Djurgårdsbonde? Res med Järnkaminerna - Sektion Syd!
Brandman och sjv.instruktör, och djurgårn tills jag dör. DIFGrafik.se - ditt vattenhål för Djurgårdsgrafik.
12125 skrev:Ni som spelade hockey på hovet den 8/2 och vill se allt filmat material från den dagen kan kolla här;
Fasiken va kul det var. Talangen 11 i vita där är jag, Challe har fanken inte ringt än
Vilken dröm att få lira med Nisse. All respekt till våra killar i nuvarande laget men Ekman är en legend i mina ögon. Nu verkar just du lirat i fel lag så du inte kunde ligga och mata passar till honom men du kunde åtminstone punktmarkerat honom
12125 skrev:Ni som spelade hockey på hovet den 8/2 och vill se allt filmat material från den dagen kan kolla här;
Fasiken va kul det var. Talangen 11 i vita där är jag, Challe har fanken inte ringt än
Vilken dröm att få lira med Nisse. All respekt till våra killar i nuvarande laget men Ekman är en legend i mina ögon. Nu verkar just du lirat i fel lag så du inte kunde ligga och mata passar till honom men du kunde åtminstone punktmarkerat honom
Det var nog bland de tio häftigaste grejor jag varit med om, att lira i samma kedja som Nisse. Svävar på moln fortfarande.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Skulle varit intressant att höra honom svara på:
- Vad är skillnaderna på att spela i Modo kontra DIF? Samt att bo i Sthlm kontra övik?
- Hur är Djurgårdens coacher i jämförelse med det han upplevt i QMJHL, NHL, AHL, KHL?
- Skulle han kunna tänka sig stanna en till säsong i Djurgården? (eller fler)