Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 11/2 2013
Re: Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 11/2 2013
Men hur fan rimlig är denna satans jävla hormatch?... 3000-5 i skott och på något satans sätt lyckas de göra mål på alla sina 5 chanser medan vi sätter typ 0.02% av våra...
JAG ORKAR INTE MED SÅNT HÄR JÄVLA SKIT...................................
JAG ORKAR INTE MED SÅNT HÄR JÄVLA SKIT...................................
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- AdamPickard
- Medlem: Ja, vanlig medlem
hoppas bohman gjort sitt i a-laget för iår
Där gick tåget. Härligt Bohman!!!!!!
Jim Morrison skrev:Missade två första perioderna men noterar att vi dominerar och leder skotten stort. Är det Pickard-tabbar eller vad är det frågan om?
Någon dominans är det inte tal om.Malmö styr spelet dit dom vill ha det och sticker upp i vassa kontringar.
Pickard har inte varit särskilt bra den senaste tiden. Fel tid att gå ner i en formsvacka nu, Cheat.
Och västerås gick om oss med nu så 5e platsen here we go !!!
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Dessutom kan ju tilläggas att Malmö är ett sånt JÄVLA dåligt lag... det är fan mer pinsamt att torska mot dem än mot Karlskrona... fyfan vilken hysterisk flax de haft... hoppas laget följer Leksand i konkurs och försvinner från jordens yta, de förtjänar inte ha ett hockeylag!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Jim Morrison
Okej, men i tredje perioden som jag har lyckats se ikväll så dominerar vi. Totalt.Boeman skrev:Jim Morrison skrev:Missade två första perioderna men noterar att vi dominerar och leder skotten stort. Är det Pickard-tabbar eller vad är det frågan om?
Någon dominans är det inte tal om.Malmö styr spelet dit dom vill ha det och sticker upp i vassa kontringar.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Sv: Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 11/2 2013
Mycket mycket uselt. En pinsam historia.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Inte nåt mål som Chet kan lastas för.Staten skrev:Klasskillnad på avsluten. Klasskillnad på målvaktsinsatserna.
- AdamPickard
- Medlem: Ja, vanlig medlem
pickard har alltså en räddningsprocent på runt 33% XD
edit;
schysst NHL-skott av Åberg
edit;
schysst NHL-skott av Åberg
Senast redigerad av AdamPickard den 2013-02-11 21:12:40, redigerad totalt 1 gånger.
Ja herregud, Marcus Bohman. ''Talangen''.
Fy fan vilken jävla sopa, han har inte haft ett enda rätt under hela säsongen och han mäktar inte ens med att jobba hårt på banan. En satans vek sopa är vad han är.
Lennhammer är lika äckligt jävla dålig han också
Fy fan vilken jävla sopa, han har inte haft ett enda rätt under hela säsongen och han mäktar inte ens med att jobba hårt på banan. En satans vek sopa är vad han är.
Lennhammer är lika äckligt jävla dålig han också
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
SKA DET VARA SÅ FÖRBANNAT SVÅRT ATT GÅ PÅ KROPP, ERA JÄVLA MEDELMÅTTOR. AVGÅ
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
NHL-skott.
Fruktansvärt onödigt att tattaren Bohman förstörde så de kunde göra 2-5 innan.
Fruktansvärt onödigt att tattaren Bohman förstörde så de kunde göra 2-5 innan.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Otto är dock jävligt bra, match efter match. Jimmie gör också en bra insats. Synd bara att vi inte hade ett par till av den kvalitén.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.