Hamnar Linkan i NHL?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Christer

Re: Linkan!

Inlägg av Christer »

DIF_Soldier skrev:
janne skrev:linkan är kung! Ska dif behålla honom kommer det att stå dem dyrt. han lär ju få en del förslag från utlandet, så dif får nog köra nån slags mutning för att få att stanna i huvudtaden. Efter attg ha sett nummer 23=Bremberg på hemmamatchterna är jag sjukt impad, ingen annan har hans skicklighet kring mål. MÅ LINKAN STANNA I DIF!!!!
Kung Bremberg har kontrakt med DIF fram till 2008-09, så vi får ha kvar honom tills dess. Vart han tar vägen sedan beror helt och hållet på honom - Linkan har ett riktigt DIF-hjärta! Fan, när han skriker efter ett mål så ser man ju nästan hur det blinkar blå-gul-rött där nere i bröstet....
Fredrik bryr sig inte om var vi ligger, han håller nog fast vid DIF ändå.

Ska börja med att säga att Linkan är fruktansvärt bra och kan göra dom mest underliga och magiska sakerna med puck och klubba :D
Det jag tyckte var lite roligt i det du skrev var när han "skriker" efter ett mål. Haha han ser ju ut som "jaha , ett mål till, kul" och har på sin höjd en hand i luften.Det speglar lite hans spelstil. Han gör dom fetaste målen och allt.Men det ser likförbannat ut som om han bara "glider" runt.Men det är ju bara så det ser ut.Alla vet att han INTE glider och att han ÄR glad när han gör mål, men hans grymt lugna och sansade stil gör att det ser lite "slappt" ut ibland.

Linkan är vår kung och hoppas för allt i världen att han avslutar sin karriär i Djurgården.Utan honom tror jag tyvärr vi blir ganska mycket sämre.Typ en så där 30-40 poäng varje säsong :wink:

Rätta mig om jag har fel men så ser jag det iallafall :D
janne

Inlägg av janne »

Jag menar att Linkan kanske får ett hett bud utomlands som han nappar på, då menar jag att det kan bli svårt för dif att övertyga han att stanna i dif för betydligt mindre pengar.
En annan sak är märklig nån annan än jag som upptäckt att på hockeyligan står det att bremberg har 41 p och på difs hemsida står det 42, vad stämmer?
Användarvisningsbild
Andy
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Andy »

Tro mig - Linkan har fått nog av utflykter
janne

LINKAN upp i poängtoppen!

Inlägg av janne »

Linkan vår egen Linkan är uppe i ledning i poängligan! Stort oerhört stort!
Skriv svar