Örebro - Djurgårdens IF 22/2 2013
Örebro - Djurgårdens IF 22/2 2013
Känns lite som i höstas. Otto är tio gånger bättre än alla andra och ingen annan kliver fram. Fan.
Edit: jo, Lidström.
Edit: jo, Lidström.
Senast redigerad av Malto den 2013-02-22 20:35:31, redigerad totalt 1 gånger.
Re: Örebro - Djurgårdens IF 22/2 2013
diftobbe89 skrev:Det hade ju skadat att ta ett skott där, håll koll på klockan förfan...
Tråkig match, inte mycket tacklingar, inte mycket bråk.. Allt är precis som vanligt.
Svenskhockey.
Skit skit skit skit
Öhm vi spelar i HA aka skit ska skit ha!
- Ja-ke den andre
Manijock
Skulle varit intressant och se din recension av Erik Karlsson om han kommit fram hos oss.
Skulle varit intressant och se din recension av Erik Karlsson om han kommit fram hos oss.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
För elitserien är ju så jävla underhållande, minst lika tråkig (även om jag hellre vart där).Charlie skrev:diftobbe89 skrev:Det hade ju skadat att ta ett skott där, håll koll på klockan förfan...
Tråkig match, inte mycket tacklingar, inte mycket bråk.. Allt är precis som vanligt.
Svenskhockey.
Skit skit skit skit
Spela fult
- Jim Morrison
En nyregistrerad användare som kallar DIF för skit. Soft.Charlie skrev:diftobbe89 skrev:Det hade ju skadat att ta ett skott där, håll koll på klockan förfan...
Svenskhockey.
Skit skit skit skit
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Dags för Kalus att vakna upp lite också. Ovanligt anonym hittills.
Kom igen nu DIF, livsviktiga tre pinnar står på spel. Men det visste ni väl redan innan. Kanske därför vi började matchen som vi gjorde?
Kom igen nu DIF, livsviktiga tre pinnar står på spel. Men det visste ni väl redan innan. Kanske därför vi började matchen som vi gjorde?
Sådär jaa nu har Gustafsson bjudit på två mål. Någon som tror att han är klar? Får jag ett bud hur många fler tabbar allas vår Erik ämnar bjuda på? En? Två? Eller ska vi safea och köra tre?
Herregud, att den karln ens har matchtröjan kvar idag är ett hån mot övriga backuppsättningen. Skulle på fullaste allvar lämna in en namnlista i pausen om jag var en av de övriga.
I övrigt spelar vi upp oss i andra. Skapar inga chanser men är åtminstone skapliga nog att grisa därute. Med lite tur får vi med oss en poäng och sen håller vi tummarna på att Bik torskar. Det är vår livlina!
Ja-ke den andre: När Karlsson var 20 så hade han redan landat i NHL. Erik är nu 20 och är fortfarande en katastrof i egen zon. Enkelt läge!
Herregud, att den karln ens har matchtröjan kvar idag är ett hån mot övriga backuppsättningen. Skulle på fullaste allvar lämna in en namnlista i pausen om jag var en av de övriga.
I övrigt spelar vi upp oss i andra. Skapar inga chanser men är åtminstone skapliga nog att grisa därute. Med lite tur får vi med oss en poäng och sen håller vi tummarna på att Bik torskar. Det är vår livlina!
Ja-ke den andre: När Karlsson var 20 så hade han redan landat i NHL. Erik är nu 20 och är fortfarande en katastrof i egen zon. Enkelt läge!
Senast redigerad av Manijock den 2013-02-22 20:42:51, redigerad totalt 1 gånger.
Går inte öik kort på folk.
Vi käkar upp dom i tredje.
Vi käkar upp dom i tredje.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Ja jag kallar det DIF som spelade OSS till HA för skit.Jim Morrison skrev:En nyregistrerad användare som kallar DIF för skit. Soft.Charlie skrev:diftobbe89 skrev:Det hade ju skadat att ta ett skott där, håll koll på klockan förfan...
Svenskhockey.
Skit skit skit skit
Men liten förmåga att läsa mellan raderna hoppas jag alla härinne har.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tycker tyvärr alltid Kalus är lite mer anonym eller framförallt håller igen mer på det fysiska spelet på bortaplan. Så ska det inte få vara, eller så inbillar jag mig bara!Kentta skrev:Dags för Kalus att vakna upp lite också. Ovanligt anonym hittills.
Spela fult
Precis som Frankfurt. Är dom också bönder?Daniel08 skrev:Dom har en sång byggd på "här kommer Pippi Långstrump"... Nuff said
Losing all hope was freedom.
Har han påstått att Örebro är bönder?Raus skrev:Precis som Frankfurt. Är dom också bönder?Daniel08 skrev:Dom har en sång byggd på "här kommer Pippi Långstrump"... Nuff said
Nu är det FULL FART FRAMÅT som gäller, det finns inget annat!
Sv: Örebro - Djurgårdens IF 22/2 2013
En sak jag inte förstod riktigt. Weinstock drog ut en puck över plexit vid seket i slutet på andra. Strömberg snacka om att det inte skulle vara någon utvisning för han hade passerat egen blå - men det hade han inte, var kvar i egen zon. Var väl inget hopslag heller?
Fan vad jag gillar Zabel.
"Det är fan lite upp till dom själva också!"
"Det är fan lite upp till dom själva också!"