Mer flaggor på Hovet!
Mer flaggor på Hovet!
Tja!
Senast redigerad av difarn.ek den 2013-07-03 01:22:10, redigerad totalt 11 gång.
Re: Mer flaggor på Hovet!
Bra jobbat, snygga flaggor! Härligt med ditt engagemang och bra att du kan hjälpa andra.
Tack!Kungen skrev:Bra jobbat, snygga flaggor! Härligt med ditt engagemang och bra att du kan hjälpa andra.
Riktigt snygga! Vore kul och se på fler ställen än klacken.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Väldigt fina! Funderar själv på att göra en flagga, men är ganska dålig på att måla och sy. Så funderar på att beställa från ultrasshop, min vän beställde en tvåpinnare därifrån som han fick förra veckan. Den blev bra och var inte dyr, så de har rätt så bra priser de också (om inte TS skulle ha tid att fixa en till den som vill ha). Han beställde ett motiv så det gick inte att göra själv. Men det känns mer äkta att göra "enklare" flaggor själva, men kan man inte eller inte hinner så är det ju okej. 

Har du materialet som krävs för att göra banderoller också eller är det bara flaggor som gäller?
Losing all hope was freedom.
Jag har material till banderoll, fast sen beror det ju på hur stor och vad det ska vara på den så kanske jag får köpa mer.Raus skrev:Har du materialet som krävs för att göra banderoller också eller är det bara flaggor som gäller?
Förlåt om jag har varit otydlig. Jag har material till banderoller (hängflaggor), tvåpinnare och vift flaggor!
- Jim Morrison
Snygga! Bra initiativ.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- MartinDIF51
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tack för allt beröm 

- Hajduk
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Jag berömmer ditt jobb igen! Grymt!
Jag har hela säsongen tyckt att vi behöver massa hängflaggor och dylikt och tänkt ta tag i det själv och göra något. Jag har dock noll erfarenhet och jag vet inte riktigt hur man gör för att det ska bli snyggt. Jag har fixat färg och tyg men kombinationen tidsbrist och okunskap gör att det drar ut på tiden. Hoppas min hängflagga med Blue Saints blir klar till Leksands-matchen.
Färg i alla möjliga kulörer fixar jag gratis från jobbet. Är det någon som behöver så hör av er. Jag sponsrar gärna med lite "lånat" material.
Jag har hela säsongen tyckt att vi behöver massa hängflaggor och dylikt och tänkt ta tag i det själv och göra något. Jag har dock noll erfarenhet och jag vet inte riktigt hur man gör för att det ska bli snyggt. Jag har fixat färg och tyg men kombinationen tidsbrist och okunskap gör att det drar ut på tiden. Hoppas min hängflagga med Blue Saints blir klar till Leksands-matchen.
Färg i alla möjliga kulörer fixar jag gratis från jobbet. Är det någon som behöver så hör av er. Jag sponsrar gärna med lite "lånat" material.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Riktigt snyggt!
Härligt initiantiv tycker det borde finnas intresse för fler flaggor på läktaren.
Härligt initiantiv tycker det borde finnas intresse för fler flaggor på läktaren.
Hoppas alla kommer och kollar på matchen och tar med sig sina flaggor ikväll! Forza DIF
Har sett er på matcherna och måste säga att ni gör ett jävligt bra jobb! Hyll till er att ni är villiga att ta tid att hjälpa andra! Fortsätt så