Det är bara bra att han inte är kvar i Djurgårn. Han hade bara varit ointresserad och stulit energi från övriga i laget.Magnutz skrev:Trist kille - en bitter skolgosse.SirDIFalot skrev:Johan Edlund ?@JohanEdl
Tydligen körde Marcus Nilson ut CMore från HV71s omklädningsrum med orden :"det här är inte allsvenskan". Pinsamt. Öppenhet vinner. Tänk om.
Tudelad kring detta. Tycker aldrig media ska vara så nära laget egentligen. Men samtidigt säger det en del om hur bitter Mackan är som person.
Elitserien 12/13
-
Re: Sv: Re: Elitserien 12/13
Re: Sv: Re: Elitserien 12/13
Nilson, mitt största minne av honom kommer vara.....tystnaden, vi har åkt ur, där talar, otto, fimpen, ölvestad, tom linkan uttalar sig men LAGKAPTENEN, han säger inte ett jävla ord förens han överlycklig deklarerar att han ska fortsätta spela i elitserien med hvMetal Machine skrev:Det är bara bra att han inte är kvar i Djurgårn. Han hade bara varit ointresserad och stulit energi från övriga i laget.Magnutz skrev:Trist kille - en bitter skolgosse.SirDIFalot skrev:Johan Edlund ?@JohanEdl
Tydligen körde Marcus Nilson ut CMore från HV71s omklädningsrum med orden :"det här är inte allsvenskan". Pinsamt. Öppenhet vinner. Tänk om.
Tudelad kring detta. Tycker aldrig media ska vara så nära laget egentligen. Men samtidigt säger det en del om hur bitter Mackan är som person.
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Elitserien 12/13
Petrasek går ut i media och kritiserad Cmore och berömmer Viasat för deras öppenhet & sändningar. Några dagar senare kastar giriga Nilson ut Cmore från omklädningsrummet när de vill intervjua Wesslau....
2014-04-07, vad hände?
Re: Elitserien 12/13
Jag tycker viasats sändningar är helt fenomenala i jämförelse med tråk-cmore och något jag verkligen kommer sakna om Djurgårn går upp.
Oväntat att det är just Nilson som gör en sådan grej, en mer sur person får man leta efter.SirDIFalot skrev:Johan Edlund ?@JohanEdl
Deras presschef säger också till bajenbladet att de brukar ha intervjuer i deras omklädningsrum, det gör det hela agerande än mer märkligt.
Staten skrev:Jag tycker viasats sändningar är helt fenomenala i jämförelse med tråk-cmore och något jag verkligen kommer sakna om Djurgårn går upp.
Ingen nyhet för mig som AIK:are. Cmore´s kommentatorer är inte lika hockekynniga och hela upplägget känns mycket plastigare. Skulle abosolut inte ha något emot att Viasat tar över rättigheterna för sändning av ES.
När Mackan blir 60 kommer han ha grått hår, stå med ett litet block och ge dryga kommentarer till media... Känns det igen? Verkar vara djupt influerad av en viss Hardy Nilsson. Dock är den sistnämndas oförskämdhet emellanåt jävligt skön, Mackans är bara arrogant och respektlös.
Någon som saknar nr 4?
Någon som saknar nr 4?
Klart som fan jag saknar honom på isen, sen att han skulle kunna vara betjänt av en charmkurs och lite pr-skola är en annan sak.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Precis så känner jag också.sensei skrev:Klart som fan jag saknar honom på isen, sen att han skulle kunna vara betjänt av en charmkurs och lite pr-skola är en annan sak.
Kanske om han jobbar lika hårt han gör i Hv. Men problemet är att DIF är en safe-zone för honom. Han tror han kan bete sig som han vill, spela som han vill, skita i allt bara för att han är uttalad Djurgårdare. Han är en sanslöst dålig spelare när han inte har en morot. För honom finns ingen morot i DIF! Enda gångerna han varit bra här är när haft en NHL-plats i sikte.sensei skrev:Klart som fan jag saknar honom på isen, sen att han skulle kunna vara betjänt av en charmkurs och lite pr-skola är en annan sak.
I Hv måste han kriga för att behålla jobbet...
I övrigt vill jag aldrig se honom i vår tröja igen, och om han mot all förmodan skulle sitta sin fot här igen så skulle jag visa honom noll respekt som supporter. Inte jubla när han presenteras men heller inte bua. Han är som vilken nobody som helst!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Skönt att se aik få pisk. Inget jävla slutspel för dom nu.
Avskaffa tre mot tre.
Brynäs bestämmer sig för att byta målis när Melker Karlsson gör 9-0 för SAIK fem minuter in i tredje perioden...
Häng med nu, ikväll blir det tvåsiffrigt. När hände det i Elitserien senast?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
-
Pinsamt...Edin skrev:Brynäs bestämmer sig för att byta målis när Melker Karlsson gör 9-0 för SAIK fem minuter in i tredje perioden...
Sv: Re: Elitserien 12/13
FnissEdin skrev:Brynäs bestämmer sig för att byta målis när Melker Karlsson gör 9-0 för SAIK fem minuter in i tredje perioden...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Man kan tro att det är Brynäs som har hemmaplan och alla gått hem. Vad tragiskt meningslöst att spela inför den publiken.