Elitserien 12/13

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Metal Machine

Re: Sv: Re: Elitserien 12/13

Inlägg av Metal Machine »

Magnutz skrev:
SirDIFalot skrev:Johan Edlund ?@JohanEdl
Tydligen körde Marcus Nilson ut CMore från HV71s omklädningsrum med orden :"det här är inte allsvenskan". Pinsamt. Öppenhet vinner. Tänk om.

Tudelad kring detta. Tycker aldrig media ska vara så nära laget egentligen. Men samtidigt säger det en del om hur bitter Mackan är som person.
Trist kille - en bitter skolgosse.
Det är bara bra att han inte är kvar i Djurgårn. Han hade bara varit ointresserad och stulit energi från övriga i laget.
Användarvisningsbild
Nyberabb
Säsongskort: Ja

Re: Sv: Re: Elitserien 12/13

Inlägg av Nyberabb »

Metal Machine skrev:
Magnutz skrev:
Tydligen körde Marcus Nilson ut CMore från HV71s omklädningsrum med orden :"det här är inte allsvenskan". Pinsamt. Öppenhet vinner. Tänk om.

Tudelad kring detta. Tycker aldrig media ska vara så nära laget egentligen. Men samtidigt säger det en del om hur bitter Mackan är som person.
Trist kille - en bitter skolgosse.
Det är bara bra att han inte är kvar i Djurgårn. Han hade bara varit ointresserad och stulit energi från övriga i laget.
Nilson, mitt största minne av honom kommer vara.....tystnaden, vi har åkt ur, där talar, otto, fimpen, ölvestad, tom linkan uttalar sig men LAGKAPTENEN, han säger inte ett jävla ord förens han överlycklig deklarerar att han ska fortsätta spela i elitserien med hv
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Användarvisningsbild
Jepe
Medlem: Ja, vanlig medlem

Elitserien 12/13

Inlägg av Jepe »

Petrasek går ut i media och kritiserad Cmore och berömmer Viasat för deras öppenhet & sändningar. Några dagar senare kastar giriga Nilson ut Cmore från omklädningsrummet när de vill intervjua Wesslau....
2014-04-07, vad hände?
Staten

Re: Elitserien 12/13

Inlägg av Staten »

Jag tycker viasats sändningar är helt fenomenala i jämförelse med tråk-cmore och något jag verkligen kommer sakna om Djurgårn går upp.
Stadion

Inlägg av Stadion »

Oväntat att det är just Nilson som gör en sådan grej, en mer sur person får man leta efter.
Deras presschef säger också till bajenbladet att de brukar ha intervjuer i deras omklädningsrum, det gör det hela agerande än mer märkligt.
StorStark

Inlägg av StorStark »

Staten skrev:Jag tycker viasats sändningar är helt fenomenala i jämförelse med tråk-cmore och något jag verkligen kommer sakna om Djurgårn går upp.

Ingen nyhet för mig som AIK:are. Cmore´s kommentatorer är inte lika hockekynniga och hela upplägget känns mycket plastigare. Skulle abosolut inte ha något emot att Viasat tar över rättigheterna för sändning av ES.
Manijock

Inlägg av Manijock »

När Mackan blir 60 kommer han ha grått hår, stå med ett litet block och ge dryga kommentarer till media... Känns det igen? Verkar vara djupt influerad av en viss Hardy Nilsson. Dock är den sistnämndas oförskämdhet emellanåt jävligt skön, Mackans är bara arrogant och respektlös.

Någon som saknar nr 4?
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Klart som fan jag saknar honom på isen, sen att han skulle kunna vara betjänt av en charmkurs och lite pr-skola är en annan sak.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

sensei skrev:Klart som fan jag saknar honom på isen, sen att han skulle kunna vara betjänt av en charmkurs och lite pr-skola är en annan sak.
Precis så känner jag också.
Manijock

Inlägg av Manijock »

sensei skrev:Klart som fan jag saknar honom på isen, sen att han skulle kunna vara betjänt av en charmkurs och lite pr-skola är en annan sak.
Kanske om han jobbar lika hårt han gör i Hv. Men problemet är att DIF är en safe-zone för honom. Han tror han kan bete sig som han vill, spela som han vill, skita i allt bara för att han är uttalad Djurgårdare. Han är en sanslöst dålig spelare när han inte har en morot. För honom finns ingen morot i DIF! Enda gångerna han varit bra här är när haft en NHL-plats i sikte.

I Hv måste han kriga för att behålla jobbet...

I övrigt vill jag aldrig se honom i vår tröja igen, och om han mot all förmodan skulle sitta sin fot här igen så skulle jag visa honom noll respekt som supporter. Inte jubla när han presenteras men heller inte bua. Han är som vilken nobody som helst!
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Mattias_87 »

Skönt att se aik få pisk. Inget jävla slutspel för dom nu.
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Brynäs bestämmer sig för att byta målis när Melker Karlsson gör 9-0 för SAIK fem minuter in i tredje perioden...

Häng med nu, ikväll blir det tvåsiffrigt. När hände det i Elitserien senast?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Edin skrev:Brynäs bestämmer sig för att byta målis när Melker Karlsson gör 9-0 för SAIK fem minuter in i tredje perioden...

Pinsamt...
Magnutz

Sv: Re: Elitserien 12/13

Inlägg av Magnutz »

Edin skrev:Brynäs bestämmer sig för att byta målis när Melker Karlsson gör 9-0 för SAIK fem minuter in i tredje perioden...

Fniss
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Staten

Inlägg av Staten »

Man kan tro att det är Brynäs som har hemmaplan och alla gått hem. Vad tragiskt meningslöst att spela inför den publiken.
Skriv svar