Daniel08 skrev:Nån som vet läget på hur många klackbiljetter det finns kvar till matchen mot knätofsarna? Försökte gå in för att köpa men fick bara upp en errorsida ... Är det redan helt slutsålt?
easer90 skrev:Tror länken är trasig på den sidan varav man får error. Kan vara bra att fixa det så det inte blir några toma platser.
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Köpte precis två plåtar via den länken, så nog fungerar det.
Skickat med min HTC Sensation via Tapatalk 2.
Djurgårdsbonde? Res med Järnkaminerna - Sektion Syd!
Brandman och sjv.instruktör, och djurgårn tills jag dör. DIFGrafik.se - ditt vattenhål för Djurgårdsgrafik.
Tobbis skrev:Ser man bra från rad 7 och uppåt? Alltid suttit på typ rad 16 uppåt.
Satt på rad 10 mot Tingsryd och Asplöven, man ser helt OK.
Det är lagom höjd för att få en puck rätt i skallen så det är inte för långt ner i varje fall
Tobbis skrev:Ser man bra från rad 7 och uppåt? Alltid suttit på typ rad 16 uppåt.
Det är lagom höjd för att få en puck rätt i skallen så det är inte för långt ner i varje fall
Okej, haha! Köpte nyss två biljetter på övre långsidan så man hamnar garanterat över rad 6 i varje fall, så länge man ser hela planen så är det bra
Okej, haha! Köpte nyss två biljetter på övre långsidan så man hamnar garanterat över rad 6 i varje fall, så länge man ser hela planen så är det bra
Man ser i princip hela planen från åtminstone rad 8 och uppåt. Ja inte det precis bakom närmsta sargen, men det finns ju ingen sån plats om man inte sitter i jumbotronen
Står att det e sluuut.. men biljetten är ej till mig då ja har sässe kort.. men.. ah.. skit samma han får dra till dif shopen imorrn åh kolla om det finns någon enstaka kvar kanske ;P
nyllet skrev:Står att det e sluuut.. men biljetten är ej till mig då ja har sässe kort.. men.. ah.. skit samma han får dra till dif shopen imorrn åh kolla om det finns någon enstaka kvar kanske ;P