Stor skillnad att göra en rekonstruktion efter säsong för att man gått minus. Inte okej att fiffla och gömma siffror (uppenbarligen?) för att sedan göra en rekonstruktion mitt i säsongen när detta inte går att hålla hemligt längre. Dessutom undrar jag om någon har koll på hur nedflyttningsreglerna såg ut 1987, var det ens några krav liknande dom vi har idag?
Elitlicens'en kom ju 1999/2000.
Djurgårdens IF - Leksands IF 20/2 2013
Re: Djurgårdens IF - Leksands IF 20/2 2013
Senast redigerad av Acke83 den 2013-02-22 16:50:41, redigerad totalt 1 gånger.
Re: Djurgårdens IF - Leksands IF 20/2 2013
läksand-gate blir nog tyvärr bara värre och värre Tror inte man ska dra liknelser kring deras mygel med t ex malmö,södertälje eller DIF år 1987 överhuvudtaget. Detta är större än så.
http://www.dt.se/nyheter/leksand/1.5607 ... granskning
Tror att UG kommer att presentera en hel del hittils okänt skit i deras avsnitt som förövrigt inte verkar så jättelångt bort från att sändas.
Nu vet jag inte hur reportaget vinklas, men t ex så står det att banken torskat 26 millar och att de har 26 000 kunder. Då kan man ju enkelt lista ut att eftersom banken inte är en välgörenhets orginisation så kommer dessa 26 000 kunderna få pröjsa 1000:- var på något sätt, t ex förhöjd ränta och på så sätt täcker banken upp förlusten. Sådana saker är nog inte så jätteuppskattat hos de kommuninvånarna som inte följer hockeyn.
http://www.dt.se/nyheter/leksand/1.5607 ... granskning
Tror att UG kommer att presentera en hel del hittils okänt skit i deras avsnitt som förövrigt inte verkar så jättelångt bort från att sändas.
Nu vet jag inte hur reportaget vinklas, men t ex så står det att banken torskat 26 millar och att de har 26 000 kunder. Då kan man ju enkelt lista ut att eftersom banken inte är en välgörenhets orginisation så kommer dessa 26 000 kunderna få pröjsa 1000:- var på något sätt, t ex förhöjd ränta och på så sätt täcker banken upp förlusten. Sådana saker är nog inte så jätteuppskattat hos de kommuninvånarna som inte följer hockeyn.