Frågetråden
Re: Frågetråden
Är det någon som har lyckats avregistrera sitt s24? Jag hittar ingen "mitt konto"-länk eller något liknande. Helt otroligt.
Någon som har en länk?
Någon som har en länk?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/s ... or=AD-500-sensei skrev:Är det någon som har lyckats avregistrera sitt s24? Jag hittar ingen "mitt konto"-länk eller något liknande. Helt otroligt.
Någon som har en länk?
Scrolla ner till.. "Jag vill avsluta mitt abonnemang – hur gör jag?"
Expert.
Om du inte lyckas så "ring en vän"sensei skrev:Är det någon som har lyckats avregistrera sitt s24? Jag hittar ingen "mitt konto"-länk eller något liknande. Helt otroligt.
Någon som har en länk?
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Frågetråden
Varför heter det Infobaren? Vilken information kan man efterfråga där?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Re: Sv: Frågetråden
Den ligger vid informationsdisken, ingen mer genialisk anledning än så.minalman skrev:Varför heter det Infobaren? Vilken information kan man efterfråga där?

Re: Sv: Frågetråden
"Vad kostar en öl?"minalman skrev:Varför heter det Infobaren? Vilken information kan man efterfråga där?
"Hur många har jag druckit?"
"Vad står det i matchen?"

Någon som har matchen mot karlskoga och skulle vilja ladda upp/dela med sig av den? Jag var där på plats och hade gärna velat se matchen såhär i efterhand!
- Hajduk
- Kontakt:
Vem lade ut (och i vilken tråd) en bild här på forumet på typ tio poliser som bara stod vid familjeläktaren och glodde på vad som hände på isen, hemma på Hovet? Tror det var från denna säsong.
Behöver visa en leksing som inte tycker att DIF ska sluta existera eftersom vi bara består av huliganer som svinar på läktaren och behöver ha hundratals skattesubventionerade poliser varje match.
Behöver visa en leksing som inte tycker att DIF ska sluta existera eftersom vi bara består av huliganer som svinar på läktaren och behöver ha hundratals skattesubventionerade poliser varje match.
Spelar väl ingen roll om du så tar fram 1.000 olika bevis för motsatsen samt låter personen i fråga stå i DIF-klacken en hel säsong, har personen en gång bestämt sig för att DIF-supportrar är huliganer och dessutom är en Stockholms-hatare så kommer han/hon aldrig ändra åsikt.Hajduk skrev:Vem lade ut (och i vilken tråd) en bild här på forumet på typ tio poliser som bara stod vid familjeläktaren och glodde på vad som hände på isen, hemma på Hovet? Tror det var från denna säsong.
- Sudden
Det var min bror, Nummer19. Osäker i vilken tråd dock.Hajduk skrev:Vem lade ut (och i vilken tråd) en bild här på forumet på typ tio poliser som bara stod vid familjeläktaren och glodde på vad som hände på isen, hemma på Hovet? Tror det var från denna säsong.
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Vilken hypotetisk grundseriematch anser ni är roligast?
Djurgården vs SKA S.t Petersburg
Djurgården vs Tingsryd
Inga diskussioner, vill bara veta vilken match ni tycker verkar mest intressant.
Djurgården vs Tingsryd
Inga diskussioner, vill bara veta vilken match ni tycker verkar mest intressant.
- SirDIFalot
Jag har egentligen inget intresse för att möta utländska lag i ett seriespel så då säger jag alternativ två.pulverapa skrev:Vilken hypotetisk grundseriematch anser ni är roligast?
Djurgården vs Tingsryd
Expert.
- -daniel-
Utan den minsta tvekan SKA S.t Petersburg.pulverapa skrev:Vilken hypotetisk grundseriematch anser ni är roligast?
Djurgården vs Tingsryd
- Mattias_87
- SirDIFalot
Jag misstänker väl vart Pulver vill komma med det här. Men det är väl en viss skillnad på SKA och Tingsryd.
Hade du frågat om DIF-Färjestad eller DIF-Avtomobilist Yekaterinburg så tror jag att du hade fått ett annat svar.
Hade du frågat om DIF-Färjestad eller DIF-Avtomobilist Yekaterinburg så tror jag att du hade fått ett annat svar.
Expert.