Jo, men då dömde Shane.Nyberabb skrev:Guter åkte för mindre mot vikMattebo skrev:Hur fan kan domaren inte ta två min för slag på målvakt där?
BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013
Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013
minalman skrev:Grejar vi det här får du aldrig mer titta!Axel_K skrev:Självklart så verkar vi göra en bra match när jag inte kan se den. Typiskt.

Två olika regelböcker.
Börjar förstå hur Karlskoga har kunnat vinna så många matcher om det är denna bedömning som gäller.
Kan ta mig tusan vara värt att ta en tvåa och cross-checka ner en bonde för att markera att det där inte är ok.
Börjar förstå hur Karlskoga har kunnat vinna så många matcher om det är denna bedömning som gäller.
Kan ta mig tusan vara värt att ta en tvåa och cross-checka ner en bonde för att markera att det där inte är ok.
Gillar hur Honken tog honom lite i smyg och mulade honom rejält i fejset med handsken.
Sv: Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013
För att vi leder med 3-0.Mattebo skrev:Hur fan kan domaren inte ta två min för slag på målvakt där?
Sjukt onödigt av Ottosson...
- Jim Morrison
Onödigt Otto. Oddsen på den?
Senast redigerad av Jim Morrison den 2013-02-16 17:17:18, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Domaren tuggar tuggummi och tror han e kool. Skämtleksak....
Fan vad detta vidriga avskrädeslag ska snacka och lipa i sina framträdanden.. Vad lider de av?!
Fan vad detta vidriga avskrädeslag ska snacka och lipa i sina framträdanden.. Vad lider de av?!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skärp dig nu domarjävel!
Asså denna jävla DJ.. Är det för att få tyst på vår klack, eller låter det alltid såhär i arena varuintag? Minns det inte från tidigare matcher
Du är med oss överallt, Stefan.
Alltså VARJE avbrott är det skränig jävla skitmusik i högtalarna. Fyfan vad jag hatar den här jävla bonnhålan
Losing all hope was freedom.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013
Att domaren letar saker för att plocka Djurgårdare och samtidigt blundar för böndernas överfall ger inte något tillbaka på satsade pengar.Jim Morrison skrev:Onödigt Otto. Oddsen på den?
Och nu en skitutvisning på bik?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Jim Morrison
Det förstnämnda såklart. DJn spelade inte ett skit förrän hen märkte att dom blev utsjungna.dutti skrev:Asså denna jävla DJ.. Är det för att få tyst på vår klack, eller låter det alltid såhär i arena varuintag? Minns det inte från tidigare matcher
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Alltså jag tycker så här långt att vi gör en 2:a period som är precis lika bra som 1:a med tanke på omständigheten.
Fortsätt för fan nu...!
Fortsätt för fan nu...!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Lückner är sjukt emot Djurgården idag