Tobyaxelsson skrev:Vad kommer det sig att En dag med Kalus inte går att kolla på i USA?
Får du något felmeddelande?
Mm följande meddelande kommer upp: This video contains content from WMG, UMPG Publishing, EMI Music Publishing, UMG and EMI, one or more of whom have blocked it in your country on copyright grounds.
Tobyaxelsson skrev:Vad kommer det sig att En dag med Kalus inte går att kolla på i USA?
Får du något felmeddelande?
Mm följande meddelande kommer upp: This video contains content from WMG, UMPG Publishing, EMI Music Publishing, UMG and EMI, one or more of whom have blocked it in your country on copyright grounds.
Antar att det är musiken?
Det är nog garanterat musiken, Youtube värnar om skivbolagens pengar!
Som någon sa hade jag också gärna hört Kalus berätta om varför de fotograferades lite, jag fattade inte så mycket av den delen mer än att han och Pickard blev fotade. För övrigt hoppas jag att ni åker och ringer på hos Pickard snart också! Han följer jag gärna runt en dag.
Fantastiskt bra jobbat iallafall, riktigt kul att titta på. Gillade snacket med materialarn, mer sånt!
Skulle varit intressant att höra honom svara på: - Vad är skillnaderna på att spela i Modo kontra DIF? Samt att bo i Sthlm kontra övik?
- Hur är Djurgårdens coacher i jämförelse med det han upplevt i QMJHL, NHL, AHL, KHL?
- Skulle han kunna tänka sig stanna en till säsong i Djurgården? (eller fler)
27 min film räckte inte. SirDIFalot kommer aldrig bli nöjd. Fantastisk humor...
Skulle varit intressant att höra honom svara på: - Vad är skillnaderna på att spela i Modo kontra DIF? Samt att bo i Sthlm kontra övik?
- Hur är Djurgårdens coacher i jämförelse med det han upplevt i QMJHL, NHL, AHL, KHL?
- Skulle han kunna tänka sig stanna en till säsong i Djurgården? (eller fler)
27 min film räckte inte. SirDIFalot kommer aldrig bli nöjd. Fantastisk humor...
Han säger ju knappast att det var dåligt. Bra reportage för övrigt!
De två första frågorna SirDIFalot tar med är helt klart relevanta och två frågor jag också skulle velat haft med.
Den sista frågan som du nämner Sir känns dock urmjölkad och totalt meningslös, satt bara och väntade på att den skulle komma men tack och lov nosade de bara på den. Klart som fan han kan "tänka sig" att lira kvar, men låt oss säga att han inte vill det. Tror ni han ändå under brinnande säsong skulle svara "Nej fy fan". Han kanske egentligen känner att han vill hem till Tjeckien, men karln är inte dum, precis som alla andra så vill han ha så många broar som möjligt öppna. Nepp lika tråkig fråga som "Vad tycker du om fansen?"..
Men ett väldigt bra program, precis vad jag väntade på Cudos!
Funderar på ljudet på DIFTV i Pickard-klippet nu senast. Vad är det för enormt brummande som hörs? Är kamera-micken ON och tar upp allt ljud runt omkring?
Vi hade glömt stänga av front-micken på kameran när vi filmade en helg. Det blev mycket extra-ljud som kom med då. Kör ni med en SONY HXR-NX5-kamera?
Inslaget är bra men ljudet blev svårt att ha på i lurarna.
Lakrisal skrev:Det är tvättmaskinen (alternativt torktumlaren) som brummar på.
Så micken är orsaken. och rummet.
Hänger väl en del på micken men det borde gå att dra ner sensitivityn lite alternativt köra mygga på- Den vi använder är jäkligt vass på att inte ta med en massa annat än just pratet.
Den största boven här brukar vara att man inte stängt av micken som sitter på själva kameran (framtill). När den är påslagen får man med ALLT. Så, kolla det.