Tycker inte laget skiter ner sig under viktiga matcher, snarare tvärtom?Kall-El skrev:Skulle det bli Örebro, VSK, MIF och oss i kvalet till kvalserien borde vi kunna snitta 7k per match där.
Snacka om getinbo alltså.
Tyvärr tror jag som en del andra att vi inte har en chans i en kvalserie av den typen för vi kommer skiter ner oss när det gäller precis som vanligt. Dessutom verkar VIK passa oss oerhört illa rent spelmässigt. Dessutom är jag oroad över Örebros offensiva styrka.
Allsvenskan 2012/13
Re: Allsvenskan 2012/13
Losing all hope was freedom.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nej förfan. Vi måste titta uppåt, det är vårt ända hopp. Allt kan hända även om det inte talar för oss i nuläget, men vi måste hamna top 3.kaminor skrev:Heja Oskarshamn! Och ssk mot Örebro antar jag... Rädd för Örebro.
4 eller 6 eller 7 det spelar ingen roll vi kommer aldrig klara av en förkvalserie för att sen även grejja kvalserien. Det kan jag svära på.
Top 3 dock, då jävlar blir det spännande.
En förkvalserie tror jag inte ens vi klarar av, och klara vi av den är det mesta krutet redan bränt för att sedan även klara en vanlig kvalserie.
''Rögle gjordet det ifjol''
Ja det vet jag, men detta laget gör det inte. Backsidan blir vårt fall!
Spela fult
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
SSK tycker jag, har svårt att se oss dra om dem ändå, de har väl relativt "lätt" spelschema framöver, Örebro får gärna hålla sig på 6-7 plats.SirDIFalot skrev:SSK eller Örebro...?
-
William Nylander... han é bra asså...
1-0 SSK. William inte inblandad i målet dock.
1-0 SSK. William inte inblandad i målet dock.
Bik ligger under med 1-0
-
...men verkar ha ganska duktigt spelövertag.#10 skrev:Bik ligger under med 1-0
Det brukar ju vi oxå ha:), och som du vet så brukar ju det sluta illa.Metal Machine skrev:...men verkar ha ganska duktigt spelövertag.#10 skrev:Bik ligger under med 1-0
Metal Machine skrev:...men verkar ha ganska duktigt spelövertag.#10 skrev:Bik ligger under med 1-0
Vart känner vi igen den situationen ifrån?
-
Jo, det är sant, grabbar. Men BIK brukar alltid ha förmågan att vända. Mora hade både 1-0 och 2-1 senast...
Skiter fullständigt i BIK. Örebro ligger under mot Södertälje. DET ÄR VIKTIGT!
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Allsvenskan 2012/13
Apropå att vi kommer få det svårt med motståndet i playoff för lag som örebro och västerås är så bra. Eftersom vi lirar sex matcher kan vi väl inte förlora alla? Om vi vinner hälften och alla de andra är så djävla bra, vinner de väl också hälften, eller hur? De kan ju inte vinna allt allihop? Och lirar de oavgjort tappar de ju poäng. Alltså får alla nio poäng. Eftersom den som kommer högst i HA får fler startpoäng än de övriga så är det ju viktigt att vi blir fyra. Vart vill jag komma? Jo att många glömmer att de andra lagen i playoffet ska möta varandra också.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
2-0 Oskarshamn
Vinner IKO ikvl kommer gårdagens fadäs känns än mer jobbig.
Vinner IKO ikvl kommer gårdagens fadäs känns än mer jobbig.
Senast redigerad av elklingo den 2013-02-14 20:10:44, redigerad totalt 1 gånger.
2-0 Oskarshamn nu, hoppas hoppas...
Men Bikbok har en vidrig tendens till att alltid komma tillbaka.
Men Bikbok har en vidrig tendens till att alltid komma tillbaka.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Det går bra!