BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
S. Skuggan
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013

Inlägg av S. Skuggan »

Jim Morrison skrev:
Så mycket måste i morgon, så att magen känns, men det är precis det som sägs i klippet som behövs ! Inte stumma ben och trötta blickar, Forca

3-5
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Forca, sannerligen.
Användarvisningsbild
android
Säsongskort: Ja

BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013

Inlägg av android »

Forca!!
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
Boeman

Inlägg av Boeman »

Vaknar kallsvettig och tror jag missat bussen.
Hockeyallsvenskan kan förstöra en människa..
Elitseriens serielunk är semester.
Pratade med Lidström,han levererar immorn.

Jag tror fortfarande på 2-5.

Nu kickar snart medicinen in.

Godnatt.
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Hehe, Jag gillar verkligen bildvalet på artikeln på försnacket. Härliga Micke!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Gibbs

Inlägg av Gibbs »

Tror David Lidström avgör idag, Han fyller 25 idag. Vore på sin plats och avgöra denna match mot sin förra klubb. DIF vinner denna match med 3-2.
brsk

Inlägg av brsk »

Tror inte jag kommer överleva den här matchen. Mår redan dåligt och kallsvettas som en gris.

Säsongens hittills viktigaste match?
Mash

Inlägg av Mash »

Antingen fortsätter vi framåt på vägen mot kvalserien. Eller så backar vi ner mot förkvalet. Fy fan, den riktigt viktiga matchen för säsongen och jag hoppas innerligen hela Djurgården fattar att den här matchen måste vinnas till vilket pris som helst. Skiter fullständigt i hur vi vinner den, bara att vi gör det efter ordinarie matchtid.

Det nuvarande laget är det starkaste vi haft på ett par år och jag är övertygad om att vi kan skjuta sönder varenda bonde i deras lada. Vi måste bara våga och lira vårt spel, så som vi har gjort de senaste matcherna.

KÄMPA DIF!
Oaklund

Inlägg av Oaklund »

Funderar på att gå till gymmet vid fyra, köra ett pass och komma hem lagom till tredje.

En sån här känsla i kroppen har jag inte haft sen final-serien mot hv och sista avgörande mot Luleå. Vet inte om det är bra eller dåligt.

Hoppas spelarna kan köra på hela matchen och inte vänta på att tredje ska börja.

Drömde förresten om vårt pp, jag fick vara med men det blev inte bättre för det. Fick öppet mål men då ljöd hesa Fredrik och jag vaknade. :wink:
Användarvisningsbild
elklingo

Inlägg av elklingo »

Joel Gistedt står ikväll. Försämrar våra odds något, han har dock missat de två senaste så låt oss hoppas han inte är på topp ikväll.
sPTNC

Inlägg av sPTNC »

Några miljoner på V75:an... En Djurgårds vinst... Det är väl inte allt för mycket begärt idag?

KÄÄÄMPA DJURGÅRN!
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Sv: Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Gibbs skrev:Tror David Lidström avgör idag, Han fyller 25 idag. Vore på sin plats och avgöra denna match mot sin förra klubb. DIF vinner denna match med 3-2.
Intressant. Jag fick #51 på nummerlappen igår på thairestaurangen, och tänkte obv. på Lidas. Alla dessa tecken! :)

Idag gäller det. Som jag förstått det har BIK en massa skador och därmed några junisar med ikväll. Förstekeepern borta också? Vi har inga ursäkter. Vinner vi inte så är vi inte värda topp-3.

Tror dock vi vinner, mest tack vare deras skador. 3-2 efter mål av Pontus, Honken och födelsedagsbarnet!
Användarvisningsbild
elklingo

Re: Sv: Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013

Inlägg av elklingo »

SkönaDjurgårn skrev:
Gibbs skrev:Tror David Lidström avgör idag, Han fyller 25 idag. Vore på sin plats och avgöra denna match mot sin förra klubb. DIF vinner denna match med 3-2.
Intressant. Jag fick #51 på nummerlappen igår på thairestaurangen, och tänkte obv. på Lidas. Alla dessa tecken! :)

Idag gäller det. Som jag förstått det har BIK en massa skador och därmed några junisar med ikväll. Förstekeepern borta också? Vi har inga ursäkter. Vinner vi inte så är vi inte värda topp-3.

Tror dock vi vinner, mest tack vare deras skador. 3-2 efter mål av Pontus, Honken och födelsedagsbarnet!
Nej som du ser två poster upp.
Axel_K

Inlägg av Axel_K »

Det är ett födelsedagsbarn som avgör idag, dock så är det inte Lidas. Jimmie kommer avgöra.
3-4

1-0 01.47
2-0 17.54
3-0 38.41
3-1 43.12 Åberg
3-2 45.17 Otto
3-3 51.20 Lidas
3-4 57.32 Jimmie
Natanoy

Inlägg av Natanoy »

sthlm19 skrev:
Lidingö DIF skrev:
sthlm19 skrev:Har förresten åkt igenom Karlskoga ett par gånger, ser ungefär ut som Lugnets industriområde - Brinnande oljetunnor, hus av korrigerad plåt och öde husvagnar. Fy fan vilken stad...
Håller helt med. Hela jävla skiten ser ut som ett varuintag. Var man än befinner sig så känns det som man befinner sig på baksidan av nånting. Med baksidan i åtanke så hoppas jag verkligen att det blir BIKens baksida som blir rejält tarmtryckt imorgon. Hatar dansbandsträsket med en furiös passion och jag vill ha den där tredjeplatsen.
Hahahahaha jag döör! :)
Skriv svar