Playoffserien
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Playoffserien
Oskarshamn (som man redan spelat mot tillräckligt så det räcker o blir över) är väl rätt osexigt tycker väl många...men det är ju nu det verkligen gäller något. Skärpning folk!
Dåliga siffror, helt klart. Sjukt att det finns folk som prioriterar annat. Men om folk inte bryr sig tillräckligt för att dyka upp imorgon så kan jag inte säga att jag saknar dem speciellt mycket heller.
Men en vinst ikväll så kommer nog folk känna att det här kan gå vägen och vi kommer att vara minst 5500 imorgon. Alla klubbar har marginalare som kommer i lite medvind. Även dessa behövs för att det inte ska kännas tomt på hovet. Kämpa DIF!!
Men en vinst ikväll så kommer nog folk känna att det här kan gå vägen och vi kommer att vara minst 5500 imorgon. Alla klubbar har marginalare som kommer i lite medvind. Även dessa behövs för att det inte ska kännas tomt på hovet. Kämpa DIF!!
Skäms inte vissa "djurgårdare"? Det är nu vi ska sluta upp tillsammans för att kämpa om en kvalplats och då sviker de som mest. En annan sak som stör mig är priserna, varför kostar det 330 kr?! Sänk priset och få dit fler...
- SirDIFalot
Antar att man budgeterat med en hel del pengar in där.Buzz skrev:Skäms inte vissa "djurgårdare"? Det är nu vi ska sluta upp tillsammans för att kämpa om en kvalplats och då sviker de som mest. En annan sak som stör mig är priserna, varför kostar det 330 kr?! Sänk priset och få dit fler...
Expert.
så hur ska de locka fler till matcherna då? Ingen barometer är uppe för den delen heller.SirDIFalot skrev:Antar att man budgeterat med en hel del pengar in där.Buzz skrev:Skäms inte vissa "djurgårdare"? Det är nu vi ska sluta upp tillsammans för att kämpa om en kvalplats och då sviker de som mest. En annan sak som stör mig är priserna, varför kostar det 330 kr?! Sänk priset och få dit fler...
Funderar skarpt på att åka till hovet när vi möter bik. Dyrt om man ska åka ensam då det inte finns så många Djurgårdare här :/
RÖTT FÖR BLODET GENOM HJÄRTA OCH VEN
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
- SirDIFalot
Jag misstänker att de tror att dessa matcher mer eller mindre kommer locka publik på egen hand.Buzz skrev:så hur ska de locka fler till matcherna då? Ingen barometer är uppe för den delen heller.SirDIFalot skrev:Antar att man budgeterat med en hel del pengar in där.Buzz skrev:Skäms inte vissa "djurgårdare"? Det är nu vi ska sluta upp tillsammans för att kämpa om en kvalplats och då sviker de som mest. En annan sak som stör mig är priserna, varför kostar det 330 kr?! Sänk priset och få dit fler...
Expert.
- ANTECKNINGSBLOCK
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Bor ens hälften av alla här i stockholmsområdet?
Ger lite bajenvibbar..
Ger lite bajenvibbar..
Haha, va?ANTECKNINGSBLOCK skrev:Bor ens hälften av alla här i stockholmsområdet?
Ger lite bajenvibbar..
Kan säga att jag bor i Dalarna men alltid älskat Djurgården
RÖTT FÖR BLODET GENOM HJÄRTA OCH VEN
- SirDIFalot
Helt underbart att se Djurgården överst i en serie igen..! Var ett litet tag sedan. 

sm-guld! sm-guld! sm-guld! sm-guld! sm-guld! sm-guld! sm-guld! sm-guld! sm-guld! sm-guld! sm-guld! sm-guld! sm-guld! sm-guld! sm-guld! sm-guld! sm-guld! sm-guld! sm-guld! sm-guld! sm-guld!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
För?SirDIFalot skrev:Och där kom första 2+10 i BIK Karlskoga.