Asplöven HC - Djurgårdens IF 2/3-13 Sista grundseriematchen
Re: Asplöven HC - Djurgårdens IF 2/3-13 Sista grundseriematc
Finns det någon sida som uppdaterar tabellen under pågående matcher?
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ingen katastrofperiod på nåt sätt, men jag saknar ändå den där lilla extra desperationen (Ölvestad undantaget). Vi måste bli betydligt mer beslutsamma i alla ageranden ute på isen just nu. Det måste ju SYNAS att det är DIF och inte Asplöven som måste vinna den här matchen...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Asplövens nuvarande lag håller knappt Division 1-klass på pappret. Lägg därtill att motivationen deras inte bör vara i närheten av våran. Sluta gulla, det här är inte okej! Djurgården ska köra över Asplöven och det nu. För fan lapparna går på tre femmor med spelare som inte skulle platsa i Färöarnas landslag.
Linkan ser tragiskt omotiverad ut. Verkar inte ens vilja ha pucken i fem mot tre. Såg extremt trött och ointresserad ut i båset.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Åberg måste förresten sluta att ta helt kopiöst onödiga avslut i PP.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Datsyuk_13
Åberg måste sluta med sina alibi-skott.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
- Nummer19
- Säsongskort: Ja
0-2 Västerås..
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Bajselklingo skrev:2-0 VIK
- minalman
- Säsongskort: Ja
Karlskrona gör 1-2. Ska man aldrig få deppa på riktigt?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Datsyuk_13
Sörensen är inne i en rejäl formsvacka. Har karln ens rört pucken i dag?
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Nej, knappt sett honom. Är han ens med? Åberg har ju tyvärr också gått ner sig ordentligt. Kanske för att han får lira med Bremberg.Datsyuk_13 skrev:Sörensen är inne i en rejäl formsvacka. Har karln ens rört pucken i dag?
skämtar du eller? deras lag är helt klar as-mässigt på papperet. ett par spelare där som spelar i bättre lag nästa säsong.Manijock skrev:Asplövens nuvarande lag håller knappt Division 1-klass på pappret. Lägg därtill att motivationen deras inte bör vara i närheten av våran. Sluta gulla, det här är inte okej! Djurgården ska köra över Asplöven och det nu. För fan lapparna går på tre femmor med spelare som inte skulle platsa i Färöarnas landslag.