Färjestads BK - Djurgårdens IF, 9/1 2007
- Lee Harvey Oswald
Men vad hände där egentligen..?....!!!!
Kommer hem & ser till min stora förvåning (var tvungen att sätta mig ner) att DIF spöat på kaffe-klubben med 5-2.
Starkt jobbat!
Det var 3 finfina bonuspoäng som jag inte alls räknat med.
Såg Linkans 5-2mål just.
Såg lika avspännt ut som på ett träningspass, tjoopff upp i krysset bara.....
Kommer hem & ser till min stora förvåning (var tvungen att sätta mig ner) att DIF spöat på kaffe-klubben med 5-2.
Starkt jobbat!
Det var 3 finfina bonuspoäng som jag inte alls räknat med.
Såg Linkans 5-2mål just.
Såg lika avspännt ut som på ett träningspass, tjoopff upp i krysset bara.....
Jag va där och såg den underbara matchen! Det va en del djurgårdare på sittplats men max 20st på ståplats.. fast det som va sjukt kul va att de höll igång och sjöng och ropade nästan hela matchen. Till slut fick de t.o.m tyst på FBKs trumma & klack, helt underbart! Mer sånt!shma skrev:Är det många diffare där??, publiken jublade högt när djurgårn gjorde mål.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
5 p på de senaste två matcherna nu av linkan. Inga skitmål han gör heller, en riktig sniper har han gått o blivit. Han vispar ju upp dem i krysset gång på gång. Fortsätt så nu!
Hörde på sporten att fbk hade 10-0 i skott. Där ser man hur viktigt det är att man håller tätt inledningsvis. Mål för fbk där och dem hade förmodligen vunnit. Så har det ju sett ut mestadels den här säsongen.
Men bara man lyckas spela aggressivt och täta defensiven som vi gjorde i början av matchen idag så trillar målen in framåt i takt med att motståndaren inte lyckas sätta första...
"Åh en sån härlig dag..."
Hörde på sporten att fbk hade 10-0 i skott. Där ser man hur viktigt det är att man håller tätt inledningsvis. Mål för fbk där och dem hade förmodligen vunnit. Så har det ju sett ut mestadels den här säsongen.
Men bara man lyckas spela aggressivt och täta defensiven som vi gjorde i början av matchen idag så trillar målen in framåt i takt med att motståndaren inte lyckas sätta första...
"Åh en sån härlig dag..."
Blue Brigade Sthlm
- Remy Lebeau
-
SNYGGT JOBBAT I KARLSTAD!
Drömmer jag?...och på bortaplan också? :D
- grandstoff
-
ok
Roligt att vi köpt in en spelare som producerar på bortaplan. Hoppas det blir likadant för Sjögren så är våran dystra bortasvit ett minna blott. Föressten 8-3 till Malmö nu hoppas jag fan på att Linköping är lika usla mot oss.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
-
ok
Jag har inte varit tårögd när det gäller DIF nån gång vad jag kan minnas men idag häne det. Jag var/är så jävla lycklig. Tack Djurgårdens IF för alla minnen ni gett mig och jag ser framemot en Minnesfylld fortsättning. Tack:D
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården