Jag är liksom inte ens rädd för varken Leksand eller Örebro. De skrämmande motståndarna är fan bottengängen..Kentta skrev:Dom tre sista matcherna är jag extremt rädd för.. Fan, det börjar ju verkligen dra ihop sig. Har tänkt under en lång tid, "äh, det är ju många matcher kvar." det är det inte längre.förevigtdjurgården skrev:Ingen omöjlighet att ta 12-15 poäng på dessa sista matcher.
Vi spelar alltid bra mot bra motstånd, så Leksand bör vi knäcka hemma.
Örebro borta blir en utmaning, men i enighet med förra vändan där tror jag att vi kan ta en trea med fortsatt tajt spel.
Sen har vi mardrömsmatcherna... Vi vinner mot Asplöven är jag rätt säker på. Sista matchen innan KS/FK och vi brukar spela bra emot dem. Karlskrona tror jag att vi kan avväpna på hemmaplan. Däremot anser jag Tingsryd vara största hotet... Och det är även där jag kan räkna med poängtapp...
Allsvenskan 2012/13
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Allsvenskan 2012/13
25/4-2025
- SirDIFalot
- -daniel-
Sinnessjukt viktig match för oss, kämpa Malmö.SirDIFalot skrev:Se till att ni håller en tumme för Malmö idag!
Inte helt omöjligt att de stjälar nån poäng, även fast jag knappast räknar med det...
- -daniel-
Ja? Av Västerås.sensei skrev:"Stjälar" ?
Tror Sensei menar att man inte säger "Stjälar".-daniel- skrev:Ja? Av Västerås.sensei skrev:"Stjälar" ?
Titta inte på mig bara, jag har inte den blekaste aning om hur man böjer det verbet!

- -daniel-
Men gah...!
- minalman
Allsvenskan 2012/13
Kan inte vara många "stjälar" som betalar 69:- för att se vik-miffo på hockeyallsvenskan.se. Rena stölden. Jag är nog tvungen ändå...
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Heja Rödhakarna!
Bara stjäl alternativ snor hade nog fungerat bäst.Stentuff skrev:Tror Sensei menar att man inte säger "Stjälar".-daniel- skrev:Ja? Av Västerås.sensei skrev:"Stjälar" ?
Titta inte på mig bara, jag har inte den blekaste aning om hur man böjer det verbet!
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Cornelis "Om jag hade pengar" borde sjungas av publiken mot leksand.
"om jag hade pengar
Ya ha deedle deedle, bubba bubba deedle deedle dum"...
http://www.youtube.com/watch?v=DrWX86JCe8E

"om jag hade pengar
Ya ha deedle deedle, bubba bubba deedle deedle dum"...
http://www.youtube.com/watch?v=DrWX86JCe8E
Konstigt att varken S24 eller viasat sänder Malmö - Västerås. Storlag som båda har mycket att kriga för.
- -daniel-
minalman skrev:Kan inte vara många "stjälar" som betalar 69:- för att se vik-miffo på hockeyallsvenskan.se. Rena stölden. Jag är nog tvungen ändå...

Sluta mobbas! Bara för jag var helt inställd på att sensei ifrågasatte mitt resonemang snarare än mina kunskaper i det svenska språket...
Nu får Malmö se till att vinna, så jag kan klämma iväg ett "Nu stulade allt Malmö poängen av Västerås!".
VIK har 11 skott på mål efter 7 min.. I alla fall enligt Swehockey. Kämpa Malmö.
12-1 i skott. Håll tätt, Sjögren!
1-0 VIK.