NHL

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Sjöwall

Sv: Re: Sv: Re: NHL

Inlägg av Sjöwall »

Caveman skrev:
pulverapa skrev:
Caveman skrev:Precis som igår så står det in liten flicka vid namn Cindy utanför sin egna hemmahall, hon gråter, stampar, skriker, hon tjuter om att hon blivit orättvistbehandlad igen. Nu så hoppas Pens på att Malkin ska visa vägen för lilla Cindy, som han brukar göra, både på isen & utanför isen. Cindy måste lyssa på Stjärnan Malkin.

Annars kan man säga att Devils tog två enkla segrar över Pens i detta back-to-back möte.

Gott Så!
Gud vad trött man är på skitsnacket om Crosby. Han är allt en hockeyspelare borde vara.
En gnällig jävla hockeyspelare, men bra, dock inte i matcherna mot Devils eftersom Devils var för bra.
Du slår fan rekord i att vara efterbliven. Crosby är den mest fullständiga hockeyspelaren i NHL.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
sensei
Kontakt:

Re: NHL

Inlägg av sensei »

Själv är jag väldigt svag för Scott Hartnell men jag har full förståelse om det är få som håller med.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
Caveman
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Sv: Re: Sv: Re: NHL

Inlägg av Caveman »

Sjöwall skrev:
Caveman skrev:
pulverapa skrev:
Caveman skrev:Precis som igår så står det in liten flicka vid namn Cindy utanför sin egna hemmahall, hon gråter, stampar, skriker, hon tjuter om att hon blivit orättvistbehandlad igen. Nu så hoppas Pens på att Malkin ska visa vägen för lilla Cindy, som han brukar göra, både på isen & utanför isen. Cindy måste lyssa på Stjärnan Malkin.

Annars kan man säga att Devils tog två enkla segrar över Pens i detta back-to-back möte.

Gott Så!
Gud vad trött man är på skitsnacket om Crosby. Han är allt en hockeyspelare borde vara.
En gnällig jävla hockeyspelare, men bra, dock inte i matcherna mot Devils eftersom Devils var för bra.
Du slår fan rekord i att vara efterbliven. Crosby är den mest fullständiga hockeyspelaren i NHL.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Passa dig för vem du kallar efterbliven snorunge, jag hade hellre valt Malkin till mitt lag, sedan så är det så att jag är inte direkt ensam om att kalla Sid för gnällig din jävla nolla.
Senast redigerad av Caveman den 2013-02-11 23:02:06, redigerad totalt 2 gång.
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

sensei skrev:Själv är jag väldigt svag för Scott Hartnell men jag har full förståelse om det är få som håller med.
Jag är svag för David Clarkson.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Caveman skrev:
sensei skrev:Själv är jag väldigt svag för Scott Hartnell men jag har full förståelse om det är få som håller med.
Vågar man tippa att du håller på Devils? :)
Expert.
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

SirDIFalot skrev:
Caveman skrev:
Vågar man tippa att du håller på Devils? :)
Det är ingen hemlighet! Har följt Devils (början på 90-talet) & Martin "Marty" Brodeurs karriär i samma lag, så det är mitt lag, har alltid vart.
Användarvisningsbild
pulverapa

Sv: NHL

Inlägg av pulverapa »

Sidney Crosby gnäller inte mer än någon annan. Det är hans jobb som kapten att prata med domaren.
Rix

Inlägg av Rix »

Jag är svag för Pavel Datsyuk, känsligare handleder får man leta efter. Sidney Crosby är en bra spelare och en grym ledare, men visst är han lite gnällig och grinig också, inget man kan hymla om.
Användarvisningsbild
Caveman

Re: Sv: NHL

Inlägg av Caveman »

pulverapa skrev:Sidney Crosby gnäller inte mer än någon annan. Det är hans jobb som kapten att prata med domaren.
Jo det gör han, jag satt och kollade på matcherna mellan Devils-Pens när dom spelade back to back (Lördag/Söndag), när matcherna kom i det läget när Devils tog över spelet helt, då stod Pens-spelarna i kö med sina klippkort till domaren. Eller när Clarkson gav Sid en lite tryckare, då blev det ett jävla gnäll, sedan så försökte han filma till sig en utvisning men det var mest patetiskt, vilket Elias också berättade för honom.

Så mycket snack & gnäll men så fort det blir skarpt läge så sitter han och grinar på bänken.

Gör en rundringning bland fansen där borta så kommer du få höra att det är fler som tycker som jag, många fler.

Han är bra, men han skulle vara mer omtyckt om han inte var så gnällig.
Senast redigerad av Caveman den 2013-02-12 10:53:26, redigerad totalt 1 gånger.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Rix skrev:Jag är svag för Pavel Datsyuk, känsligare handleder får man leta efter. Sidney Crosby är en bra spelare och en grym ledare, men visst är han lite gnällig och grinig också, inget man kan hymla om.
Datsyuk är, enligt mig, världens mest individuellt skickliga spelare genom tiderna. Inte den bästa spelaren, men den mest individuellt skickliga. Tillsammans med Zetterberg styr han kanske ligans smartaste och mest kreativa powerplay.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Manijock

Inlägg av Manijock »

Mäklaren skrev:
Rix skrev:Jag är svag för Pavel Datsyuk, känsligare handleder får man leta efter. Sidney Crosby är en bra spelare och en grym ledare, men visst är han lite gnällig och grinig också, inget man kan hymla om.
Datsyuk är, enligt mig, världens mest individuellt skickliga spelare genom tiderna. Inte den bästa spelaren, men den mest individuellt skickliga. Tillsammans med Zetterberg styr han kanske ligans smartaste och mest kreativa powerplay.
Och tänk, om Wikegård hade velat hade vi fått se honom i DIF under en säsong :wink:

Niklas sitter och river håret om kvällarna än idag över det beslutet, det är ett som är säkert. Minns dock inte vilken säsong det var? Vet att argumentet var att Wikegård tyckte att vi hade ett tillräckligt bra lag för att ta in nån halvdan ryss....
Manijock

Inlägg av Manijock »

Mäklaren skrev:
Och tänk, om Wikegård hade velat hade vi fått se honom i DIF under en säsong :wink:

Niklas sitter och river håret om kvällarna än idag över att han tackade nej, det är ett som är säkert. Minns dock inte vilken säsong det var? Vet att argumentet var att Wikegård tyckte att vi hade ett tillräckligt bra lag för att ta in nån halvdan ryss....
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Manijock skrev:
Mäklaren skrev:

Niklas sitter och river håret om kvällarna än idag över det beslutet, det är ett som är säkert. Minns dock inte vilken säsong det var? Vet att argumentet var att Wikegård tyckte att vi hade ett tillräckligt bra lag för att ta in nån halvdan ryss....
Nej men i Malmö. :) (Som tur är...)
Expert.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Mäklaren skrev:
När Lidström var kvar så kanske de hade en av ligans bästa PP. Det har ju dock blivit duktigt kritiserat i år. Ingen har riktigt kunnat axla varken Lidström eller Holmströms roll.

Zäta och Datsyuk spelar i samma PP så lina nummer två är ju egentligen inget hot alls. De har lite att jobba på.

Edit: Fatta att Datsyuk gick i 6:e rundan i draften för övrigt.
Expert.
Manijock

Inlägg av Manijock »

SirDIFalot skrev:
Manijock skrev:
Mäklaren skrev:

Nej men i Malmö. :) (Som tur är...)
Var det så? Vet bara att jag hört detta från Wikegård att han tackat nej till Datsyuk en gång i tiden och hur han själv formulerade anledningen till varför han inte tyckte att han fick plats :) Har för mig att han sa att det var i DIF... Aja skitsamma kanske hade knäck i lurarna, en sån artist i Sverige hade varit fantastisk att se hur som haver!
Skriv svar