Vadå så du skämdes inte förra året när vi HALKADE UR?#10 skrev:Första gången på 34 år som jag skäms över att vara DIF-Hockey supporter, tråkigt men sant!
Örebro - Djurgårdens IF 22/2 2013
Re: Örebro - Djurgårdens IF 22/2 2013
Man måste fundera på hur det är ställt i DIF, då Zabel sade inför 3:e perioden att han inte såg någon glöd i ögonen på spelarna. I en sådan här viktig match är ju det för fan en skyldighet att visa glöd.
Skäms över laget istället, vi supportrar ska inte behöva ursäkta oss. Vi är fan bäst.#10 skrev:Första gången på 34 år som jag skäms över att vara DIF-Hockey supporter, tråkigt men sant!
Örebro - Djurgårdens IF 22/2 2013
Vi saknade helt enkelt Hari.
Gustafsson bjöd på en till. Perfekt! Sörensen ska inte spela mer denna säsongen. Han har förmodligen ett personligt problem som han måste ta itu med. Han är svagare psykiskt än en alkoholiserad bajare. Ett skämt på skridskor som vi tyvärr förlängt kontraktet med... Ett Järlan-beslut skulle man kunna tro! Även Ölvestad har problem med psyket. Tar en idiot-utvisning som vänder på hela matchen. Han ska föreställa en av våra rutinerade spelare som vi ska kunna lita på. Tack och hej kanske funkade med bara hjärta för fem år sen. DIF är ingen ungdomsgård du kan hänga vid och spela biljard, krävs lite resultat också. För att inte tala om lite smartness för att vara en yrkesman på denna nivå. Du saknar intelligens nog att spela för stunden!
Är ett fåtal individer som pissar på skölden idag och det är sorgligt att det med all säkerhet kommer gå obemärkt förbi. Nästa match lär Gustafsson åka runt och flina och spela som en pajas precis som vanligt, vi kommer forstätta ta labila utvisningar på grund av att enskilda personer förmodligen blev mobbade som små, vissa här på forumet kommer ljuga och säga att vårt lag har kapacitet att spela på avancemangsnivå(jaa spara gärna detta inlägg,ta fram det om tio år och säg att jag ljöd I dare you. Då kommer vi med lite tur ligga kvar i detta skitserie och fortsätta möta gnägg-gäng som dessa).
Som Zabel är inne på så glöder inte spelarna. Precis som han säger så är det upp till spelarna själv att kunna tagga till när det är allvar. Funkar inte att slå ett pissigt Karlskoga och sen tro att man är något, man måste komma till jobbet dagligen. Idag är det inte en JÄVEL som är på plats. Vi ger bort all form av momentum på grund av att några enskilda pskykiskt svaga individer inte var villig att offra en svettdroppe för skölden. Det är dagens sanning och det är inget folk kan vifta bort.
Ni får mig att skämmas, och jaa ni äcklar mig för stunden... Återigen, enskilda individer framförallt som är DIREKT ansvariga. Skönt att det är slut på säsongen snart så man kan få tillbaka leendet i ansiktet, Djurgården dödar mig för stunden. Funderar på att ta en välbehövlig timeout på några år eller så.
Är ett fåtal individer som pissar på skölden idag och det är sorgligt att det med all säkerhet kommer gå obemärkt förbi. Nästa match lär Gustafsson åka runt och flina och spela som en pajas precis som vanligt, vi kommer forstätta ta labila utvisningar på grund av att enskilda personer förmodligen blev mobbade som små, vissa här på forumet kommer ljuga och säga att vårt lag har kapacitet att spela på avancemangsnivå(jaa spara gärna detta inlägg,ta fram det om tio år och säg att jag ljöd I dare you. Då kommer vi med lite tur ligga kvar i detta skitserie och fortsätta möta gnägg-gäng som dessa).
Som Zabel är inne på så glöder inte spelarna. Precis som han säger så är det upp till spelarna själv att kunna tagga till när det är allvar. Funkar inte att slå ett pissigt Karlskoga och sen tro att man är något, man måste komma till jobbet dagligen. Idag är det inte en JÄVEL som är på plats. Vi ger bort all form av momentum på grund av att några enskilda pskykiskt svaga individer inte var villig att offra en svettdroppe för skölden. Det är dagens sanning och det är inget folk kan vifta bort.
Ni får mig att skämmas, och jaa ni äcklar mig för stunden... Återigen, enskilda individer framförallt som är DIREKT ansvariga. Skönt att det är slut på säsongen snart så man kan få tillbaka leendet i ansiktet, Djurgården dödar mig för stunden. Funderar på att ta en välbehövlig timeout på några år eller så.
Senast redigerad av Manijock den 2013-02-22 21:39:14, redigerad totalt 1 gånger.
"Harieffekten".Malto skrev:Vi saknade helt enkelt Hari.
Vafan tror ni??? Är så jävla besviken så jag skäms över den förening jag älskat sen födseln.#87 skrev:Jag gissar på det sistnämnda.XantE skrev:Håller du på Örebro eller är du ironisk?#10 skrev:Hoppas grabbarna kände att dom gjorde sitt bästa, speciellt erik Gustavsson, han gjorde en kanonmatch och ska vara riktigt nöjd med sin insats, han går säkert på krogen ikväll och skryter över sin insats,
- FreddanS
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Mitt kära DIF. Efter att ha gått på samtliga hemmamatcher denna säsong går det inte att beskriva den enorma besvikelse som jag nu känner efter att ha sett ett lag som inte verkar vilja vara på isen. När vi ligger under med ett mål verkar det som att samtliga spelare skiter totalt i hur otroligt viktig match vi faktiskt spelade idag. Ett stort svek mot oss supportrar att inte ens försöka! Skäms som fan ska ni göra!!
- Nummer19
- Säsongskort: Ja
Varför bänkar vi inte Timmy P? Är det för att han har ett "C" på bröstet?
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Får väldigt äckliga flashbacks från förra året..
Så jävla usla!
- diftobbe89
Han sänkte väl någon tomte, helt förståeligt. Lite dålig timing på klockan bara, förstår inte varför inte Kalus och Hank visa mer i sånna här viktiga matcher, grisa, bråka, störa motståndarna.Skotte skrev:Jag missade helt vad Sörensen gjorde för att åka ut. På reprisen ser det ut som att han åker in i tre spelare, men det resulterar ju sällan i två minuter?
Men i slutet av matcherna, ja då går det alltid bra att göra något onödigt (som Sörensen ikväll) vart så många gånger under säsongen. Jävla mesar är vad vi är.
Sinnesjukt besviken.
Spela fult
Där är ödes-spiken i vår kista. Glöden - att våga brinna och spela hockey 3x20. När ett lag stannar av vid mittlinjen som om den vore Laser är det något som brister.Buford skrev:Man måste fundera på hur det är ställt i DIF, då Zabel sade inför 3:e perioden att han inte såg någon glöd i ögonen på spelarna. I en sådan här viktig match är ju det för fan en skyldighet att visa glöd.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Ok, kanske Gustavsson skulle bänkas före eller????Nummer19 skrev:Varför bänkar vi inte Timmy P? Är det för att han har ett "C" på bröstet?
Smaka på denna, förra säsongen spelade vi bättre....Kentta skrev:Får väldigt äckliga flashbacks från förra året..