omedelbart. Argumentet Murray tydligen haft är helt absurt.
Hela jävla NHL sitter ner i båset. Du återhämtar dig bättre och får bättre översikt över spelet. Spelar dom bättre kan dom gärna sitta nakna i båset, jag skiter i vilket.
Jag kan garantera dig att i en match som denna så står spelarna i NHL. Det handlar om att sända positiva signaler och peppa varandra.

Ska det vara så här i varenda jävla viktig match vi spelar så kan vi lika gärna börja göra chips-tifon eller nåt.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Haha vi fortsätter alltså att spela Micke Holmqvist i PP. Ha ha ha
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
pulverapa

Sv: Re: Örebro - Djurgårdens IF 5/3 2013

Inlägg av pulverapa »

SirDIFalot skrev:Det är i alla fall underhållande att läsa här ibland, allt från "Vi förlorar alltid matcher när vi delar ut priser innan" till att vi helt plötsligt måste STÅ UPP igen trots att det gick åt helvete när vi gjorde det förut.
Men driver du? Handlar om att sända bra signaler. Hur skulle en prisutdelning ge positiv energi till laget?

Inlägg av #10 »

Fan vad illa det är när man saknar Lassen som back...
Användarvisningsbild
Alexander

Inlägg av Alexander »

Musiken är ju bra iallafall.
Användarvisningsbild
leffe06

Inlägg av leffe06 »

En annan del av köping har PRAO-vecka i sekretariatet eller?
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Okej, vi har ett break. VARFÖR tar inte spelarna tllfället i akt att prata igenom hur man ska spela i fem mot tre, som alla andra lag gör? Så jävla ointresserade, glider bara omkring.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
DIFÖrebro

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Örebro - Djurgårdens IF 5/3 2013

Inlägg av DIFÖrebro »

Jag kan garantera dig att i en match som denna så står spelarna i NHL. Det handlar om att sända positiva signaler och peppa varandra.

Ska det vara så här i varenda jävla viktig match vi spelar så kan vi lika gärna börja göra chips-tifon eller nåt.
Jag avskydde dampbarnen som stog upp när jag själv lirade, att sitta ner är enligt mig mer professionellt, du fokuserar bättre och alla får chans att se isen.

Det finns många sätt att tagga på, de flesta bättre än att stå upp enligt mig.
Användarvisningsbild
leffe06

Inlägg av leffe06 »

Helt otroligt...det där hände inte...
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Mäklaren skrev:Okej, vi har ett break. VARFÖR tar inte spelarna tllfället i akt att prata igenom hur man ska spela i fem mot tre, som alla andra lag gör? Så jävla ointresserade, glider bara omkring.
Tror nog att dom har snackat om det i periodpaus... Blir bara överflöd att repetera. Alla vet redan.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Djurgårn

Inlägg av Djurgårn »

Vårt PP är fantastiskt dåligt....
Skriv svar