https://www.gotlandsflyg.seGodnoken skrev:Önskar att det fanns en bro mellan Gotland och fastlandet. Tar cirka 6 timmar att åka till och från Nynäshamn med båt.. Jaja, i år skall jag upp och se åtminstone EN match. Lika bra att passa på nu i play off och sedan i kvalserien ifall vi lyckas ta oss dit!
FORZA DIF!
Playoffserien
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Playoffserien
DIF!
- Hajduk
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
DIF har ju ändå kört med mängder av kampanjer och rabatter på plåtar under hela säsongen så de har ju försökt hela tiden att locka folk till matcherna. Ibland har det känts rent desperat med alla dessa kampanjer men det är nog det som behövs. Jag håller med dig om priserna men förmodligen är det bara svårt att locka folk till enstaka matcher och sälja lösbiljetter i AS (även om jag köpt lösbiljetter till nästan varje match under hela säsongen). Frågan är bara vad DIF kan göra för att locka mer publik (förutom att gå upp till ES ex.)?Daniel942 skrev:Det är fruktansvärt dåligt sålt till på Onsdag om man kollar Ticnet. Släpp ut biljetterna billigt DIF, det är bättre att ha 8000 som betalat 50:- än 4000 som betalat 100:-.
Jag tycker lösbiljettsförsäljningen har varit usel under säsongen faktiskt. Om vi har 3500 säsongskort så har man till en lågmatch sålt typ 1500-2000 lösbiljetter.
Hur jobbar man för att öka den försäljningen?
Sen kan jag tycka att 250:- för långsida är lite väl mycket när vi inte lirar i ES. Även om det är en prissänkning så bör det högst ligga på runt 200:- och en klackbiljett bör ju kosta 50-100:-. 160:- för klack i HockeyAllsvenskan, please.
Även om jag förstår att man behöver inkomsten.
Men nåt måste man ju kunna göra.
Hur många lag går vidare till kvalserien från denna play-off?
1 eller 2?
1 eller 2?
Haha....Daniel942 skrev:https://www.gotlandsflyg.seGodnoken skrev:Önskar att det fanns en bro mellan Gotland och fastlandet. Tar cirka 6 timmar att åka till och från Nynäshamn med båt.. Jaja, i år skall jag upp och se åtminstone EN match. Lika bra att passa på nu i play off och sedan i kvalserien ifall vi lyckas ta oss dit!
FORZA DIF!
Av någon outgrundlig anledning har jag aldrig flugit det där jävla planet.
*Edit* Förmodligen för att det är så jävla dyrt. Vill du betala 800kr + cirka 200 för att åka upp och se en match? Och sedan göra det igen nästa vecka? Nja, skulle inte tro det.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
- SirDIFalot
1Cendun skrev:Hur många lag går vidare till kvalserien från denna play-off?
1 eller 2?
Expert.
En bra start ikväll kan nog boosta försäljningen rejält inför imorgon.
Är det BARA 4500 biljetter sålda till matchen i morgon, det är inte bra...
Vad håller folk på med? Viktigaste matchen på hela säsongen så köper ingen biljeter, jag är där som vanligt, hoppas folk dyker upp nu.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Inte kan vi få säsongens sämsta publiksiffra nu när det verkligen gäller? Pinsamt isåfall.
Avskaffa tre mot tre.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det låter osannolikt dåligt. Kämpa, Djurgårdspubliken för helvete!
Playoffserien
Ja för i h$€%% se till att köpa biljetter nu! Har själv gett bort min långsidebiljett för att kliva in i klacken igen. Det ska dåna på Hovet!
2014-04-07, vad hände?
- SirDIFalot
Det verkar mer osa besvikelse än hype över att vara i playoff-serien i supporterleden just nu. Tyvärr.
Expert.
NÄHÄ, supersexigt med plejåff....chansen att gå upp = 0%, engegemang entusiasm över matcher = väldigt lågtSirDIFalot skrev:Det verkar mer osa besvikelse än hype över att vara i playoff-serien i supporterleden just nu. Tyvärr.
om ni kan titta er i spegeln och säga, VI GÅR UPP, och faktiskt tro på det, då avundas jag er
Senast redigerad av Nyberabb den 2013-03-05 17:47:27, redigerad totalt 1 gånger.
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Hur är detta möjligt? Detta är ju matcherna man verkligen vill gå på... :S
- SirDIFalot
Ok, trist att du och många andra ser på det så.Nyberabb skrev:NÄHÄ, supersexigt med plejåff....chansen att gå upp = 0%, engegemang entusiasm över matcher = väldigt lågtSirDIFalot skrev:Det verkar mer osa besvikelse än hype över att vara i playoff-serien i supporterleden just nu. Tyvärr.
Expert.