BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013
Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013
Btw: varför blir inte en DIF 2+2 min och en BIK 2 min spel antingen 4 mot 4 / 5 mot 5 och sen 2 min extra personligt för #56?
Instämmer i det mesta skrivet här! Helvete va vi snurrade bort dem, hur många gånger kom vi till vettiga avslut med 2 forwards mot hela deras femma? 0-3 summerar ju det hela bra, de ser ut som fem sjuåringar som precis upptäckt ett flygplan över uterinken.
Att Kalus proppade bort en back verkade ju inte vara till vår nackdel heller direkt..
Hur fan förhåller man sig till detta inför andra egentligen? Ska jag vara lugn eller nervös? Ordentlig ledning efter första tillhör ju inte djurgårdsvardagen direkt.. Väntar ett ihopklack nu, eller kommer vi trumma på?
Att Kalus proppade bort en back verkade ju inte vara till vår nackdel heller direkt..
Hur fan förhåller man sig till detta inför andra egentligen? Ska jag vara lugn eller nervös? Ordentlig ledning efter första tillhör ju inte djurgårdsvardagen direkt.. Väntar ett ihopklack nu, eller kommer vi trumma på?
Du är med oss överallt, Stefan.
2+2=4, inget personligt straff där. Får du 2+2 medan motståndaren inte får en utvisning har man 4min PP.Bamsefar skrev:Btw: varför blir inte en DIF 2+2 min och en BIK 2 min spel antingen 4 mot 4 / 5 mot 5 och sen 2 min extra personligt för #56?
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
En av de bästa perioderna den här säsongen. Helt klart.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Tur då att det står 0-3.minalman skrev:Det finns inget svårare än att leda med 3-0 i hockey.
Bra period. HÅLL I NU!
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
- Jim Morrison
Jahapp. Han fick inte 2+2 minsann. Jävla skämt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Domarinsatsen är under all kritik.
Det är helt klart två olika regelböcker som används.
Det är helt klart två olika regelböcker som används.
Okej, hur man inte ska agera i PP som back visades precis. Fan, spela enkelt - ska det vara så förbannat svårt.
Apropå domarna: De är genomgående fullkomligt skitdåliga och att HA kör 3domarsystemet är bara ledsamt.
Apropå domarna: De är genomgående fullkomligt skitdåliga och att HA kör 3domarsystemet är bara ledsamt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Varje minut som passerar på klockan är skön.
Självklart så verkar vi göra en bra match när jag inte kan se den. Typiskt.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013
Grejar vi det här får du aldrig mer titta!Axel_K skrev:Självklart så verkar vi göra en bra match när jag inte kan se den. Typiskt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Hur fan kan domaren inte ta två min för slag på målvakt där?
Ja du.Mattebo skrev:Hur fan kan domaren inte ta två min för slag på målvakt där?
Guter åkte för mindre mot vikMattebo skrev:Hur fan kan domaren inte ta två min för slag på målvakt där?
Först och Främst- ALLTID OAVSETT